gelukkig heb je door dat het een troll was?quote:
23 hier en ik vind het niet geweldig; dit is een schijnoplossing. Ik denk dat je enkel het probleem verplaatst naar een ietwat hogere leeftijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef MusicBoy500 het volgende:
De mensen die >18 zijn vinden het een top idee de mensen die <18 zijn vinden het een jammer en blablabla... Ik word bijna 16 en ik vind het bullshit ( Logisch want nu moet ik nog is 2 jaar wachten). Maar mensen die all 21 of 22 zijn etc... Vinden het geweldig omdat er dan minder overlast is. enz..
Ja hallo kom op. Net of mensen die 18+ zijn nooit wat hebben gedronken op hun 16de...
Wees eerlijk stel je bent bijna 16, en dan word er ineens tegen je gezegd dat je nog 2 jaar moet wachten lijkt me niet dat je blij bent of wel?
Daar zie ik ze wel voor aan inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef Laconfiture het volgende:
Straks gaan ze alcohol helemaal afschaffen.
Waarom dat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef Confetti het volgende:
Het is belachelijk dat anno 2012 giftige vloeistoffen zoals alcohol überhaupt in de supermarkten te verkrijgen is.
We kennen onderhand de schadelijke effecten ervan..quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef MusicBoy500 het volgende:
[..]
Waarom dat?
Die snap ik dus echt niet...
Het word al zolang verkocht, waarom zou het nu ineens niet meer verkocht mogen worden?
Dus dat is jouw reden om het maar te verbieden,quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
We kennen onderhand de schadelijke effecten ervan..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |