Vooral in die rode jurk zeg, sjezusquote:Op donderdag 15 november 2012 17:24 schreef snakelady het volgende:
Die kleine borsten in te grote opgevulde bh's blijft ook raar om te zien.
Ze heeft niet echt kleine borsten gewoon normaal denk ik, maar vergelen met wat ze mensen wil laten denken zijn ze klein.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:47 schreef Queens het volgende:
[..]
Vooral in die rode jurk zeg, sjezus
En ik vind trouwens dat ze van zichzelf helemaal geen kleine borsten heeft hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:56 schreef BGTes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier dus wel.. oke? Ik weet niet. Je moet wel even die schoenen wegdenken
Nog steeds bloedordinair, maar ze ziet er hier uit als 25 ipv 45. Dus wel wat beter ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:56 schreef BGTes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier dus wel.. oke? Ik weet niet. Je moet wel even die schoenen wegdenken
Ik vind haar ook wel veranderd, niet alleen de make-up.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:44 schreef SteveBudin het volgende:
Nieuwe foto's ivm Thanksgiving.
http://glamora.ma/2012/11(...)_met_turke.html#more
Nou, dat vind ik nog wat erg enthousiast, maar veel lelijker wordt ze ook niet van wat kleding.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:49 schreef HyperViper het volgende:
Ze begint steeds lekkerder te worden.
Ik denk het ook. Hij zal het grote geld in ieder geval ook niet (meer) binnenbrengen.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij hebben ze echt geen cent te makken.
Haar nieuwe look doet mij aan Holly Madison denken, een van die vriendinnen van Hugh Hefner.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel veranderd, niet alleen de make-up.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit was dan eerder
[ afbeelding ]
Dan help ik je evenquote:Op maandag 3 december 2012 09:06 schreef WRH het volgende:
kan even niet copy/pasten maar op daily mail staan weer wat foto's van een party waar ze waren.
vréselijk, die gouden jurk. ze wil maar niet het niveau ontstijgen van de goedkope christine le duc winkeltjes qua kleding.
sexy kan best leuk zijn maar bij haar zijn het allemaal van die super goedkope trashy en slechtzittende 'jurkjes' . zo jammer.
Nouja ze zullen niet the big life hebben, maar volgens mij heb je zelfs als c-list celebrity best een aardig inkomen in de VS, zolang je maar nationaal bekend bent. Dat ze zich trashy kleedt komt meer omdat ze trashy is. Parvenus in de nouveau riche amice.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel sneu dat ze altijd in van die goedkope outfits rondloopt. In de letterlijke zin. Je ziet in al die kledingstukken gewoon een onder de tien dollar prijskaartje zitten. Ook als ze denkt de lady in red te zijn, blijft ze een tramp in een rode 'japon' die ze zelfs bij de Zeeman nog niet willen verkopen.
Om over die eeuwige outfit van hem nog maar te zwijgen.
Volgens mij hebben ze echt geen cent te makken.
Mooie kipfilet in die beha.quote:
Trashy krijgt een heel nieuwe dimensie met dit pauperpaar.quote:Op maandag 3 december 2012 10:01 schreef scrub_nurse het volgende:
op de eerste foto zie je haar plastic boob uitsteken
Ik vraag me wel af wie haar nog wil na haar scheiding van Doug. Want dat ze na max 3 jaar uit elkaar gaan staat vast.quote:Op maandag 3 december 2012 12:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zat net te denken: wellicht had ze liever Hugh Heffner als hubby gehad. Maar bij gebrek hieraan is ze maar voor b-acteur Dougy Dingus gegaan, een kleiner kruiwagentje naar fame maar wie weet. wat dat betreft is het haar gelukt an sich.
Scorpie wil wel.quote:Op maandag 3 december 2012 14:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wie haar nog wil na haar scheiding van Doug. Want dat ze na max 3 jaar uit elkaar gaan staat vast.
Ik bied me aanquote:Op maandag 3 december 2012 14:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wie haar nog wil na haar scheiding van Doug. Want dat ze na max 3 jaar uit elkaar gaan staat vast.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat dat feestje betreft, zie je die andere mensen in de achtergrond? Courtney is wel enorm overdressed als ik dat zo vergelijk
Met zo weinig aan je lijf toch overdressed zijn, tis een gavequote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat dat feestje betreft, zie je die andere mensen in de achtergrond? Courtney is wel enorm overdressed als ik dat zo vergelijk
Als ik de vorige outfits van hem zie, vind IK dit fatsoenlijker dan anders jaquote:Op maandag 3 december 2012 11:59 schreef Copycat het volgende:
Fatsoenlijk? In dat ongestreken overhemd en te lange broek en met die gezondheidsschoenen?
Hoelang zal ze ervoor gespaard hebben? 2 jaar ?quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe schoenen?
[ afbeelding ]
En nog eentje:
[ afbeelding ]
Denk ik ook, en nu spaart ze voor haar borstvergroting.quote:Op maandag 3 december 2012 15:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoelang zal ze ervoor gespaard hebben? 2 jaar ?![]()
Dr haar zit iig wel mooi op de 2e foto. Maar als ik naar haar lippen kijk heeft ze die even flink op laten spuiten
Zijn de schoenen in de uitverkoop? Ze heeft weer een nieuw paar!!!quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe schoenen?
[ afbeelding ]
En nog eentje:
[ afbeelding ]
quote:Why? Courtney has a pair of similar stilettos in just about every pattern and colour
Inkijk er dan ook bij hequote:Op woensdag 12 december 2012 08:39 schreef kvd het volgende:
Courtney gaat een nieuwe videoclip maken. Ze was op zoek naar mooie, bijna naakte mannen
[ afbeelding ]
Doug was ook mee
[ afbeelding ]
Meer foto's
http://www.dailymail.co.u(...)chison-tags-too.html
Als je snel kijkt naar die eerste foto lijkt ze op een dunne Christina Aguileraquote:Op woensdag 12 december 2012 08:39 schreef kvd het volgende:
Courtney gaat een nieuwe videoclip maken. Ze was op zoek naar mooie, bijna naakte mannen
[ afbeelding ]
Doug was ook mee
[ afbeelding ]
Meer foto's
http://www.dailymail.co.u(...)chison-tags-too.html
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je snel kijkt naar die eerste foto lijkt ze op een dunne Christina Aguilera.
Das niet dun genoegquote:Op woensdag 12 december 2012 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie de overeenkomsten.
Kon zo snel geen betere vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Das niet dun genoeg.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |