abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114448370
Ik vind het niks hebben en bijzonder onhandig :P
pi_114458930
Ik lees dat er toch wel veel gaan liggen... Buiten het feit dat je dan allemaal rommel overal krijgt ben je ook langzamer met wegkomen en kwetsbaarder.
Gewoon even bukken, mensen, zo moeilijk is het niet. Kun je ook nog je kleren aanhouden, hoeft alleen wat naar beneden of , als je een rokje hebt, omhoog.
Ergens tegen aan leunen kan ook, of over de motorkap (vorig weekeinde nog gedaan :9 )
Op een bankje gaan zitten en dame met rok op schoot is ook een mogelijkheid waarbij niemand hoeft te zien wat er gaande is als je even stopt met bewegen.
Ik heb ook wel eens bij iemand op schoot gezeten met de broek wat naar beneden en gewoon jas een beetje gedrapeerd, zag je ook geen bloot.
Als je met de gezichten naar elkaar zit kun je zo ook nog heerlijk zoenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cavalinho op 20-07-2012 23:58:26 ]
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:25:54 #103
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_114461395
Spannende plekken zijn altijd goed toch?
Strand
Trein (die wagons met die kleine coupetje's)
De hei
enz.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_114892315
middenstip van de lokale voetbalvereneging ^^
pi_114893557
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:26 schreef Cavalinho het volgende:
Ik lees dat er toch wel veel gaan liggen... Buiten het feit dat je dan allemaal rommel overal krijgt ben je ook langzamer met wegkomen en kwetsbaarder.
Gewoon even bukken, mensen, zo moeilijk is het niet. Kun je ook nog je kleren aanhouden, hoeft alleen wat naar beneden of , als je een rokje hebt, omhoog.
Ergens tegen aan leunen kan ook, of over de motorkap (vorig weekeinde nog gedaan :9 )
Op een bankje gaan zitten en dame met rok op schoot is ook een mogelijkheid waarbij niemand hoeft te zien wat er gaande is als je even stopt met bewegen.
Ik heb ook wel eens bij iemand op schoot gezeten met de broek wat naar beneden en gewoon jas een beetje gedrapeerd, zag je ook geen bloot.
Als je met de gezichten naar elkaar zit kun je zo ook nog heerlijk zoenen.
Alsof je iets uitlegt wat nog niemand weet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')