Ja, waarom niet? Nooit gedaan?quote:
En die heb je ook echt veel in een naaldbos.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:49 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Kan ook met bladeren. Lekker natuurlijk![]()
Beetje zand.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef Arriens het volgende:
[..]
En die heb je ook echt veel in een naaldbos.
daar heb je mosquote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef Arriens het volgende:
[..]
En die heb je ook echt veel in een naaldbos.
dan doe je iets verkeerdquote:Op zondag 15 juli 2012 20:11 schreef Roderoosje het volgende:
Ik vind het erg lekker om buiten te vrijen. De warme zon op je huid, een licht briesje. Krijg er al zo zin in. Het is dat het nu te koud is.
Lekker hoor met een gevoels temperatuur van 16 graden en regen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:44 schreef T42 het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerdwant je krijgt het er wel warm van normaal
Duh, dan gebruik je toch sneeuw!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:45 schreef Arriens het volgende:
[..]
Had geen zin om sneeuw aan de kant te schuiven en hopen dat ik wat vond.
Whehehe. Er zitten overal wel beestjes, maar met rode mieren tref je het wel slecht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:12 schreef Eisoep het volgende:
Kan heel leuk zijn.
Alleen kijk ik wel 2 x voor ik ga zitten/liggen want ik werd opgegeten door de rode mieren.
En dat is vet KLOTE.
Nou dat sla ik ook wel over. had echt de hele dag irriterende plekken op mijn benen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Er zitten overal wel beestjes, maar met rode mieren tref je het wel slecht.
Volgende keer maar op een wespennest?
Mwah, zand vind ik helemaal niks. Al dat zand overal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:27 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Nou dat sla ik ook wel over. had echt de hele dag irriterende plekken op mijn benen.
Maar ik trek dieren aan ofzo.
Dus ook de minder leuke diertjes.
Bijen die in je helm vliegen bijvoorbeeld of bovenop een wesp gaan zitten die je niet ziet en keihard in je kont geprikt worden.
Nee ik ga nu voortaan naar het strand daar heb je minder beestjes die prikken.
In het bos kom je gewoon snel mieren tegen.
Ja zand is ook kut.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, zand vind ik helemaal niks. Al dat zand overal.Strontvervelend.
Hehe, we hebben een ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Ja zand is ook kut.
Maar gelukkig weet men dat er zand op het strand ligt dus als je een dikke lading grote handdoeken en dergelijke mee heb en daarop ga liggen en een beetje oplet dan is er niks aan de hand.
Helemaal leuk als er dan ook toevallig van die blauwe lichten in de zee zijn.
Lekker romantisch en supergaaf om dat te zien!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |