SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!
Ik | Megan Fox
Niet lang. In de zomerstop veel old stuff.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:34 schreef ejiraM het volgende:
Ik dacht even: "Oh het valt me reuze mee hoe actief het hier nog is, nu de cliffhanger alweer even geleden is," en toen realiseerde ik me dat het de zondag na de cliff is![]()
Maar ben benieuwd hoe lang hij nog te bediscussieren blijft
Volgens mij is die foto bewerkt. Aangezien Jack de hele week al dat witte shirt met spijkerjasje droeg hebben ze het zo iets proberen te camouflerenquote:
Deze vond ik ook erg goed. Die wraak van Martine en de brand die je met de vraag liet zitten wie er zou overleven, zonder dat het helemaal over the top was. Goede cliff inderdaad!quote:
De vervolgaflevering vond ik de spannendste aflevering van allemaal. Ik zat echt met het hart in de keel te kijken.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:43 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Deze vond ik ook erg goed. Die wraak van Martine en de brand die je met de vraag liet zitten wie er zou overleven, zonder dat het helemaal over the top was. Goede cliff inderdaad!
Maar het is Aysen niet want ik zie geen borsten ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:04 schreef kissaa het volgende:
[..]
Maar het is Aysen niet want ik zie geen borsten ...De aflevering is al uitgezonden hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:04 schreef kissaa het volgende:
[..]
Maar het is Aysen niet want ik zie geen borsten ...Het is Jack en de aflevering is inderdaad al uitgezondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je kunt aan de huidskleur ook zien dat het Aysen niet is. Veel te bleek
Toen ik Jack idd zag met dat witte shirt en spijkerjasje dacht ik; oh het is wel Jack. Dus de foto zal wel gephotoshopt zijn ja om ons te misleiden.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is die foto bewerkt. Aangezien Jack de hele week al dat witte shirt met spijkerjasje droeg hebben ze het zo iets proberen te camouflerenJack is echt blond en dat haar lijkt wel geverfd.
filmpje kijken, locatie beachclub (uitzoomen) bezoeken en de oefenruimte, puzzel oplossen, stukjes unlocken met codes (2206 en bruid). Ik heb alles bekeken (ik weet niet of dat nodig is)quote:Op zondag 8 juli 2012 20:46 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb na mijn idee alles gedaan maar hij blijft rood.
[ afbeelding ]
spoilerquote:Op maandag 9 juli 2012 10:20 schreef Computerfluisteraar het volgende:
http://www.goeievraag.nl/(...)-tim-app-gtst.348735
Die Tim is dus de zoon van Anton Bouwhuis. Waarom hij overal notities van maakt, is natuurlijk nog even de vraag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |