Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ja het is een gewoonte gewordenquote:
Bedoel je SB? Die had gewonnenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
Hmmm ik ruik het al. Iemand kan niet tegen zijn verlies?
[ afbeelding ]
Volgens mij ruik jij iets anders ...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
Hmmm ik ruik het al. Iemand kan niet tegen zijn verlies?
[ afbeelding ]
Als je steeds scoort is dat wel saai ja. Je hebt het ook die het doen waardoor je steekballen steeds onderschept worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt een normale wedstrijd onmogelijk..leuk, steeds een keeper ontwijken die 30 meter uit zijn doel is en hem dan in een leeg doel schuiven, keer op keer
Nee., Wil je ermee zeggen dat ik ouderwets ben?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Rijst, gebruik gewoon die spytool ipv CTRL F
Echte oldskool boi jaquote:Op zondag 8 juli 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee., Wil je ermee zeggen dat ik ouderwets ben?
Ik moet tegen SB.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, gelukkig is je neus dus niet dicht zoals je ogen hiahhaigoaha humor
Eerst nog je punt maken en dan dit zeggen, zwak hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hij won en zei ook nog 'optyfe met je sweat'
Nou ja, laat maar. Heb er echt geen zin meer in.
Pace, pace everywherequote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
Chelsea biedt meer dan 20 miljoen op Schurrle, maar Leverkusen verkoopt hem niet.
Wat moeten ze met al die aanvallers bij Chelsea, Sturridge etc verkopen?
Kan Roman leuke FUT teams maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
Chelsea biedt meer dan 20 miljoen op Schurrle, maar Leverkusen verkoopt hem niet.
Ze kopen gewoon alles zodat niemand anders zich meer kan versterken.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
Waarom probeer je me uit te lokken?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee die is eruit gestapt, je moet tegen de sweater
Jullie huilen ook om allesquote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hij won en zei ook nog 'optyfe met je sweat'
Nou ja, laat maar. Heb er echt geen zin meer in.
Ik geloof de Belgquote:Op zondag 8 juli 2012 19:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom probeer je me uit te lokken?
Ik heb toch meerdere malen gezegd dat ik geen sweaty goal heb gescoord?
Zodat jij meer pace in je achterhoede kan verwerken ?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
Chelsea moet nog een goede links en rechtsback kopen of nog een snelle CB
Triest hoor, je probeert gewoon uit te lokken.quote:
Grappig dat jij dit zegt.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Achja, altijd weer die klote jeugd die zeurt over elkaars speelstijl
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:
Trollquote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kijk we hebben hier 2 mensen, de een heeft een toernooi gewonnen en de andere niet. Dan geloven we even de winnaar met een grote reputatie, snap je?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Triest hoor, je probeert gewoon uit te lokken.
Ik heb nog nooit tegen een FOK!ker gesweat, waarom zou ik dat dan nu wel doen?
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zodat jij meer pace in je achterhoede kan verwerken ?
Ik voel mij daar juist een Arier, zo tussen de buitenlanders in.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik voelde me echt een allochtoon vandaag in Amsterdam.
Dat maakt toch geen flikker uit johquote:Op zondag 8 juli 2012 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk we hebben hier 2 mensen, de een heeft een toernooi gewonnen en de andere niet. Dan geloven we even de winnaar met een grote reputatie, snap je?
Cole is gewoon goed hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Nee maar dan kan ik een keigaaf sjelsie team maken. Die RB en LB die er nu zijn daar wordt je niet vrolijk van, tevens mag er wel een andere RW komen.
Baines > Colequote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Cole is gewoon goed hoor.
Bosingwa gaat nog wel (op Fifa dan).
Jij sweat mij altijd he-le-maal kapot.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen flikker uit joh
SB weet zelf dat ik geen sweaty goal heb gescoord.
Er mag tevens een PS3er melden waartegen ik heb gesweat.
Juist, niemand.
Ga eerst maar tegen Thorb en daarna tegen mijquote:
Je geeft mensen niet eens de kans zich te meldenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen flikker uit joh
SB weet zelf dat ik geen sweaty goal heb gescoord.
Er mag tevens een PS3er melden waartegen ik heb gesweat.
Juist, niemand.
Altijd weer die kinderen die over gesweat zeuren hierquote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik organiseer weer een toernooi en het gaat weer mis?Wie wil me even bijpraten?
Ik vind Cole zo slapquote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Cole is gewoon goed hoor.
Bosingwa gaat nog wel (op Fifa dan).
Ik heb iig van Lindgren. gewonnen. Zonder ruzie.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
Eindelijk ben je er, wacht ik maak even snel een team.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
Omdat ik weet dat er niemand is.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je geeft mensen niet eens de kans zich te melden
Lindgren deed een ragequit tegen Rijst en SB stapt eruit na eens 2-1 winst op Ravioli vanwege sweaten.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
dddddddquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik voelde me echt een allochtoon vandaag in Amsterdam.
1. Lindgren. met zijn statement tegen Rijst. (rage quit)quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
Oh leuk. Kan ik net zo goed de coins teruggeven want hier heb ik ook geen zin inquote:Op zondag 8 juli 2012 19:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
1. Lindgren. met zijn statement tegen Rijst. (rage quit)
2. SB en die andere (ravioli) waren aan het janken tegen elkaar.
3. Roy reageert niet
Die zal niet spelen dit seizoen denk..althans niet veel. Hersenvliesontsteking..quote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
Diit heb ik niet gedaan. Dat doe ik sowieso nooit bij friendlies.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar het geouwehoer komt hier meestal van de jonge garde ps3'ers vandaan. Vanmiddag ging het tussen Rijst en Lindgren even fout, maar Rijst bood zijn excuses aan voor het mannetje in de goal bij vrije trappen
Las dat hij snel herstelde en zelf al weer aan de OS denkt (dat zie ik niet gebeuren, maar tekenen zijn dus goed)quote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zal niet spelen dit seizoen denk..althans niet veel. Hersenvliesontsteking..
Weet niet, ik geef toe dat ik nooit trick, maar ik contain en pass gewoon rond dat er een kans ontstaat. Maar naar mijn weten is dat niet sweaten.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
Wat voor team heb je RP? Wil je überhaupt nog spelen?
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
1. Lindgren. met zijn statement tegen Rijst. (rage quit)
2. SB en die andere (ravioli) waren aan het janken tegen elkaar.
3. Roy reageert niet
Lekker achteraf zeggen. Lekker makkelijk ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Diit heb ik niet gedaan. Dat doe ik sowieso nooit bij friendlies.
ohquote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Las dat hij snel herstelde en zelf al weer aan de OS denkt (dat zie ik niet gebeuren, maar tekenen zijn dus goed)
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker achteraf zeggen. Lekker makkelijk ja.
Ja ligt eraan hoe het met de rest gaat.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:41 schreef marcie216 het volgende:
Fuszy wij dalijk spelen? maak snel even mijn team af, wel een kut voorhoede nu
Dat vind ik wel terecht want anders kunnen ze ongestoord opbouwen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon triest. Ik stond alleen bij de uittrappen voor zijn verdedigersDat heb ik bij de uitwedstrijd niet meer gedaan
Vind ik niet terecht, in het echt mag dat ook niet. Is gewoon nep in FIFA en ook heel saai want zo moet je de lange bal spelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat vind ik wel terecht want anders kunnen ze ongestoord opbouwen.
Die eerste goal vind ik geen sweaty.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dit zijn sweaty goals oké?
Er heerst wat verwarring over hier,merk ik.
Rijst heeft gewonnen.quote:
waarom mag je niet dekken voor de verdedigers bij een uittrap? Is dat een regel?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind ik niet terecht, in het echt mag dat ook niet. Is gewoon nep in FIFA en ook heel saai want zo moet je de lange bal spelen.
Dat kan.quote:
Ja, dat is second dribble.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarom mag je niet dekken voor de verdedigers bij een uittrap? Is dat een regel?
Eerste pot 4-0quote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
Dus hoe zit het nou allemaal?
Lindgren is ook uit het toernooi? SB ook al?
Samengevat: Rijst wint door opgave lindgren, Ravioli wint door opgave SB.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
Dus hoe zit het nou allemaal?
Lindgren is ook uit het toernooi? SB ook al?
Weet ik veelquote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarom mag je niet dekken voor de verdedigers bij een uittrap? Is dat een regel?
Nee, Rijst won met 4-0 eerste wedstrijd en stond de tweede ook voor.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Samengevat: Rijst wint door opgave lindgren, Ravioli wint door opgave SB.
Als er afhakers zijn wil ik wel inhaken hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Stoereboii en Lindgren gaan nog wel 3k betalen of wat?
Ik ben het spoor bijster.
Dan zou je in de plaats van SB tegen Ravioli moeten? Weet niet of dat nog kanquote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als er afhakers zijn wil ik wel inhaken hoor
Haha, goed los gegaan ?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima. Wel gehaald.
Gisteren gevierd op Last World Festival. Awesome feest
2e pot is nog niet gespeeld?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef RavioliPunch het volgende:
SB mag van mij wel door. Hij heeft namelijk gewonnen.
Niet over twee potjes, maar dan alsnog. Hij wilt niet meer tegen me spelen.
Nice, goed bezig. Ik ga hier niet mijn dagboek van maken maar gister ook echt een leuk avondje gehadquote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima. Wel gehaald.
Gisteren gevierd op Last World Festival. Awesome feest
Het leukste is. Het gebeurd alleen maar als het toernooi op mijn initiatief is georganiseerd. Anders hoor ik ze er niet overquote:Op zondag 8 juli 2012 19:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon volwassen zijn en je aan de regels houden? Daar horen de ongeschreven erecodes ook bij (op de doellijn staan bij vrije trappen en sweaty's scoren).
Zoals het toernooi vrijwillig verlaten door een opstootje, of rage quitten. Doe normaal.
Hier zit dus het probleem, jij vind die goals in dat filmpje sweaty ik totaal niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon volwassen zijn en je aan de regels houden? Daar horen de ongeschreven erecodes ook bij (op de doellijn staan bij vrije trappen en sweaty's scoren).
Zoals het toernooi vrijwillig verlaten door een opstootje, of rage quitten. Doe normaal.
Je bent slecht.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:47 schreef RavioliPunch het volgende:
Gelooft niemand me nou, dat ik echt niet sweaty heb gescoord?
Sweaty goal is iets dat de fifa community gecreeeerd heeft. En dat is uit onmacht van mensen die gewoon slecht zijn, die hebben verzonnen dat het not done is. Sweaty goal is gewoon een goede, uitgespeelde goal, waar 2 man voor de goal staan, omdat 10 veldspelers niet doen wat ze moeten doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice, goed bezig. Ik ga hier niet mijn dagboek van maken maar gister ook echt een leuk avondje gehad
Lekker belangrijk. Goal=goal.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:47 schreef RavioliPunch het volgende:
Gelooft niemand me nou, dat ik echt niet sweaty heb gescoord?
Dit dus. Ben ik het mee eens. Net zoals de term: 'crosser' voor iemand die alleen crosses etc.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sweaty goal is iets dat de fifa community gecreeeerd heeft. En dat is uit onmacht van mensen die gewoon slecht zijn, die hebben verzonnen dat het not done is. Sweaty goal is gewoon een goede, uitgespeelde goal, waar 2 man voor de goal staan, omdat 10 veldspelers niet doen wat ze moeten doen.
Dat niet sweaty vinden, is hetzelfde als water niet nat vinden =/quote:Op zondag 8 juli 2012 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier zit dus het probleem, jij vind die goals in dat filmpje sweaty ik totaal niet.
Klopt, maar dan alsnog.quote:
Wat moet hij dan ? Hij staat in een onmogelijke hoek om te schieten? Wat zou jij in die situatie doen dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat niet sweaty vinden, is hetzelfde als water niet nat vinden =/
Ja, sweaty is not done, crossen op ibra is not done, laatst zat hier iemand te haten op iemand die longshots deed met Ibra. Jankmuilen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit dus. Ben ik het mee eens. Net zoals de term: 'crosser' voor iemand die alleen crosses etc.
En hoe zat het nog met die slet in de bios?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier zit dus het probleem, jij vind die goals in dat filmpje sweaty ik totaal niet.
Ik heb het niet opgeslagen, hij ook niet volgens mij, maar het was gewoon Cisse die hem erin schiet, mijn enigste goal...quote:
Waarom maak je geen fatsoenlijk team? Ik heb de tijd en de rest ook, want het gaat nu toch alleen maar misquote:Op zondag 8 juli 2012 19:50 schreef marcie216 het volgende:
Fuszy kom nou even potje, heb expres snel een team gekocht want andere team staat op de verkoop.
Eigenlijk is het meer een soort fout in het spel, waarbij de verdedigers NIET terugrennen, en er wel ALTIJD een aanvallertje meerent.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sweaty goal is iets dat de fifa community gecreeeerd heeft. En dat is uit onmacht van mensen die gewoon slecht zijn, die hebben verzonnen dat het not done is. Sweaty goal is gewoon een goede, uitgespeelde goal, waar 2 man voor de goal staan, omdat 10 veldspelers niet doen wat ze moeten doen.
ik zou alleen Sturridge vervangen voor een andere ST en misschien een TOTY halen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom maak je geen fatsoenlijk team? Ik heb de tijd en de rest ook, want het gaat nu toch alleen maar mis. Is toch niet leuk met een bijeen geraapt zooitje?
wat is je psn dan?
Ja was goed, maar die was gisterenavond dus niet zo blij omdat ik met een ander meisje bezig was. Dus ik zei: Stijn noemde je al een slet, nou moet je dus gewoon je muil houden.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En hoe zat het nog met die slet in de bios?
Ok, perfect omschreven. Ik geloof je.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik heb het niet opgeslagen, hij ook niet volgens mij, maar het was gewoon Cisse die hem erin schiet, mijn enigste goal...
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer een soort fout in het spel, waarbij de verdedigers NIET terugrennen, en er wel ALTIJD een aanvallertje meerent.
Dat is niet 'goed' uitgespeeld.
Als je een mooie combinatie bij de zestien maakt (bijvoorbeeld een leuk driehoekje) en de keeper komt uit, en je passt hem weg, dan is het wat anders.Dat is dan weer niet sweaty. Maar als de verdedigers gewoon niet mee terugrennen meer, en wel altijd een aanvaller, en je hem vanaf de penaltystip breedlegt, dan is het gewoon sweaty.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat moet hij dan ? Hij staat in een onmogelijke hoek om te schieten? Wat zou jij in die situatie doen dan?
Dat duimpjequote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ok, perfect omschreven. Ik geloof je. [ afbeelding ]
En je gelooft SB wel die zegt: 'optyfe met je sweat'?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ok, perfect omschreven. Ik geloof je. [ afbeelding ]
1 is saai, de rest is tofquote:Op zondag 8 juli 2012 19:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil een nieuw spel kopen. Is Assasins creed wat?
De winnende coach heeft altijd gelijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
En je gelooft SB wel die zegt: 'optyfe met je sweat'?
Hou er nou maar over op joh. Als SB niet meer wilt spelen ga jij door.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
En je gelooft SB wel die zegt: 'optyfe met je sweat'?
Wat een speler ben je ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja was goed, maar die was gisterenavond dus niet zo blij omdat ik met een ander meisje bezig was. Dus ik zei: Stijn noemde je al een slet, nou moet je dus gewoon je muil houden.
Dat vond ze niet leuk. Ze begreep ook niet wie Stijn was overigens![]()
Ik ga zo maar is koken.
Als ik tegen een vriend/ FOK!ker speel, dan zou ik hem niet zweten, maar gewoon naar binnen komen met de man aan de bal (ja dat kan ook nog).quote:
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)quote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De winnende coach heeft altijd gelijk.
Valt wel mee hoor. Verwacht niet teveelquote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een speler ben je ook.
Mij niet kennen
Waarom zou je dan voor de moeilijkere oplossing gaan? Ik snap dat echt nietquote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als ik tegen een vriend/ FOK!ker speel, dan zou ik hem niet zweten, maar gewoon naar binnen komen met de man aan de bal (ja dat kan ook nog).
Maar gewoon online tegen een vreemd iemand sweat ik wel gewoon, dat boeit me niks.
oh deed ik ook niet, ik moest nog een manager toevoegenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
momentje marcie. Heel even wat fitness geven aan wat spelers.
Hou je mond man, ik heb echt belachelijk veel zin in Eistee nu.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik gooi een half pak met Eistee over het aanrecht leeg
Wow GJE je bent echt goed man.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even DeGelaersdeKater met 4-1 weggetikt
Ja, maar kijk, als Fuszy gewoon vanaf het begin zei: 'Je mag sweaten in het toernooi' of 'je mag niet sweaten in het toernooi' dan had je ook geen gezeik. (no offence Fuszy, je zit niet fout, maar dat was wel makkelijk geweestquote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zou je dan voor de moeilijkere oplossing gaan? Ik snap dat echt nietIk merk dat ik het zelf soms ook doe omdat ik 'bang' ben dat er anders weer allemaal gezeik over komt maar eigenlijk is dat echt debiel. Speel gewoon zoals je wil.
Hier nu pas achterkomenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wow GJE je bent echt goed man. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even DeGelaersdeKater met 4-1 weggetikt
Aaah kut, nu gooi ik met opzet de andere helft door de gootsteenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hou je mond man, ik heb echt belachelijk veel zin in Eistee nu.
Steefie niet zo he.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aaah kut, nu gooi ik met opzet de andere helft door de gootsteen
Nu zet ik een nieuw pak in de koelkastquote:
Steek het in je reet jongen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu zet ik een nieuw pak in de koelkast
Ga thee zetten, kieper er suiker in, roeren en dan laten afkoelenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Steek het in je reet jongen.Ik ga water drinken
KOOP HEM GEWOON JE HEBT TOCH GENOEG GELD GEKREGEN.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is IF Boulah zijn prijs waard?
Anders koop ik hem nu
Dus als ik nee zeg koop je hem en als ik ja zeg dan koop je hem niet? Of heb je het gewoon verkeerd verwoordquote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Anders koop ik hem nu
picsquote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
Ik word opeens gettagged op FB. Foto van 15 jaar geleden. Ik herken mezelf niet meer. Kleine Harry Potter
Chinese Harry Potter met dikke vingers van het frituurvet?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
Ik word opeens gettagged op FB. Foto van 15 jaar geleden. Ik herken mezelf niet meer. Kleine Harry Potter
Koop gewoon van der Wiel. Met die andere verdedigers wordt je rating toch wel 74quote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Anders koop ik hem nu
HOUJKJ JKKE BAKKESZquote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Chinese Harry Potter met dikke vingers van het frituurvet?
Als 'ie het waard is koop ik hem nu*quote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus als ik nee zeg koop je hem en als ik ja zeg dan koop je hem niet? Of heb je het gewoon verkeerd verwoord
Ja, maar ik ga niet onnodig coins uitgevenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
KOOP HEM GEWOON JE HEBT TOCH GENOEG GELD GEKREGEN.
Niet zo schreeuwen gerrit.
Wat als je het verbiedt?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar kijk, als Fuszy gewoon vanaf het begin zei: 'Je mag sweaten in het toernooi' of 'je mag niet sweaten in het toernooi' dan had je ook geen gezeik. (no offence Fuszy, je zit niet fout, maar dat was wel makkelijk geweest)
Precies. Vind het ook beetje idioot.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat als je het verbiedt?![]()
Diskwalificatie bij overtreding van de regel?
Litteken komt door frituurvetquote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
Dus Rijst, je hebt ook een litteken van een bliksemschicht en een kapotte hipster bril op je kop?
Jazeker.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat als je het verbiedt?![]()
Diskwalificatie bij overtreding van de regel?
En wie zegt dat het waar is als ik zeg dat jij het overtreed? Wie zegt dat het echt zo sweaty was als ik beweerde? Is niet te doen zon regel.quote:
Harry Potter heeft een hipsterbril?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
Dus Rijst, je hebt ook een litteken van een bliksemschicht en een kapotte hipster bril op je kop?
Sweaten mag altijd. Je loopt alleen het risico dat mensen minder graag tegen je willen spelen als je lelijk speelt.quote:
De replay uploaden en postenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wie zegt dat het waar is als ik zeg dat jij het overtreed? Wie zegt dat het echt zo sweaty was als ik beweerde? Is niet te doen zon regel.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wie zegt dat het waar is als ik zeg dat jij het overtreed? Wie zegt dat het echt zo sweaty was als ik beweerde? Is niet te doen zon regel.
Ja, terwijl ik juist tegen iemand die sweaty speelt nog liever wil winnen en dus het vaker zal proberen om hem/haar te vernederenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sweaten mag altijd. Je loopt alleen het risico dat mensen minder graag tegen je willen spelen als je lelijk speelt.
O ja want van elke situatie en goal is ook altijd een replay. Onzin. Ik kan net zo makkelijk zeggen: replay staat er niet tussen.quote:
Meestal wel van de goals, ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ja want van elke situatie en goal is ook altijd een replay. Onzin. Ik kan net zo makkelijk zeggen: replay staat er niet tussen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:06 schreef Fuszy het volgende:
alles gaat mis. Na 45 minuten al met 4-0 achter tegen marcie
Door mij, ik ben lievquote:
Geeft niet man. Blijf rustig misschien kan je nog terugkomen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:06 schreef Fuszy het volgende:
alles gaat mis. Na 45 minuten al met 4-0 achter tegen marcie
Hoe kan je nou falen in sweaty doelpunten?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zeiken om 'sweaty' spel van de tegenstander
Ik zelf doe het bijna nooit, omdat ik er altijd compleet in faal! In clubs ook
.
Clubs nooit gespeeld?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe kan je nou falen in sweaty doelpunten?
Je moet ook niet tegen Mathijs spelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net tegen een kneusje die alleen maar een-tweetjes kan geven, en kan containen, kom ik op 0-2, meteen ragequitten.. Zulke mensen.
quote:
Is goed man.quote:
ingame stats?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
De zelfde rating alleen zijn de stats van Cazorla beter
Je post hier inmiddels toch lang genoeg om te weten dat kaartstats heel wat anders zijn dan ingame stats..quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
De zelfde rating alleen zijn de stats van Cazorla beter
Degene met de minste pees?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb nu 4 teams.. Ik wil er eigenlijk wel 1 wegdoen.
Waar slaat dat nou weer op jongen? Dat jij de ene na de andere kankerbal geeft zodat ik met een een tweetje kan counteren tfoe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou opquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op jongen? Dat jij de ene na de andere kankerbal geeft zodat ik met een een tweetje kan counteren tfoe.Je leek Rijst wel man, alleen jij scoort ze welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je leek Rijst wel man, alleen jij scoort ze wel
Dit meen je trouwens toch niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik gaf alleen maar crosses dat potje tegen jou
![]()
Ik ben ook een stoereboy.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:13 schreef BDIL het volgende:
Mensen die op elkaar gaan klagen om een potje FIFASoms lijkt iedereen hier wel SB
Dit keer wel jaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit meen je trouwens toch niet he?Want ik gaf alleen maar crosses dat potje tegen jou
Ik ook?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:13 schreef BDIL het volgende:
Mensen die op elkaar gaan klagen om een potje FIFASoms lijkt iedereen hier wel SB
Zeg maar sebastian of sebas.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
N0ir, ik ga even met mijn Mexicanen omdat mijn andere team moe is.
Je bleef sportief en die 2 goals waren mooi hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
echt geen gg van mijn kant hoor. Ik was dramatisch. Revanche komt eraan
Kom op man, je staat nog maar 8-0 2 achter het kan nog! De bal is rond, 11 tegen 11quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
echt geen gg van mijn kant hoor. Ik was dramatisch. Revanche komt eraan
haha het is 6-2 geworden. Had hoop op 5-3, maar toen scoorde hij de 6-2 en nu weet ik dat het over is.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kom op man, je staat nog maar 8-0 achter het kan nog! De bal is rond, 11 tegen 11
Je bent de leider, kick hem gewoonquote:Op zondag 8 juli 2012 20:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
haha het is 6-2 geworden. Had hoop op 5-3, maar toen scoorde hij de 6-2 en nu weet ik dat het over is.
invite jij mij?quote:
quote:
Op de xbox is gewoon alles toegestaan, soms je het mee en soms heb je het tegen = accepteer het levenquote:
nee, dat had ik gister al gedaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef Fuszy het volgende:
Marcie, was je in het begin porno aan het downloaden want hij lagde een beetje. Ik was het deze keer niet.
Wat gebeurt er eigenlijk als jij 0-4 wint?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
haha het is 6-2 geworden. Had hoop op 5-3, maar toen scoorde hij de 6-2 en nu weet ik dat het over is.
ja, maar dat gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als jij 0-4 wint?
Dat jij dan wint door uitgoals?
Zeg nooit nooit.quote:
Wat?quote:
Kan ik niks aan doen?quote:
Deed die bij mij ook. Skirre boy.quote:
Wat ben jij toch raar.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tegen een nPower bronze pace abuse teampje met mijn MLS.
Hij begint met Slew en nog een snelle spits, en Hart op doel.
Al snel maak ik de 1-0, en niets is minder waar, daar komt Agbonlahor!
Toch nog 3-0 afgemaakt
quote:
O ja daar ken ik er ook een paar van. Vooral die Naked girls were working out with their personal trainer and ended up having a group sex vond ik wel leuk.quote:
Mensen om me heenquote:
Ey ey ey ey ik heb je wel ingemaakt hèquote:Op zondag 8 juli 2012 20:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee jonge. We moeten- Wow GJE wat ben jij gooooooooooooeeeedHijs goooooed
Je hebt toch niet verloren van roitoiboiquote:Op zondag 8 juli 2012 20:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
gg Roy. Jij was de eerste helft veel beter
Ja wil je nu een potje?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ey ey ey ey ik heb je wel ingemaakt hè
Moet zo stoppen mi mangquote:
Ja man.quote:
Goede amateur shit ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:29 schreef Kamikazie het volgende:
Die perfecte meiden site is wel nice Rijst
Daar hou ik niet zo van, dan duik ik zelf wel de slaapkamer in. Desnoods met een stuk plastic of een knuffelquote:
Dus? Als je in de kroeg staat denk je toch ook niet: ik kan een bier kopen maar dan hou ik 50 cent over?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik kan IF Fer kopen, maar dan hou ik 3k over
Leuk leukquote:Op zondag 8 juli 2012 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus? Als je in de kroeg staat denk je toch ook niet: ik kan een bier kopen maar dan hou ik 50 cent over?
O wacht ...
Ik bestel altijd bier, heb ik geen geld meer dan nemen ze het weer terugquote:Op zondag 8 juli 2012 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus? Als je in de kroeg staat denk je toch ook niet: ik kan een bier kopen maar dan hou ik 50 cent over?
O wacht ...
Het ligt ook aan de positie. Op CAM is vision juist een belangrijke.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
Links IF Ozil (88) rechts Cazorla (88)
[ afbeelding ]
Cazorla toch echt beter
Dankje, jammer dat die bal op de lat er niet in ging, dan was het echt een wedstrijd gewordenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:34 schreef Fuszy het volgende:
redelijk potje van jouw kant marcie. Ik kan echt niet spelen.
Volgens mij kan je met jou best een prima avondje in de kroeg hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bier, heb ik geen geld meer dan nemen ze het weer terug
Matthijs (see what I did there) stelde me weer verkeerd voor (wat een sukkel), er zitten twee A's op het eind (ik ben toch geen Fransoos) van mijn naam.quote:
Rijst komt ook zo, over 20 min ofzO?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
Matthijs stelde me weer verkeerd voor (wat een sukkel), er zitten twee A's op het eind (ik ben toch geen Fransoos) van mijn naam.
Maar goed potje, wil wel een keer revanche. Clubs vanavond? Ik hoorde dat je ze er daar ook inschiet.
Als je van ongein houdtquote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je met jou best een prima avondje in de kroeg hebben
Ik heet Mathijs niet met dubbel T.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
Matthijs stelde me weer verkeerd voor (wat een sukkel), er zitten twee A's op het eind (ik ben toch geen Fransoos) van mijn naam.
Maar goed potje, wil wel een keer revanche. Clubs vanavond? Ik hoorde dat je ze er daar ook inschiet.
Ja ach, ik was toch compleet ruk bezig. Ik creëer geen zak. Niet met dit team en met dat andere team ook niet. Mijn flanken liggen constant open terwijl jij in dezelfde formatie speelt en ik daar constant een mannetje tegen kom.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dankje, jammer dat die bal op de lat er niet in ging, dan was het echt een wedstrijd geworden
Ja is goed man, volgende pot gebruik ik gewoon mijn Engelse silvers. Dit was meer een reserveteamquote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
Vooral Bale ja, die man loopt overal.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ach, ik was toch compleet ruk bezig. Ik creëer geen zak. Niet met dit team en met dat andere team ook niet. Mijn flanken liggen constant open terwijl jij in dezelfde formatie speelt en ik daar constant een mannetje tegen kom.
Oooo I see what you did therequote:Op zondag 8 juli 2012 20:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat was de grap maar ik zit op mobiel en was te sloom met m'n edit
GekkeG of Royquote:Op zondag 8 juli 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vooral Bale ja, die man loopt overal.
Tegen wie moet ik volgende ronde?
Okequote:
Sebastianaa?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
Matthijs (see what I did there) stelde me weer verkeerd voor (wat een sukkel), er zitten twee A's op het eind (ik ben toch geen Fransoos) van mijn naam.
Ik ook niet, bierenbeulenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor ongein jij bedoeld, ik ben niet zo van de bier douches persoonlijk.
Wordt dat gedaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor ongein jij bedoeld, ik ben niet zo van de bier douches persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |