SPOILER: Let op, lange lijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Pino112 op 08-07-2012 21:37:32 ]
Ohja, foutje. Aangepastquote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef Columbiafan het volgende:
Laatste renner start om 16.39 TS, de eerste renner zal door het grote aantal opgevers wel ietsje na 10 uur starten
Nietsquote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef iamsterdamm het volgende:
wat verwachten jullie van Gilbert en Vinokoerov morgen?
In je team zetten als ik jou was.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef iamsterdamm het volgende:
wat verwachten jullie van Gilbert en Vinokoerov morgen?
Ook nietquote:
ik wil Cavendish erin zetten in me poule voor 1 van deze 2, want Cav blijft die 2punten behouden morgen;-)quote:Op zondag 8 juli 2012 19:29 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ook nietZijn hier genoeg renners van wie je mag verwachten dat ze hoger eindigen dan deze twee. Ik zie zo'n Gilbert niet voluit gaan in de tijdrit, en Vino heeft geen goede tijdrit meer in de benen vrees ik
dit is nu me selectie.alleen Cav zet ik er in voor Gilbert of Vino,quote:Op zondag 8 juli 2012 19:30 schreef Beregd het volgende:
[..]
vergeet ook f schleck niet in je team te zetten!
ik ook, maar blijft een twijfelgevalletje.. maar hij heeft de vechtershart om er morgen te staanquote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ben trouwens wel zeer benieuwd naar Tony Martin, als die blessure hem niet hindert dan hoort ie dit echt te winnen
Frank voor de Tijdrit??quote:Op zondag 8 juli 2012 19:30 schreef Beregd het volgende:
[..]
vergeet ook f schleck niet in je team te zetten!
Schleck ipv Wiggins of Cancellaraquote:Op zondag 8 juli 2012 19:36 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
Frank voor de Tijdrit??
maar voor wie dan
Evans,E. Hagen,B. Wiggins,F. Cancellara,T. Martin,D. Millar
P. Gilbert,Cavendish,R. Taaramae
Wiggins en Cancellara zijn juist hele goede tijdrijders!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Schleck ipv Wiggins of Cancellara
De laatste renner van het klassement gaat toch van start en dan steeds eentje omhoogquote:Op zondag 8 juli 2012 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, foutje. Aangepast
Verder heb ik nog geen startlijst gezien, zal die weldra ook in de OP zetten.
is idd een andere topic voor je hebt gelijk,quote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef Columbiafan het volgende:
Dit, maar aub kunnen jullie niet eens kappen met die pouletjes? Is toch geen reet aan als je andere moet vragen wie je in je ploeg moet zetten? Dacht dat dit het topic voor de tijdrit was?
Was vanmiddag tijdens de etappe ook al.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Leatherface het volgende:
S.v.p. de poultjes in dat andere topic bespreken inderdaad.
Mwah, zie niet in dat hij per se beter zou moeten zijn dan Cancellera.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ben trouwens wel zeer benieuwd naar Tony Martin, als die blessure hem niet hindert dan hoort ie dit echt te winnen
Martin schat ik in een lange TT nog ietsje hoger in dan Cance, en had hem zelfs in een proloog misschien al kunnen verslaan, blijft eeuwig zonde. Maar hoop het echt voor Tony, heeft al genoeg pech gehad dit seizoen en vooral deze tourquote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, zie niet in dat hij per se beter zou moeten zijn dan Cancellera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |