http://fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op maandag 9 juli 2012 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus stel dat jij één heel topic mist dan ga je alles teruglezen en ook nog eens beantwoorden?
ik krijg bij jou echt een mental image van een 30 jarige nerdquote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgende week twee weken vakantie, dan later in het jaar nog eens een weekje of twee. De hele dag uitslapen, gamen en eventueel met de verbouwing van de keuken helpen. Maar daar denk ik nog even over na.
Eventueel nog een dag of drie, vier naar Berlijn.
goed punt wel, niet aan gedachtquote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alsof in elke post een gebruikersnaam vermeld wordt.
Tekkit @ Huibster.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Waar kan ik het beste mijn blokken neerplempen atm?
Ik denk dat ik in het dagelijkse leven meer drink, meer vrienden heb en meer seks dan jij, ja gewoon een socialer leven heb. Alhoewel we bij dat die drie laatste punten de lat naar alle waarschijnlijkheid niet erg hoog hoeven te leggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik krijg bij jou echt een mental image van een 30 jarige nerd
just sai'n
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je bent wel een leuke user trouwens, dus voel je alsjeblieft niet aangevallen.
Was trouwens het nut van whey sjeeks? Ik heb daar nog wat bonnen voor dat spul, maar heeft het echt nut voor iemand die normaal kracht doet of is dat puur voor de mensen die het professioneel doen?quote:
Geen poezelige hello kitty huisjes hea?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Lorrelies het volgende:
O jaIk wil er ook op als het mag, dan kan ik het eens uitproberen
Maar wie vindt dit nou niet leuk?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Geen poezelige hello kitty huisjes hea?
Ik zit ook al met smart te wachten op zo een server.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja als het nou op een fatsoenlijke server van een goede admin zou draaien zou het iets anders zijn. ECHTE goede admins zouden zelfs langskomen om het bij de spelers thuis te fiksen. Maar nee hoor, niks van dat.
Nee mangquote:Op maandag 9 juli 2012 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus stel dat jij één heel topic mist dan ga je alles teruglezen en ook nog eens beantwoorden?
Sosua!quote:
Kom ook op Huibster's tekkit server spelenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Waar kan ik het beste mijn blokken neerplempen atm?
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Maar wie vindt dit nou niet leuk?[ afbeelding ]
D:quote:
dat hangt weer net iets teveel naar gay enzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kusjekroel of dat dan weer niet?
Komaan, je kunt nou niet bepaald kieskeurig zijn?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat hangt weer net iets teveel naar gay enzo.
dus liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |