quote:Op maandag 9 juli 2012 14:03 schreef Lorrelies het volgende:
Btw, als je die op eet komt die dop er misschien eens uit
Aww :c Wat gebeurt er nou straks als ie er niet uit is?quote:
Ben vanmorgen weer geweest, hij zou met de maag/darm-arts gaan bellen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Aww :c Wat gebeurt er nou straks als ie er niet uit is?Of heeft je dokter daar nog niks over gezegd?
Ik voel niets, ik voel me gewoon normaal. Dus ja..quote:Op maandag 9 juli 2012 14:11 schreef Lorrelies het volgende:
Ah ok... ben benieuwd! Sterkte nog in de tussentijd
Nee dat is waar (en maar goed ook), maar nou ja, hij moet er toch uit neem ik aan...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik voel niets, ik voel me gewoon normaal. Dus ja..
Jou bannen om je grappen? Nee mang, waarom zeg je dat? Dat zou hetzelfde zijn als je bier weg gooien, of je geld verbranden.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn humor. Bijna gebanned op Mender's server vanwege mijn ijzersterke grappen.
Op mFok durf ik niet eens in te loggen zolang Johan mod is.
Johan is DE reden dat ik af en toe nog eens inlog op mfok.quote:
Ja?quote:
Nee! Niet gaanquote:
Haiquote:
Ik had al gezegd over hoeveel weken. Dan 4 weken vakantie. Waarheen weet ik nog niet, deze keer niets groots geplanned.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wanneer, hoelang en waarheen?
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:58 schreef Topiek het volgende:
Saucijzenbroodjes in magnetron ipv oven
[ afbeelding ]
te veel quotes om op te schonenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Jou bannen om je grappen? Nee mang, waarom zeg je dat? Dat zou hetzelfde zijn als je bier weg gooien, of je geld verbranden.
[..]
Johan is DE reden dat ik af en toe nog eens inlog op mfok.
[..]
Ja?
[..]
Nee! Niet gaan... niks van bobber aantrekken....
[..]
Hai
[..]
Ik had al gezegd over hoeveel weken. Dan 4 weken vakantie. Waarheen weet ik nog niet, deze keer niets groots geplanned.
[..]
Pfieuw, dan kan ik dus veilig inloggen? Oh wachtquote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Jou bannen om je grappen? Nee mang, waarom zeg je dat? Dat zou hetzelfde zijn als je bier weg gooien, of je geld verbranden.
Niet onthouden, excuus. Geen blijk van desinteresse, gewoon een lui geheugen.quote:[..]
Ik had al gezegd over hoeveel weken. Dan 4 weken vakantie. Waarheen weet ik nog niet, deze keer niets groots geplanned.
Over 4 weken 4 weken vakantie.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pfieuw, dan kan ik dus veilig inloggen? Oh wacht
[..]
Niet onthouden, excuus. Geen blijk van desinteresse, gewoon een lui geheugen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Zal ik je ff dagvaardigen wegens laster ?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Problemen die niet zouden voorkomen als we een fatsoenlijke admin hadden
Volgende week twee weken vakantie, dan later in het jaar nog eens een weekje of twee. De hele dag uitslapen, gamen en eventueel met de verbouwing van de keuken helpen. Maar daar denk ik nog even over na.quote:
Dus stel dat jij één heel topic mist dan ga je alles teruglezen en ook nog eens beantwoorden?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef Mender het volgende:
Ja ik de hele tijd werken, snelsnel een post maken. Maar lang niet alles gelezen, en alweer een heleboek nieuwe posts. Terwijl ik wel nog op een hoop wil reageren. Nou gewacht op de pauze en toen alles maar in een keer gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |