Ik wou ook gewoon op tijd zijn voordat het allemaal fout gaat daar..quote:Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je hebt alle tijd nog, pas na 30 Augustus hebben ze problemen met uitleveren.
Maar wel alles op tijd inleveren, God weet hoeveel mensen ik mocht mailen met de boodschap dat ze 300 euro of meer mochten dokken omdat ze een dag te laat waren.
Ja jij weet er alles van af, is waar ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe later je besteld, hoe eerder je je spul krijgt hoor
je was niet thuisquote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja als het nou op een fatsoenlijke server van een goede admin zou draaien zou het iets anders zijn. ECHTE goede admins zouden zelfs langskomen om het bij de spelers thuis te fiksen. Maar nee hoor, niks van dat.
Ik weet zeker dat er iemand was om open te doen, had je gewoon naar boven mogen lopen om het te fiksen. Doe ik niet moeilijk over.quote:
Niet hatenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef bobbernaut het volgende:
Owh, .Berend ipv Berend. en ondertitel is Het debiele broertje van Berend.
Kloptquote:Op maandag 9 juli 2012 13:37 schreef Lorrelies het volgende:
Ik begreep dat er een tekkit server van Huib is?
Wanneer, hoelang en waarheen?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef Mender het volgende:
Ik heb er afgelopen weekend echt niet normaal veel gespeeld. En zal vavond weer online komen. Alleen vandaag wel iets minder..... had ik maar al vakantie
Dan pas ik wel opquote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef drumstickNL het volgende:
achtung: als je onze toren ziet dan kun je misschien kapot geblazen worden door een tesla coil
gr
de directie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |