haha; volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Hangt er vanaf of je o.a die extra eiwitten mbt spierherstel nodig hebt. Zware cardio/krachttrainingen maken het wel nuttig voor herstel.
sportschoolquote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Hangt er vanaf of je o.a die extra eiwitten mbt spierherstel nodig hebt. Zware cardio/krachttrainingen maken het wel nuttig voor herstel.
Nee, er wordt gewoon aangeraden om alles met normaal voedsel te bereiken. Stel dat jij je eiwit behoefte op een bepaalde dag niet kunt behalen door een verhindering, dan kun je dus snel zo'n shake nemen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Niet per sé noodzakelijk dus.
haha; volgens mij moet je de vorige pagina nog eens nalezenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
haha; volgens mij zit je in het verkeerde topic
Ah, duidelijk. Ik zit er een uurtje of anderhalf in de twee dagen, dus dat lijkt mij bijlange na niet genoeg om die shakes te hoeven gebruiken, ook omdat ik vrij gevarieerd eet (ik wissel chips en winegums en drop regelmatig af).quote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:49 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik heb stiekem het idee dat er vast al wel zoiets op youtube staat of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef shaderon het volgende:
[..]I knew it D:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Deze danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:07 schreef shaderon het volgende:
[..]
Deze dan
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog altijd geen bewegende piston penis tegengekomen? Zal misschien ook niet zo makkelijk te maken zijn :p(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef tuut-chips het volgende:
Autotheorie in een keer gehaald, 19/25 op gevaarherkenning en 35/40 (maximaal aantal fouten) op regels en inzicht
Beterquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef tuut-chips het volgende:
Autotheorie in een keer gehaald, 19/25 op gevaarherkenning en 35/40 (maximaal aantal fouten) op regels en inzicht
nog niet. Nouja deze danquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Omg
Maar nog altijd geen bewegende piston penis tegengekomen? Zal misschien ook niet zo makkelijk te maken zijn :p
Precies! Gehaald is gehaald tochquote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nice!Ik had bij dat laatste onderdeel ook 5 fout inderdaad
Maar ik dacht, boeiend, ik heb het gehaald
Deze is wel baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |