Inderdaad. Wat voor een onzin ik hier allemaal lees van sommige is echt lachwekkendquote:
Zou ik ook zeggen als ik mn kontje had verkocht aan de opvolger van de Seedorf-mythequote:
Ja Van Persie gaat echt niet bedanken en Louis heeft ook niets tegen hem, dat geloof ik niet.quote:
Ik kan wel begrijpen dat hij eens wil kijken hoe het op deze manier gaat. Robben op links en Narsingh op rechts zal hopelijk zorgen voor een fatsoenlijke aanvoer, anders is Huntelaar net zo goed kansloos natuurlijk. Ik ben iig heel benieuwd hoe het nu gaat.quote:'Met Robin heb ik een fantastisch gesprek gehad', aldus Van Gaal op de KNVB-website. 'Ik heb dat zelden meegemaakt met een speler. Een goed gesprek op zowel maatschappelijk vlak als qua voetbalvisie. Ik heb hem gezegd dat in mijn ogen de beste speelt, maar dat daar zo verandering in kan komen.'
Kom eens uit de hol van Derksen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:01 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat voor een onzin ik hier allemaal lees van sommige is echt lachwekkend
Het is lachwekkend als hier iemand gaat suggereren dat Van Persie zich maar niet meer beschikbaar moet stellen voor het nederlands elftal. Dan moet je gewoon een verbod krijgen om ooit nog maar 1 woord over voetbal te praten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom eens uit de hol van Derksen.
Ik zeg ook niet dat Robin gaat bedanken en ook niet dat Van Gaal wat tegen hem heeft, maar een team met RvP in de spits moet heel anders spelen dan een team met Huntelaar in de spits....tenminste als je het maximale rendement uit je spits wilt halen. Als hij ook niet van plan is om RvP ergens anders op te stellen dan zegt dat genoeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Van Persie gaat echt niet bedanken en Louis heeft ook niets tegen hem, dat geloof ik niet.
[..]
Ik kan wel begrijpen dat hij eens wil kijken hoe het op deze manier gaat. Robben op links en Narsingh op rechts zal hopelijk zorgen voor een fatsoenlijke aanvoer, anders is Huntelaar net zo goed kansloos natuurlijk. Ik ben iig heel benieuwd hoe het nu gaat.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het van Gaal effect is al zichtbaar ! We verliezen zelfs van Belgie!
Jij schat Hongarije en Turkije hoger in? Spelen daar überhaupt spelers die je kent bij naamquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
voordeel is dat we weer 4 jaar hebben om voor te bereiden op het volgende toernooi. Het WK in Brazilie zie ik ze niet halen met deze selectie en deze coach.
Inderdaad. Het NL elftal heeft echt een ontzettende kutselectie qua materiaal. Te veel goede spelers voorin, te weinig goede spelers achterin. Daarnaast een hoop gasten die over the hill zijn en een hoop jongens die het nog moeten laten zien. 2010 was een piekmoment, nu gaan we (hopelijk even) bergafwaartsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef CarlosJacques het volgende:
Het maakt ook geen bal uit wie er bondscoach is, met de huidige selectie verdedigers kan geen enkele bondscoach iets beginnen. Matthijsen en Heitinga zijn gewoon echt slecht en er zijn geen alternatieven. Willems en van Rhijn hebben potentie maar zijn nu nog te jong.
Wil je iets met zo'n labiele verdediging beginnen dan moet je middenveld/aanval in bloedvorm zijn en weinig tot geen balverlies lijden, zoals op het WK in 2010. Doen ze dat wel, zoals gisteren, dan krijg je ze gewoon keihard om je oren.
Dat klopt wel dus ik vraag me eigenlijk af of het wel de juiste weg is je elftal neer te zetten rond Sneijder en Huntelaar, dat betekent automatisch dat je middenveld verdedigend zwak is omdat Sneijder niet mee verdedigt, Robben doet nooit een stap naar achteren, Huntelaar is alleen maar sterk in de 16. Hij zal in ieder geval VdV moeten slachtofferen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Het NL elftal heeft echt een ontzettende kutselectie qua materiaal. Te veel goede spelers voorin, te weinig goede spelers achterin. Daarnaast een hoop gasten die over the hill zijn en een hoop jongens die het nog moeten laten zien. 2010 was een piekmoment, nu gaan we (hopelijk even) bergafwaarts
Geen Donk of Brouwers eens uitproberen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:26 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Joris Mathijsen? Nederland zal wel niet beter hebben.
hier zou ik best in willen strepenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef wieisboos het volgende:
Voorlopige Oranjeselectie voor WK-kwalificatieduels
Ibrahim Afellay (Barcelona), Vurnon Anita (Newcastle United), Khalid Boulahrouz (Sporting), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Franco Douglas (FC Twente), Urby Emanuelson (AC Milan), Leroy Fer (FC Twente), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Nigel de Jong (Manchester City), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahҫe), Jeremain Lens (PSV), Adam Maher (AZ), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting), Ruben Schaken (Feyenoord), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).
Schaken!!!! Fer
quote:Graag de mening van de heer Van Gaal over het naturaliseren van spelers, zodat deze geselecteerd kunnen worden voor nationale selecties. Vindt u dat het moet kunnen? (Robert IJntema)
“Daar houd ik niet van. Ik geloof in de eigen cultuur, in de eigen identiteit. We moeten wel kijken waar de speler geboren is. Een tweede- of derde generatie Surinamer, Marokkaan, Turk of wat dan ook, zo’n jongen kan natuurlijk wel in het team. Maar bijvoorbeeld Douglas, dat heeft puur een commerciële reden. Ik begrijp het van hem wel, zijn waarde stijgt als hij international wordt en vermoedelijk zal hij dat bij Brazilië niet worden, dus probeert hij het elders. Maar ik ben er geen voorstander van. Niet geboren in Nederland, niet de culturele achtergrond? Dan ook geen Oranje. Kijk maar eens hoe al die jongens met dubbele nationaliteiten erbij staan, als het volkslied wordt gespeeld. Geen één zingt er mee. Voor mij het bewijs dat je dit niet moet willen.”
waaromquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef wieisboos het volgende:
Ibrahim Afellay (Barcelona), Vurnon Anita (Newcastle United), Khalid Boulahrouz (Sporting), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Franco Douglas (FC Twente), Urby Emanuelson (AC Milan), Leroy Fer (FC Twente), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Nigel de Jong (Manchester City), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahҫe), Jeremain Lens (PSV), Adam Maher (AZ), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting), Ruben Schaken (Feyenoord), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).
Schaken!!!! Fer
Ben ik met je eens, maar hij lijkt me wel bruikbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:38 schreef Stiggie het volgende:
Douglas? Beetje hypocriet van Louis
[..]
Als je alleen al kijkt naar de clubs van deze spelers, dan zie je dat het gewoon geen topselectie meer is. Vooral als er dan ook nog eens zoveel ego's bij lopen. Als ze nou wisten dat ze niet meer de beste zijn en daardoor meer als een team zouden gaan spelen, dan kon het nog wel wat worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef wieisboos het volgende:
Schaken!!!! Fer
Was wel te verwachten dat Fer er bij zou zitten nadat ze het er bij VI over haddenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarombij Fer? Lijkt me een hele bruikbare middenvelder, als je met Sneijder en Robben speelt heb je wel loopvermogen op je middenveld nodig of je moet weer met de punt naar voren gaan spelen.
Ik heb het niet van VI, had het ervoor al overquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Was wel te verwachten dat Fer er bij zou zitten nadat ze het er bij VI over hadden
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:21 schreef Tarado het volgende:
Punt naar achteren vind ik wel een goed plan maar Robben en Sneijder doen weinig verdedigend en VdV heeft het loopvermogen niet om verdedigend wat te doen, dan staat Willems straks alleen tegen een overmacht, ik neem aan dat Narsingh het nog wel op kan brengen om terug te lopen
Fer is ook gewoon een goede spelerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Was wel te verwachten dat Fer er bij zou zitten nadat ze het er bij VI over hadden
Brouwers is dat die man die op de bank zit in Duitsland?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Geen Donk of Brouwers eens uitproberen?
Van Persie? Heeft die nog niet genoeg kansen gehad de afgelopen 4 jaar?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:49 schreef inZanity het volgende:
Ik begin steeds meer waardering voor Van Gaal als bondscoach te krijgen.
Nu nog Clasie en Van Persie gewoon in de basis.
Ik weet nog een mooiere opstelling:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:49 schreef inZanity het volgende:
Ik begin steeds meer waardering voor Van Gaal als bondscoach te krijgen.
Nu nog Clasie en Van Persie gewoon in de basis.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Van Persie? Heeft die nog niet genoeg kansen gehad de afgelopen 4 jaar?
Tijd dat hij eens gaat presteren met zijn vriend Apfellai.
Louis eruit schoppen en Koeman bondscoachquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet nog een mooiere opstelling:
Mulder
Janmaat - Mathijsen - BMI - Nelom
Vormer - Immers - Clasie
Schaken - Fernandez - van Persie
Ik zou Nelom eruit halen voor Mathijsen. Dan Mathijsen op de plek van BMI en De Vrij op de plek van MAthijsen en BMI op LB.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet nog een mooiere opstelling:
Mulder
Janmaat - Mathijsen - BMI - Nelom
Vormer - Immers - Clasie
Schaken - Fernandez - van Persie
De Vrij is geblesseerd helaas.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zou Nelom eruit halen voor Mathijsen. Dan Mathijsen op de plek van BMI en De Vrij op de plek van MAthijsen en BMI op LB.
Verder zou ik Fernandez op links zetten en Van Persie in de spits.
Verder kan ik me er wel aardig in vinden.
Ja klopt. Flinke aderlating. Dan is Nelom inderdaad een goede noodoplossing. Met het WK staat De Vrij er gewoon.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Vrij is geblesseerd helaas.
Grapjas.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van Persie is met afstand de beste speler in de selectie. En al helemaal de beste spits in de selectie. Die zou altijd moeten spelen. En die zou al helemaal al-tijd de voorkeur boven een matige en zéér beperkte spits als Huntelaar moeten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |