abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:01:07 #251
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_115605623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:52 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Wat een gelul :')
Inderdaad. Wat voor een onzin ik hier allemaal lees van sommige is echt lachwekkend :')
Paardelul !!!
pi_115605679
quote:
Zou ik ook zeggen als ik mn kontje had verkocht aan de opvolger van de Seedorf-mythe :') . Ik hoop wel voor Louieke dat hij geleerd heeft van 2002 én dat hij tegelijkertijd met het wisselen van de diepe spitsen ook voor een fatsoenlijke aanvoer naar de spits vanaf de vleugels gezorgd heeft, anders zijn KJH en LvG hetzelfde lot beschoren als RvP en BvM. Maar gezien het hoge demonstratiegehalte van de spitsenwissel en de halsstarrigheid van von Gahl heb ik daar een hard hoofd in.
pi_115607735
quote:

[..]

Ja Van Persie gaat echt niet bedanken en Louis heeft ook niets tegen hem, dat geloof ik niet.

quote:
'Met Robin heb ik een fantastisch gesprek gehad', aldus Van Gaal op de KNVB-website. 'Ik heb dat zelden meegemaakt met een speler. Een goed gesprek op zowel maatschappelijk vlak als qua voetbalvisie. Ik heb hem gezegd dat in mijn ogen de beste speelt, maar dat daar zo verandering in kan komen.'
Ik kan wel begrijpen dat hij eens wil kijken hoe het op deze manier gaat. Robben op links en Narsingh op rechts zal hopelijk zorgen voor een fatsoenlijke aanvoer, anders is Huntelaar net zo goed kansloos natuurlijk. Ik ben iig heel benieuwd hoe het nu gaat.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator woensdag 15 augustus 2012 @ 19:29:51 #254
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115608836
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:01 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat voor een onzin ik hier allemaal lees van sommige is echt lachwekkend :')
Kom eens uit de hol van Derksen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 19:38:20 #255
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_115609174
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Kom eens uit de hol van Derksen.
Het is lachwekkend als hier iemand gaat suggereren dat Van Persie zich maar niet meer beschikbaar moet stellen voor het nederlands elftal. Dan moet je gewoon een verbod krijgen om ooit nog maar 1 woord over voetbal te praten.
Paardelul !!!
pi_115609521
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:01 schreef alors het volgende:

[..]

Ja Van Persie gaat echt niet bedanken en Louis heeft ook niets tegen hem, dat geloof ik niet.

[..]

Ik kan wel begrijpen dat hij eens wil kijken hoe het op deze manier gaat. Robben op links en Narsingh op rechts zal hopelijk zorgen voor een fatsoenlijke aanvoer, anders is Huntelaar net zo goed kansloos natuurlijk. Ik ben iig heel benieuwd hoe het nu gaat.
Ik zeg ook niet dat Robin gaat bedanken en ook niet dat Van Gaal wat tegen hem heeft, maar een team met RvP in de spits moet heel anders spelen dan een team met Huntelaar in de spits....tenminste als je het maximale rendement uit je spits wilt halen. Als hij ook niet van plan is om RvP ergens anders op te stellen dan zegt dat genoeg.
pi_115630432
Ik vind het erg makkelijk scoren om Van Gaal te verwijten dat hij voor een Ajax-kliekje heeft gekozen. Natuurlijk kiest een bondscoach voor mensen met wie hij goed kan samenwerken of goed heeft samengewerkt in het verleden. Waar het omgaat is dat hij dus niet spelers van Ajax een voorkeursbehandeling geeft. Onder Van Gaal debuteren in de verdediging al 3 Feyenoorders. Dus ik zie totaal niets daarvan terug in selectiebeleid, vooralsnog.

Als je kijkt naar Van Marwijk met zijn PSV-kliekje (Cocu en Faber) dan waren er 3 spelers: Van Bommel (ok, dat is ook familie gerelateerd), Bouma en Willems die nooit en nimmer geselecteerd hadden mogen worden, zeker niet als je spelers als Viergever, de Vrij en Emanuelson daarvoor thuis laat.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 06:34:27 #258
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_115630896
het van Gaal effect is al zichtbaar ! We verliezen zelfs van Belgie!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 16 augustus 2012 @ 06:43:39 #259
225540 Pugg
Friends forever
pi_115630921
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 06:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het van Gaal effect is al zichtbaar ! We verliezen zelfs van Belgie!
_O- _O- _O-
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 08:39:24 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115631710
Ik moet niets van die hele van Gaal hebben, maar we krijgen op deze manier wel weer leukere tv dan met van Marwijk :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115633140
Het maakt ook geen bal uit wie er bondscoach is, met de huidige selectie verdedigers kan geen enkele bondscoach iets beginnen. Matthijsen en Heitinga zijn gewoon echt slecht en er zijn geen alternatieven. Willems en van Rhijn hebben potentie maar zijn nu nog te jong.

Wil je iets met zo'n labiele verdediging beginnen dan moet je middenveld/aanval in bloedvorm zijn en weinig tot geen balverlies lijden, zoals op het WK in 2010. Doen ze dat wel, zoals gisteren, dan krijg je ze gewoon keihard om je oren.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 07:47:37 #262
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_115707381
voordeel is dat we weer 4 jaar hebben om voor te bereiden op het volgende toernooi. Het WK in Brazilie zie ik ze niet halen met deze selectie en deze coach.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_115741257
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 07:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
voordeel is dat we weer 4 jaar hebben om voor te bereiden op het volgende toernooi. Het WK in Brazilie zie ik ze niet halen met deze selectie en deze coach.
Jij schat Hongarije en Turkije hoger in? Spelen daar überhaupt spelers die je kent bij naam
Moet te doen zijn hoor
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_115746059
Turkije moet je ook niet onderschatten, dan zijn ze op hun best.

Krijg je dat getoeter weer.
  maandag 20 augustus 2012 @ 06:24:27 #265
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_115772122
Die Turken zijn op het bot gemotiveerd om naar het WK te gaan, dit zal een lastige klus worden voor dit kwakkelende oranje.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_115780945
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef CarlosJacques het volgende:
Het maakt ook geen bal uit wie er bondscoach is, met de huidige selectie verdedigers kan geen enkele bondscoach iets beginnen. Matthijsen en Heitinga zijn gewoon echt slecht en er zijn geen alternatieven. Willems en van Rhijn hebben potentie maar zijn nu nog te jong.

Wil je iets met zo'n labiele verdediging beginnen dan moet je middenveld/aanval in bloedvorm zijn en weinig tot geen balverlies lijden, zoals op het WK in 2010. Doen ze dat wel, zoals gisteren, dan krijg je ze gewoon keihard om je oren.
Inderdaad. Het NL elftal heeft echt een ontzettende kutselectie qua materiaal. Te veel goede spelers voorin, te weinig goede spelers achterin. Daarnaast een hoop gasten die over the hill zijn en een hoop jongens die het nog moeten laten zien. 2010 was een piekmoment, nu gaan we (hopelijk even) bergafwaarts
pi_115785513
Whehhe van Gaal krijgt weer een elftal met vedettes over hun top.

2002 all over again :')
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:10:01 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115785910
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 13:54 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Inderdaad. Het NL elftal heeft echt een ontzettende kutselectie qua materiaal. Te veel goede spelers voorin, te weinig goede spelers achterin. Daarnaast een hoop gasten die over the hill zijn en een hoop jongens die het nog moeten laten zien. 2010 was een piekmoment, nu gaan we (hopelijk even) bergafwaarts
Dat klopt wel dus ik vraag me eigenlijk af of het wel de juiste weg is je elftal neer te zetten rond Sneijder en Huntelaar, dat betekent automatisch dat je middenveld verdedigend zwak is omdat Sneijder niet mee verdedigt, Robben doet nooit een stap naar achteren, Huntelaar is alleen maar sterk in de 16. Hij zal in ieder geval VdV moeten slachtofferen.
pi_115860970
Voorlopige Oranjeselectie voor WK-kwalificatieduels

Ibrahim Afellay (Barcelona), Vurnon Anita (Newcastle United), Khalid Boulahrouz (Sporting), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Franco Douglas (FC Twente), Urby Emanuelson (AC Milan), Leroy Fer (FC Twente), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Nigel de Jong (Manchester City), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahҫe), Jeremain Lens (PSV), Adam Maher (AZ), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting), Ruben Schaken (Feyenoord), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).

Schaken :') !!!! Fer :')
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  Moderator woensdag 22 augustus 2012 @ 12:16:52 #270
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115861379
Joris Mathijsen? Nederland zal wel niet beter hebben.
pi_115861461
Schaken _O_ _O- _O- _O-
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:30:07 #273
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_115861521
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:26 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Joris Mathijsen? Nederland zal wel niet beter hebben.
Geen Donk of Brouwers eens uitproberen?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:31:18 #274
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_115861569
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef wieisboos het volgende:

Ibrahim Afellay (Barcelona), Vurnon Anita (Newcastle United), Khalid Boulahrouz (Sporting), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Franco Douglas (FC Twente), Urby Emanuelson (AC Milan), Leroy Fer (FC Twente), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Nigel de Jong (Manchester City), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahҫe), Jeremain Lens (PSV), Adam Maher (AZ), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting), Ruben Schaken (Feyenoord), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).

hier zou ik best in willen strepen :Y
En welke van de 3 de Jongs was nou ook al weer die idioot?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_115861630
Rubinho _O_ _O_

Bless..
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:54:22 #276
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115862330
Schaken in Oranje _O_ prachtig! Heeft hij verdiend hij gaat steeds beter spelen.
Faalhazen Douglas en Fer horen er dan weer niet in.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115863237
Fucking Schaken? Is Louis van Gaal de nieuwe 'van Basten'?
pi_115863847
Douglas? Beetje hypocriet van Louis

quote:
Graag de mening van de heer Van Gaal over het naturaliseren van spelers, zodat deze geselecteerd kunnen worden voor nationale selecties. Vindt u dat het moet kunnen? (Robert IJntema)

“Daar houd ik niet van. Ik geloof in de eigen cultuur, in de eigen identiteit. We moeten wel kijken waar de speler geboren is. Een tweede- of derde generatie Surinamer, Marokkaan, Turk of wat dan ook, zo’n jongen kan natuurlijk wel in het team. Maar bijvoorbeeld Douglas, dat heeft puur een commerciële reden. Ik begrijp het van hem wel, zijn waarde stijgt als hij international wordt en vermoedelijk zal hij dat bij Brazilië niet worden, dus probeert hij het elders. Maar ik ben er geen voorstander van. Niet geboren in Nederland, niet de culturele achtergrond? Dan ook geen Oranje. Kijk maar eens hoe al die jongens met dubbele nationaliteiten erbij staan, als het volkslied wordt gespeeld. Geen één zingt er mee. Voor mij het bewijs dat je dit niet moet willen.”
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_115863897
Schaken _O-
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:43:19 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115864065
quote:

waarom :') bij Fer? Lijkt me een hele bruikbare middenvelder, als je met Sneijder en Robben speelt heb je wel loopvermogen op je middenveld nodig of je moet weer met de punt naar voren gaan spelen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:43:53 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115864102
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:38 schreef Stiggie het volgende:
Douglas? Beetje hypocriet van Louis

[..]

Ben ik met je eens, maar hij lijkt me wel bruikbaar
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:45:15 #282
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_115864154
quote:

Als je alleen al kijkt naar de clubs van deze spelers, dan zie je dat het gewoon geen topselectie meer is. Vooral als er dan ook nog eens zoveel ego's bij lopen. Als ze nou wisten dat ze niet meer de beste zijn en daardoor meer als een team zouden gaan spelen, dan kon het nog wel wat worden.

Maargoed, wie weet over vier jaar weer. Als figuren als Mathijsen, Kuijt en Heitinga eindelijk niet meer opgeroepen worden, de ego's uit de aanval verdwijnen en de talenten van nu wat meer ervaring hebben in grotere competities.
pi_115864178
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarom :') bij Fer? Lijkt me een hele bruikbare middenvelder, als je met Sneijder en Robben speelt heb je wel loopvermogen op je middenveld nodig of je moet weer met de punt naar voren gaan spelen.
Was wel te verwachten dat Fer er bij zou zitten nadat ze het er bij VI over hadden :')
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:52:15 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115864519
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Was wel te verwachten dat Fer er bij zou zitten nadat ze het er bij VI over hadden :')
Ik heb het niet van VI, had het ervoor al over

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:21 schreef Tarado het volgende:
Punt naar achteren vind ik wel een goed plan maar Robben en Sneijder doen weinig verdedigend en VdV heeft het loopvermogen niet om verdedigend wat te doen, dan staat Willems straks alleen tegen een overmacht, ik neem aan dat Narsingh het nog wel op kan brengen om terug te lopen
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:54:58 #285
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_115864638
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Fer is ook gewoon een goede speler :)
Snelle Egel
  Redactie Sport woensdag 22 augustus 2012 @ 14:27:41 #286
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115866082
Schaken in oranje :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:28:19 #287
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115866100
Schaken _O_
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_115866207
Hebben ze in VI gezegd dat schaken in oranje moet? Fer zit er ook gelijk bij
pi_115866262
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Geen Donk of Brouwers eens uitproberen?
Brouwers is dat die man die op de bank zit in Duitsland?
pi_115866300
Ik kan de selectie Schaken opzich nog wel begrijpen hoor op Narsingh na hebben we weinig spelers die op rechts kunnen en die de afgelopen tijd ook goed gepresteerd hebben. En hij zal de definitieve selectie toch wel niet halen denk ik. Vind het wel gaaf voor hem :D
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:49:30 #291
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115866903
Ik begin steeds meer waardering voor Van Gaal als bondscoach te krijgen. ^O^

Nu nog Clasie en Van Persie gewoon in de basis. ^O^
pi_115867092
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:49 schreef inZanity het volgende:

Van Persie? Heeft die nog niet genoeg kansen gehad de afgelopen 4 jaar?

Tijd dat hij eens gaat presteren met zijn vriend Apfellai.
  Redactie Sport woensdag 22 augustus 2012 @ 14:56:54 #293
pi_115867158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:49 schreef inZanity het volgende:

Ik weet nog een mooiere opstelling:

Mulder
Janmaat - Mathijsen - BMI - Nelom
Vormer - Immers - Clasie
Schaken - Fernandez - van Persie
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:58:07 #294
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115867201
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:54 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Van Persie? Heeft die nog niet genoeg kansen gehad de afgelopen 4 jaar?

Tijd dat hij eens gaat presteren met zijn vriend Apfellai.
:')

Van Persie is met afstand de beste speler in de selectie. En al helemaal de beste spits in de selectie. Die zou altijd moeten spelen. En die zou al helemaal al-tijd de voorkeur boven een matige en zéér beperkte spits als Huntelaar moeten krijgen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:58:14 #295
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_115867205
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mulder
Vormer - Immers - Clasie
Louis eruit schoppen en Koeman bondscoach
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:00:14 #296
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115867269
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mulder
Vormer - Immers - Clasie
Ik zou Nelom eruit halen voor Mathijsen. Dan Mathijsen op de plek van BMI en De Vrij op de plek van MAthijsen en BMI op LB.

Verder zou ik Fernandez op links zetten en Van Persie in de spits.

Verder kan ik me er wel aardig in vinden. ^O^
  Redactie Sport woensdag 22 augustus 2012 @ 15:01:53 #297
pi_115867333
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:00 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik zou Nelom eruit halen voor Mathijsen. Dan Mathijsen op de plek van BMI en De Vrij op de plek van MAthijsen en BMI op LB.

Verder zou ik Fernandez op links zetten en Van Persie in de spits.

Verder kan ik me er wel aardig in vinden. ^O^
De Vrij is geblesseerd helaas. :'(
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:02:46 #298
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115867356
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De Vrij is geblesseerd helaas. :'(
Ja klopt. Flinke aderlating. Dan is Nelom inderdaad een goede noodoplossing. Met het WK staat De Vrij er gewoon. ^O^
pi_115867475
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:58 schreef inZanity het volgende:

[..]

:')

Van Persie is met afstand de beste speler in de selectie. En al helemaal de beste spits in de selectie. Die zou altijd moeten spelen. En die zou al helemaal al-tijd de voorkeur boven een matige en zéér beperkte spits als Huntelaar moeten krijgen.
Grapjas.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:07:15 #300
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115867493
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Grapjas.
:?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties