Dat dus en niet alleen van mijn naaste buren (ik woon in een flat) maar ook van buren die op hogere etages wonen boven mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef 78rt21 het volgende:
Ben wel benieuwd wat jullie allemaal meekrijgen qua geluid van de buren. De gesprekken van hiernaast zijn soms woordelijk te volgen, net als het pissen in het toilet, slaan van deuren etc. Lijkt mij best wel extreem dus mijn vraag: hoe gehorig is jullie huis?
Ik zal haar de volgende keer wat minder genot schenkenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:17 schreef Scatterbrained het volgende:
En sowieso hoor ik het wanneer ze seks heeft. Ze is ook super luidruchtig: ze blijft maar kreunen/gillen, alsof ze een continu orgasme heeft ofzo. Als dat ook daadwerkelijk zo is (maar vermoed van niet), dan is dat vriendje een ware "seksgod" geloof ik![]()
Of meedoenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik zal haar de volgende keer wat minder genot schenken
Wat aardig van 'm!quote:De overlast is hier dus vooral 's nachts je hoort gewoonweg alles in dit huizenblok uit 1930. Vorig jaar was ik ziek, moest 's nachts echt mega hoesten iedere keer. Toen kwam de schuinonderbuurman vragen hoe het met me ging, omdat ie me 's nachts iedere keer zo hoorde hoesten
Ja, dat wel. Maar vond het ook enorm vervelend. Bleek achteraf dat het meer een samenloop van omstandigheden was. Hij lag in scheiding en was daarom 's nachts veel op en ik was toen ernstig mn longen uit mn lijf aan het hoesten. Buuf van beneden had dan weer niets gehoord.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:57 schreef Scatterbrained het volgende:
[..]
Wat aardig van 'm!Betrokken buurman.
Maar wel vervelend dat -ie je dus zo heeft horen hoesten natuurlijk. En hij woont nog wel schuinonder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop