en schaatsenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgen zijn beter in het wielrennen en Nederlanders zijn beter in voetbal.
Wat een dom geleuter weer. De voortekenen waren niet onaardig. Door domme pech knalt het nu voortijdig uit elkaar. Veel meer is er niet aan de hand.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nah, je kan wel lekker cashen daar in Europa. Maar meer verwachten we dan ook niet.![]()
Als je meedoet aan de Tour zonder dat zelfoverschatting, dan vind ik het best. Maar ik irriteer me
aan degene die denken iets te kunnen bereiken in de tour.
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee
Belgische voetbal-11-tal is echt goed
Dat zien we nu al jaren...quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat een dom geleuter weer. De voortekenen waren niet onaardig. Door domme pech knalt het nu voortijdig uit elkaar. Veel meer is er niet aan de hand.
Elk jaar weer is het domme pech. Ik geloof daar niet in.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat een dom geleuter weer. De voortekenen waren niet onaardig. Door domme pech knalt het nu voortijdig uit elkaar. Veel meer is er niet aan de hand.
Als de tour een afspiegeling is niet, wij hebben meer renners in het peleton.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgen zijn beter in het wielrennen en Nederlanders zijn beter in voetbal.
Jaja, ze gaan met opzet met 70 in het uur het asfalt knuffelen?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk jaar weer is het domme pech. Ik geloof daar niet in.
Het is precies hetzelfde, ook het Belgische voetbal heeft potentie maar falen altijd als het erop neerkomt.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee
Belgische voetbal-11-tal is echt goed
twitter:richardmoore73 twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:35:55Wiggins, asked about those who accuse him of doping: "I say they're just f*cking wankers. I cannot be doing with people like that... reageer retweet
twitter:richardmoore73 twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:36:512...."It justifies their own bone-idleness because they can't ever imagine applying themselves to do anything in their lives.... reageer retweet
twitter:richardmoore73 twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:37:203. .It's easy for them to sit under a pseudonym on Twitter and write that sort of shit, rather than get off their arses in their own lives.. reageer retweet
twitter:richardmoore73 twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:37:414. ...and apply themselves and work hard at something and achieve something. And that's ultimately it. C*nts." reageer retweet
twitter:petercossins twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:40:59Applause and handshakes for journo in the press room whose question led to Wiggins swearing. What is this, bear-baiting? reageer retweet
Komende keer niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde, ook het Belgische voetbal heeft potentie maar falen altijd als het erop neerkomt.
Als je zoals Gesink zo vaak betrokken bent bij valpartijen in de tour, dan kan je toch niet meer echt van pech spreken?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jaja, ze gaan met opzet met 70 in het uur het asfalt knuffelen?
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Landverrader ik hoop dat je paspoort wordt afgenomen tijdens je stage.
Oke meneer Johan Cruijff #14.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:45 schreef JC14 het volgende:
[..]
Iig laten we het hier over wielrennen hebben. Alvast dank.
wat is dat nu voor krom Engelsquote:Op zondag 8 juli 2012 18:44 schreef marcodej het volgende:
twitter:richardmoore73 twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:35:55Wiggins, asked about those who accuse him of doping: "I say they're just f*cking wankers. I cannot be doing with people like that... reageer retweet
Waarom niet, als je één keer pech hebt gehad kun je dat niet meer opnieuw krijgen?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zoals Gesink zo vaak betrokken bent bij valpartijen in de tour, dan kan je toch niet meer echt van pech spreken?
Ebonics. Wiggo is een wigga.quote:
De grote renners zijn veel minder betrokken bij valpartijen. Die hebben dan geluk?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom niet, als je één keer pech hebt gehad kun je dat niet meer opnieuw krijgen?
Tsja, goed gepositioneerd denk ik dan. Maar ja, de factor pech speelt wel mee. De ene heeft véél meer pech dan de ander blijkt maar weer.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
De grote renners zijn veel minder betrokken bij valpartijen. Die hebben dan geluk?
Vooral een beter team die kunnen wringen en die ook helemaal om hem draait.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
De grote renners zijn veel minder betrokken bij valpartijen. Die hebben dan geluk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |