SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dat gaat niet zo handig met mobiel.quote:
Jij gaat mij toch heropvoeden?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef NaRRaToR het volgende:
Topictitel niet veranderd!!!
jij hebt echt geen opvoeding gehad he
hmmm ligt het aan mij dat ik hier vreemde beelden bij krijg?quote:
Stiekem ben ik al heel leuk natuurlijk!quote:
Ik hou mijn mond wel en ga weer in mijn hoekje zitten .................quote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
goh tijn, zie je, ik ben niet de enige waarbij je die indruk hebt achter gelaten
nee hoor... maar laat ik zo zeggen dat er nog veeeeel werk verzet moet wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ligt het aan mij dat ik hier vreemde beelden bij krijg?
lol waar doet me dat toch aan herinnerenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem ben ik al heel leuk natuurlijk!
Oh en normaal!
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee hoor... maar laat ik zo zeggen dat er nog veeeeel werk verzet moet worden
ik heb geen idee... Hahahaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
lol waar doet me dat toch aan herinneren
nou als je ooit hulp nodig hebt dan weet je me te vindenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee hoor... maar laat ik zo zeggen dat er nog veeeeel werk verzet moet worden
En wat maakt jou geschikt omdat te doen?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je ooit hulp nodig hebt dan weet je me te vinden
he dat klinkt wel heel shady
Niet?quote:
ja rhu... we nodigen je uit als er naakt sushi gegeten wordt wees maar niet bang..... maar dan moet ze eerst sushi leren makenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je ooit hulp nodig hebt dan weet je me te vinden
he dat klinkt wel heel shady
Ik denk dat andere dingen leren voor gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja rhu... we nodigen je uit als er naakt sushi gegeten wordt wees maar niet bang..... maar dan moet ze eerst sushi leren maken
Dat deed jij toch al?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja rhu... we nodigen je uit als er naakt sushi gegeten wordt wees maar niet bang..... maar dan moet ze eerst sushi leren maken
Tafelmanieren?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat andere dingen leren voor gaan
ik ben goed in allesquote:Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat maakt jou geschikt omdat te doen?
kunnen we die sushi niet gewoon laten bezorgen? dan kan het nog prima voor ik op vakantie gaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hij zei vanmorgen dat hij niet elke dag voor mij ging kokenquote:
veel uit eten gaan dusquote:Op zondag 8 juli 2012 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij zei vanmorgen dat hij niet elke dag voor mij ging koken
zoals groenten schillenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat andere dingen leren voor gaan
In dat geval kan je mij ook helpenquote:
Nee dat lukt wel. Laten we zeggen dat ik best een verwend kind ben en daar kwam NaRRaToR achterquote:
Je moet leren voor jezelf op te komen!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee dat lukt wel. Laten we zeggen dat ik best een verwend kind ben en daar kwam NaRRaToR achter
M.a.w ik heb aardig wat min-punten gescoord
Jij bent niet meer te redden.quote:
ach lul niet.... auto is gewoon een verwend prinsesjequote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet leren voor jezelf op te komen!
Maar jij gaat toch haar butler niet zijn hoop ik?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ach lul niet.... auto is gewoon een verwend prinsesje
nee haar leraar ben ik bang. als ze nog wil leren.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch haar butler niet zijn hoop ik?
Hij heeft mij wel goed verwend (vat het op hoe je wil hahaha)quote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch haar butler niet zijn hoop ik?
En jij hem?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft mij wel goed verwend (vat het op hoe je wil hahaha)
Tuurlijk wil ik datquote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee haar leraar ben ik bang. als ze nog wil leren.
Auto!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft mij wel goed verwend (vat het op hoe je wil hahaha)
Na het lezen van auto's reactie weet ik niet wat ze wil leren...quote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee haar leraar ben ik bang. als ze nog wil leren.
je vriendje was op vakantie tochquote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg wel zin om te daten van dit topic zeg!
vreemd van een topic waar niet gedate mag worden
PM maar, dan is het zo geregeldquote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg wel zin om te daten van dit topic zeg!
vreemd van een topic waar niet gedate mag worden
ja maar jij hebt toch geen tijdquote:
moet jij ook nog veel leren dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jij hebt toch geen tijdzo te horen is auto een hele hand vol
haha
je wil niet weten hoeven pm's ik narrat0r al gestuurd heb maar ik heb nog niks gezien hoorquote:
nee ik ben al perfectquote:
Misschien zet hij mij wel bij het grof vuilquote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jij hebt toch geen tijdzo te horen is auto een hele hand vol
haha
Hem eerder dumpen dat zal hem lerenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien zet hij mij wel bij het grof vuil
Stuur ze dan door naar mijquote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeven pm's ik narrat0r al gestuurd heb maar ik heb nog niks gezien hoor![]()
Dan mag je wel naar mij toe komen hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ah playing hard to get.... ok dan. wij gaan heul niet daten!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ben al perfect
maar met al die lessen aan auto heb je toch geen tijd voor een extra date
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
precies... het moet bij Chemisch Afval....quote:Op zondag 8 juli 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]wie zou jou nou bij het grof vuil zetten!
oke hier moest ik stiekem wel om lachenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies... het moet bij Chemisch Afval....
Je snapt dat je een por had gehad als je naast mij zat he?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Vanwege de accu?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"Precies Theo, zeg het ze! Zeg het ze!"quote:Op zondag 8 juli 2012 17:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ah playing hard to get.... ok dan. wij gaan heul niet daten!
Geef zijn adres maar, rij ik er wel ff heenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je snapt dat je een por had gehad als je naast mij zat he?
niks hard to getquote:Op zondag 8 juli 2012 17:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ah playing hard to get.... ok dan. wij gaan heul niet daten!
Alleen een porquote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
och je bent ook weer wakkerquote:Op zondag 8 juli 2012 17:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geef zijn adres maar, rij ik er wel ff heen
Waar in welke stad?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks hard to getik ben vanavond in de stad met een vriendinnetje
schuif maar aan
Hij komt voor mij opquote:
ja...moest ff heul spannend naar de tour kijken natuurlijkquote:
kijk je iedere dag?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...moest ff heul spannend naar de tour kijken natuurlijk
Wij zijn het automArTiC teamquote:
ja, zelfs op het werk via mijn iPadquote:
Wishful thinking.quote:
Op de erwtquote:
muts date nietquote:Op zondag 8 juli 2012 17:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wishful thinking.
Vast Hank, double date met mutsie
Doe eens niet zo eng!quote:
Jammerquote:
Geen tijd voor?quote:
en je vriendinnetje vind het ook prima dat ik aanschuif?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks hard to getik ben vanavond in de stad met een vriendinnetje
schuif maar aan
Ik kijk ook de vuelta, de giro, Parijs-Roubaix, Milaan-San Remo, de vlaamse klassiekers, de waalse klassiekers, amstel gold race en natuurlijkquote:
Wij denken gewoon teveel hetzelfdequote:
is ie zo dik?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
heb mn handen vol aan mn toyboy he
zozo ik heb er verder weinig mee behalve dat ik ooit een keer ronde miss ben geweestquote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kijk ook de vuelta, de giro, Parijs-Roubaix, Milaan-San Remo, de vlaamse klassiekers, de waalse klassiekers, amstel gold race en natuurlijkde ronde van Lombardije
nee geen sushiquote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en je vriendinnetje vind het ook prima dat ik aanschuif?het is geen sushi date toch he?
Dat is niet misquote:Op zondag 8 juli 2012 17:47 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zozo ik heb er verder weinig mee behalve dat ik ooit een keer ronde miss ben geweest
Gelijk heb jequote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
heb mn handen vol aan mn toyboy he
Dat ookquote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
neuh dat waren jij en kper
dit was eenmalig
Toeval bestaat nietquote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
neuh dat waren jij en kper
dit was eenmalig
zal wel aan jou liggenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook
Maar dit kan geen toeval zijn
Of ik ben weer te melig
Dat wil ik nog wel eens meemaken of dat echt zo isquote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zal wel aan jou liggen
ik ben altijd onschuldig
Volgende meet is je kansquote:Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens meemaken of dat echt zo is
denk dat dat bij willen blijftquote:Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens meemaken of dat echt zo is
Nouquote:
snel!quote:
Dat hij die kan zienquote:
ik geef gewoon tipsquote:
Aaan wie Mutsie of Thijs?quote:
"Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ook niet op Fok!."quote:
nou, sorry dat ik niet kwijlend achter je aan huppelquote:
Ze heeft al twee waakhonden, dan kan een huppelende keffer er niet bijquote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou, sorry dat ik niet kwijlend achter je aan huppel
stop er dan eens meequote:Op zondag 8 juli 2012 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft al twee waakhonden, dan kan een huppelende keffer er niet bij
Ik huppel niet, en ik kwijl al helemaal nietquote:
He jammer... dus ik maak geen kans op jou? nou dan gaat het niet doorquote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee geen sushien vast wel, ze is single dus ja
wie weet gaat zij er dan wel met jou vandoor haha
Dat komt het goedquote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ook niet op Fok!."
hangt er vanafquote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
He jammer... dus ik maak geen kans op jou? nou dan gaat het niet door
wie zegt dat ik daarop zit te wachtenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou, sorry dat ik niet kwijlend achter je aan huppel
kom op, dat vind elke vrouw stiekem leukquote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
wie zegt dat ik daarop zit te wachten
Dat charmante zit wel goed dat weet je zelf ook welquote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hangt er vanaf
als je erg knap en charmant bent misschien wel
slinger eens een webcam aan danquote:Op zondag 8 juli 2012 18:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat charmante zit wel goed dat weet je zelf ook welen knap.. dat is iets wat je zelf moet beoordelen
daar kun je pas over oordelen als je me echt kentquote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op, dat vind elke vrouw stiekem leuk
vooral virtueel want dan lopen ze ook niet in de weg verder
Misschien nog wel.....quote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hangt er vanaf
als je erg knap en charmant bent misschien wel
als ex miss zijnde kan ik me voorstellen dat je zat kwijlerts achter je aan hebt gehad en dat je daar een schildje voor hebt gebouwdquote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
daar kun je pas over oordelen als je me echt kent
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef sylvesterrr het volgende:
De groeten uit Istanbul!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
je hoefde niet het leger in ?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef sylvesterrr het volgende:
De groeten uit Istanbul!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Constantinopel zal je bedoelen!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef sylvesterrr het volgende:
De groeten uit Istanbul!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zo te zien lijkt het erop dat je aan de andere kant zitquote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef sylvesterrr het volgende:
De groeten uit Istanbul!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nou ik moet de eerste vrouw nog ontmoeten die het niet vleiend vind als iemand met haar flirt/interesse heeftquote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
daar kun je pas over oordelen als je me echt kent
(nog) nietquote:
Ik blijf er tot zaterdagochtend, daarna moet ik weer ergens anders naartoe.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Constantinopel zal je bedoelen!
Mooie pics. Hoelang blijf je er?
Ik heb de afgelopen dagen bij m'n achterneef in het Aziatische deel gelogeerd. Ik verblijf nu @ hotel bij Sultan Ahmet.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo te zien lijkt het erop dat je aan de andere kant zitMaar wel zulks een mooie stad
mooi hoor! ik ben jaloers!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef sylvesterrr het volgende:
De groeten uit Istanbul!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lekker aan het rondreizen dus?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
(nog) niet
[..]
Ik blijf er tot zaterdagochtend, daarna moet ik weer ergens anders naartoe.
ach denk dat je de gehele opmerkingen in een verkeerd perspectief trektquote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik moet de eerste vrouw nog ontmoeten die het niet vleiend vind als iemand met haar flirt/interesse heeft
zeker als ik het benquote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik moet de eerste vrouw nog ontmoeten die het niet vleiend vind als iemand met haar flirt/interesse heeft
Geniet ervan kerel, ben een beetje jaloers!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen bij m'n achterneef in het Aziatische deel gelogeerd. Ik verblijf nu @ hotel bij Sultan Ahmet.
nice. geniet ervan!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
(nog) niet
[..]
Ik blijf er tot zaterdagochtend, daarna moet ik weer ergens anders naartoe.
Shit! Ik wist dat ik iets miste vandaagquote:
Wat?quote:
jij bent ook aan het kijken... ik zit met hetzelfde dilemma.... en ik moet ook nog koken.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Shit! Ik wist dat ik iets miste vandaag
Jaquote:
Je hebt nu geen keukenhulp natuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 18:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij bent ook aan het kijken... ik zit met hetzelfde dilemma.... en ik moet ook nog koken.
geen idee, moest eerst F1 kijken, toen de Tour en daarna ben ik overgeschakeld naar Wimbledonquote:
oke, my bad danquote:Op zondag 8 juli 2012 18:14 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ach denk dat je de gehele opmerkingen in een verkeerd perspectief trekt
had ik die gisteren wel dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt nu geen keukenhulp natuurlijk
ik ben flexibel als barbapapaquote:
nou...je ballen scheren moet je ook niet echt haasten.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet ook nog douchen
ben ik de enige die dat altijd maar een stom klusje vind? mijn lief kan er uren onder staan... maar goed dat is een kerel... die heeft minder te doen onder de douche
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou...je ballen scheren moet je ook niet echt haasten.
Ik denk altijd maar: Het is zo gebeurdquote:Op zondag 8 juli 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet ook nog douchen
ben ik de enige die dat altijd maar een stom klusje vind? mijn lief kan er uren onder staan... maar goed dat is een kerel... die heeft minder te doen onder de douche
[..]
Ja...! Doe eens even je whatsapp checkenquote:
[..]
maar dat is 1 dingquote:Op zondag 8 juli 2012 18:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2 dingenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is 1 ding
ik zal er maar niet over uit wijden wat wij allemaal wel niet te kortwieken hebben onder die douche
Ik heb nooit zin om te gaan douchen, maar als ik er eenmaal onder sta, dan sta ik ook graagquote:Op zondag 8 juli 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet ook nog douchen
Jupquote:
Kijk... Met jou kan ik praten!quote:
Jaaa, wij begrijpen elkaar goedquote:Op zondag 8 juli 2012 18:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]eindelijk iemand die het begrijpt
ja dat vind ik ook wel relaxedquote:
Vooral als het lekker warm isquote:Op zondag 8 juli 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om te gaan douchen, maar als ik er eenmaal onder sta, dan sta ik ook graag.
Aw, het beestje is helemaal opquote:Op zondag 8 juli 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]Helemaal plat na een dag op concours
.
quote:
Hier een paar druppels, maar niks noemenswaardigs.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
is het weer daar beter?
hier een stortbui
Jaquote:
Klopt. Ik wil de douche nog wel eens heet zetten, heerlijkquote:
Hete douche is lekker!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Hij lag vanmiddag uitgestrekt op z'n rug op de bank in de auto
.
[..]
Klopt. Ik wil de douche nog wel eens heet zetten, heerlijk. Niet zo heel slim op koude dagen echter. Maar goed, wel lekker
.
Haha, heeft het beestje goed gepresteerdquote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Hij lag vanmiddag uitgestrekt op z'n rug op de bank in de auto
.
[..]
Klopt. Ik wil de douche nog wel eens heet zetten, heerlijk. Niet zo heel slim op koude dagen echter. Maar goed, wel lekker
.
Je liefquote:Op zondag 8 juli 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet ook nog douchen
In plaats van kwijlend en huppelendquote:
nou mij krijg je niet achterop hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier een paar druppels, maar niks noemenswaardigs.
Wil je mee?
Buienradar laat nogal wat zien inderdaad, hoost flink bij jou.
en kaalquote:
Is ook niks mis mee, maar als je warm wilt blijven kan je beter koud afdouchenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haha, heeft het beestje goed gepresteerd
En niks mis met een hete douche, doe ik soms ook als het wat kouder is buiten. Dan blijf ik ook veel langer eronder staan
Vind je het eng?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou mij krijg je niet achterop hoor
de bui is al minder aan het worden
Dat is ook zo, maar meestal kruip ik dan onder de dekens (douche dan 's avonds) en slaap ik heerlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee, maar als je warm wilt blijven kan je beter koud afdouchen.
Zonde. Ik twijfel nu ook eigenlijk, want het wordt hier ook niet beter ineensquote:
Misschien met je architect worden op het gebied van floraquote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
Woei, wat is het ontzettend leuk om plantjes uit te zoeken voor een aquarium. Ik ga zo eens een mogelijke inrichting maken in Illustrator of zo
.
Is ook niet ergquote:
ah, miste je me al?quote:
ik had vanmiddag moeten gaan maarjah... lui + snes + lui = niet motorrijden. moet ook nog was ophalen bij oma want mijn wasmachine is kapot. ik hoop dat de aardige vrouw niet weer alles in de droger heeft geflikkerd want dan kan ik weer een hoop weg mikken. na de wedstrijd maar even gaan koken.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vind je het eng?
[..]
Dat is ook zo, maar meestal kruip ik dan onder de dekens (douche dan 's avonds) en slaap ik heerlijk
[..]
Zonde. Ik twijfel nu ook eigenlijk, want het wordt hier ook niet beter ineens
Je hebt het nog druk vanavondquote:Op zondag 8 juli 2012 19:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik had vanmiddag moeten gaan maarjah... lui + snes + lui = niet motorrijden. moet ook nog was ophalen bij oma want mijn wasmachine is kapot. ik hoop dat de aardige vrouw niet weer alles in de droger heeft geflikkerd want dan kan ik weer een hoop weg mikken. na de wedstrijd maar even gaan koken.
Wat is historie?quote:
ja...een zakdoekje voor zijn tranen...faalhaasquote:
Je fohnt je haren buiten??quote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
verdorie!! zit ik hier mijn haar te fohnen gaat het regenen!!!
moet je binnen gaan zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
verdorie!! zit ik hier mijn haar te fohnen gaat het regenen!!!
Oh wacht dit gaat niet over mij. Ik voelde mij aangesproken. NVMquote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
missen als kiespijn is ook een vorm van missen he
precies..een heul intense manierquote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
missen als kiespijn is ook een vorm van missen he
Dat is nog fideel van je.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...een zakdoekje voor zijn tranen...faalhaas
nee maar het is nogal zinloos als je zo door de regen gaat fietsen hequote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zou me vereerd voelen als ik jou was
waarom?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zou me vereerd voelen als ik jou was
zo ben ikquote:
Capuchon?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar het is nogal zinloos als je zo door de regen gaat fietsen he
aandacht tekort?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht dit gaat niet over mij. Ik voelde mij aangesproken. NVM
ja dat is ook weer zoquote:
een plastic hoofddoekjequote:
Ja, dat ookquote:
what's in it for me?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zoik denk je voelt je wel vereerd als je intens gemist wordt
een ex miss met iet wat meer kilootjes die een extra toyboy niet uit de weg gaatquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
een ex miss met iet wat meer kilootjes die een extra toyboy niet uit de weg gaat
ik heb heul wat varkenskoppen als rondemiss gezienquote:Op zondag 8 juli 2012 19:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
een ex miss met iet wat meer kilootjes die een extra toyboy niet uit de weg gaat
Hey! het zijn je eigen woorden hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]alles wat je hier zegt wordt tegen je gebruikt
![]()
![]()
![]()
ooit een vrouwen jas gezien met een capuchon?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb heul wat varkenskoppen als rondemiss gezien
ik ben geen toyboy...ik ben een echte kerel
ja maar de vrouwen die er in rondliepen kon ik nu niet echt vrouwelijk meer noemenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooit een vrouwen jas gezien met een capuchon?
Nee maar het feit dat je rondemiss geweest bent zegt niet veelquote:Op zondag 8 juli 2012 19:33 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]word ik hier nou vergeleken met een varkenskop
ja dat is waarquote:Op zondag 8 juli 2012 19:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja maar de vrouwen die er in rondliepen kon ik nu niet echt vrouwelijk meer noemen
op eenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooit een vrouwen jas gezien met een capuchon?
das ook weer zoquote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee maar het feit dat je rondemiss geweest bent zegt niet veel
ik ben te gehandicapt om daar goed mee te kunnen fietsenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op eenColplay
deuntje
pa-pa-paraaaa-paraaaa-paraplu
ik zal je missen...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef mutsieflutsie het volgende:
het is hier droog ik ga nog een stukje wandelen
Dan ga je lopen?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben te gehandicapt om daar goed mee te kunnen fietsen
te verquote:
Bedanktquote:
Wat een liefde weerquote:
taxiquote:Op zondag 8 juli 2012 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te ver
en dan kan ik geen leuke schoenen aan
jaja het bestaan van een vrouw is zwaar
werkloos en dus blutquote:
Jij biedt jezelf aan?quote:
laatste oplossing: thuisblijvenquote:
hell noquote:
jammerquote:
heb geen zin om een broek aan te trekkenquote:
Wat ben je nu voor een manquote:
precies, ik ben een manquote:
helpt het als ik zeg dat ik ook geen broek aan heb?quote:
Wat heb je onder dat jurkje dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik ook geen broek aan heb?
(maar een jurkje)
quote:
Nee, je hebt gelijk. Dat wil ik liever zelf uitvinden.quote:
Nee dat helpt niet...net als tieten, bier, sushi en seks niet zullen helpen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik ook geen broek aan heb?
(maar een jurkje)
grijp je kans, dit is je taxiquote:
dan ga ik maar proberen tussen de buien door te fietsenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet...net als tieten, bier, sushi en seks niet zullen helpen.
Succesquote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan ga ik maar proberen tussen de buien door te fietsen
Gast, hoezo helpt dat niet? Ze noemt zo'n beetje alles op wat een man wilquote:Op zondag 8 juli 2012 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet...net als tieten, bier, sushi en seks niet zullen helpen.
Bel hem opquote:
Kan je gelijk Rhu helpenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef ArTiC het volgende:
ik wandel maar eens naar de afhaalchinees...moet ik verdomme toch nog een broek aantrekken.
Suc7quote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
laat maarrhu helpt zich zelf wel weer
tot later
ow god really?quote:
Ik maakte een typoquote:
Goed, succes dan.quote:
Anders wat? Krijgen we dan straf?quote:
Zo. Wij waren al thuis.quote:
Wat voor telefoon heb je?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Hi
Ik ga mijn telefoon / batterij echt vervloeken. Vanmiddag van de oplader gehaald en na 4 uurtjes helemaal leeg
S2, staat bekend om batterij gezeik. Heb er al een grotere inzitten. Morgen de originele er weer eens ingooien en kijken wat hij doet.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je?
Of de batterij is gewoon lui geworden
Doe dat, en anders weer een andere batterijquote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
S2, staat bekend om batterij gezeik. Heb er al een grotere inzitten. Morgen de originele er weer eens ingooien en kijken wat hij doet.
Ja, of mijn telefoon laten vallen en aan de verzekering opgevenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe dat, en anders weer een andere batterij
Dat is nog beterquote:Op zondag 8 juli 2012 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, of mijn telefoon laten vallen en aan de verzekering opgeven
alweer? als een andere batterij geprobeerd? gisteren ook al van de lader afgepakt en 's nachts begon hij te piepen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Hi
Ik ga mijn telefoon / batterij echt vervloeken. Vanmiddag van de oplader gehaald en na 4 uurtjes helemaal leeg
Ja! Dat is toch bizar?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
alweer? als een andere batterij geprobeerd? gisteren ook al van de lader afgepakt en 's nachts begon hij te piepen.
Serieus? Met Android 4.0 erop?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is nog beter
Mijn Galaxy S2 is toch anders vrij zuinig met zijn batterij moet ik toegeven.
ik heb 's nachts ook iets gehoord. misschien was het mijn foon... maargoed mijn werk S2 heeft er ook last van vermoed ik...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Dat is toch bizar?
Nee, ga nu deze opladen en morgen die andere (uit mijn tas) erin stoppen.
Dat piepen was trouwens niet 's nachts hoor, haha. Dat was rond 8 uur volgens mij.
Hmm... Normaal piept hij bij 15% en 5% ofzo. Misschien had ik een berichtje ofzo, want had geluid niet uitgezet zag ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb 's nachts ook iets gehoord. misschien was het mijn foon... maargoed mijn werk S2 heeft er ook last van vermoed ik...
rustquote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef automatic_ het volgende:
Oh natuurlijk. Nu doet mijn toetsenbord het niet meer op mijn telefoon.
Zou ik even moeten kijken. Alleen als WiFi aanstaat wil ie nog wel eens dorst hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |