SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dat gaat niet zo handig met mobiel.quote:
Jij gaat mij toch heropvoeden?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef NaRRaToR het volgende:
Topictitel niet veranderd!!!
jij hebt echt geen opvoeding gehad he
hmmm ligt het aan mij dat ik hier vreemde beelden bij krijg?quote:
Stiekem ben ik al heel leuk natuurlijk!quote:
Ik hou mijn mond wel en ga weer in mijn hoekje zitten .................quote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
goh tijn, zie je, ik ben niet de enige waarbij je die indruk hebt achter gelaten
nee hoor... maar laat ik zo zeggen dat er nog veeeeel werk verzet moet wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ligt het aan mij dat ik hier vreemde beelden bij krijg?
lol waar doet me dat toch aan herinnerenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem ben ik al heel leuk natuurlijk!
Oh en normaal!
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee hoor... maar laat ik zo zeggen dat er nog veeeeel werk verzet moet worden
ik heb geen idee... Hahahaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
lol waar doet me dat toch aan herinneren
nou als je ooit hulp nodig hebt dan weet je me te vindenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee hoor... maar laat ik zo zeggen dat er nog veeeeel werk verzet moet worden
En wat maakt jou geschikt omdat te doen?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je ooit hulp nodig hebt dan weet je me te vinden
he dat klinkt wel heel shady
Niet?quote:
ja rhu... we nodigen je uit als er naakt sushi gegeten wordt wees maar niet bang..... maar dan moet ze eerst sushi leren makenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je ooit hulp nodig hebt dan weet je me te vinden
he dat klinkt wel heel shady
Ik denk dat andere dingen leren voor gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja rhu... we nodigen je uit als er naakt sushi gegeten wordt wees maar niet bang..... maar dan moet ze eerst sushi leren maken
Dat deed jij toch al?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja rhu... we nodigen je uit als er naakt sushi gegeten wordt wees maar niet bang..... maar dan moet ze eerst sushi leren maken
Tafelmanieren?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat andere dingen leren voor gaan
ik ben goed in allesquote:Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat maakt jou geschikt omdat te doen?
kunnen we die sushi niet gewoon laten bezorgen? dan kan het nog prima voor ik op vakantie gaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hij zei vanmorgen dat hij niet elke dag voor mij ging kokenquote:
veel uit eten gaan dusquote:Op zondag 8 juli 2012 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij zei vanmorgen dat hij niet elke dag voor mij ging koken
zoals groenten schillenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat andere dingen leren voor gaan
In dat geval kan je mij ook helpenquote:
Nee dat lukt wel. Laten we zeggen dat ik best een verwend kind ben en daar kwam NaRRaToR achterquote:
Je moet leren voor jezelf op te komen!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee dat lukt wel. Laten we zeggen dat ik best een verwend kind ben en daar kwam NaRRaToR achter
M.a.w ik heb aardig wat min-punten gescoord
Jij bent niet meer te redden.quote:
ach lul niet.... auto is gewoon een verwend prinsesjequote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet leren voor jezelf op te komen!
Maar jij gaat toch haar butler niet zijn hoop ik?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ach lul niet.... auto is gewoon een verwend prinsesje
nee haar leraar ben ik bang. als ze nog wil leren.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch haar butler niet zijn hoop ik?
Hij heeft mij wel goed verwend (vat het op hoe je wil hahaha)quote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch haar butler niet zijn hoop ik?
En jij hem?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft mij wel goed verwend (vat het op hoe je wil hahaha)
Tuurlijk wil ik datquote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee haar leraar ben ik bang. als ze nog wil leren.
Auto!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft mij wel goed verwend (vat het op hoe je wil hahaha)
Na het lezen van auto's reactie weet ik niet wat ze wil leren...quote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee haar leraar ben ik bang. als ze nog wil leren.
je vriendje was op vakantie tochquote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg wel zin om te daten van dit topic zeg!
vreemd van een topic waar niet gedate mag worden
PM maar, dan is het zo geregeldquote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg wel zin om te daten van dit topic zeg!
vreemd van een topic waar niet gedate mag worden
ja maar jij hebt toch geen tijdquote:
moet jij ook nog veel leren dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jij hebt toch geen tijdzo te horen is auto een hele hand vol
haha
je wil niet weten hoeven pm's ik narrat0r al gestuurd heb maar ik heb nog niks gezien hoorquote:
nee ik ben al perfectquote:
Misschien zet hij mij wel bij het grof vuilquote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jij hebt toch geen tijdzo te horen is auto een hele hand vol
haha
Hem eerder dumpen dat zal hem lerenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien zet hij mij wel bij het grof vuil
Stuur ze dan door naar mijquote:Op zondag 8 juli 2012 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeven pm's ik narrat0r al gestuurd heb maar ik heb nog niks gezien hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |