SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dat gaat niet zo handig met mobiel.quote:
Jij gaat mij toch heropvoeden?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef NaRRaToR het volgende:
Topictitel niet veranderd!!!
jij hebt echt geen opvoeding gehad he
hmmm ligt het aan mij dat ik hier vreemde beelden bij krijg?quote:
Stiekem ben ik al heel leuk natuurlijk!quote:
Ik hou mijn mond wel en ga weer in mijn hoekje zitten .................quote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
goh tijn, zie je, ik ben niet de enige waarbij je die indruk hebt achter gelaten
nee hoor... maar laat ik zo zeggen dat er nog veeeeel werk verzet moet wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ligt het aan mij dat ik hier vreemde beelden bij krijg?
lol waar doet me dat toch aan herinnerenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem ben ik al heel leuk natuurlijk!
Oh en normaal!
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee hoor... maar laat ik zo zeggen dat er nog veeeeel werk verzet moet worden
ik heb geen idee... Hahahaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
lol waar doet me dat toch aan herinneren
nou als je ooit hulp nodig hebt dan weet je me te vindenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee hoor... maar laat ik zo zeggen dat er nog veeeeel werk verzet moet worden
En wat maakt jou geschikt omdat te doen?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je ooit hulp nodig hebt dan weet je me te vinden
he dat klinkt wel heel shady
Niet?quote:
ja rhu... we nodigen je uit als er naakt sushi gegeten wordt wees maar niet bang..... maar dan moet ze eerst sushi leren makenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je ooit hulp nodig hebt dan weet je me te vinden
he dat klinkt wel heel shady
Ik denk dat andere dingen leren voor gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja rhu... we nodigen je uit als er naakt sushi gegeten wordt wees maar niet bang..... maar dan moet ze eerst sushi leren maken
Dat deed jij toch al?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja rhu... we nodigen je uit als er naakt sushi gegeten wordt wees maar niet bang..... maar dan moet ze eerst sushi leren maken
Tafelmanieren?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat andere dingen leren voor gaan
ik ben goed in allesquote:Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat maakt jou geschikt omdat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |