Zo denken we er nu wel over, maar als Chael weer 2 wedstrijden gewonnen heeft en Andy overtuigend wint en zich houd aan dat hij tot 2017 vecht dan word er toch wel weer gezegd dat Chael 5 en half ronde heeft gewonnen van de 7 en dat Anderson alleen goed reageerde op fouten, en deel 3 staat voor de deur :pquote:Op zondag 8 juli 2012 06:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie afsluiter zijn. Nu hij 0-2 staat zal Chael nooit meer een partij tegen Silva krijgen dus hoeft hij niet meer in de media te lobbyen/hypen voor nog een partij dus kan hij net zo goed vrede sluiten.
Word je hard van.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:05 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik hoef die ellende niet nog een keer te zien.
Ik hou m'n hart nog even vast dan.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:10 schreef slashdotter3 het volgende:
sherdog forum:
Just went through this frame by frame and it struck the head first....you can see the contact to Chaels face while there is still a gap between the knee and the Chaels body.
At worst this should be declared a no contest and possibly even a loss to Silva.
Deze win zal niet meer overturned worden denk ik, misschien wat kanttekeningen/opmerkingen vanwege greasing en short grijpen en misschien illegale knee to the face maar niet meer dan dat.quote:
Nou ja juist als je dat zo leest zou ik denken dat er nog wel een kansje in zit. Ik wil het ook gewoon niet horen hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 07:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Deze win zal niet meer overturned worden denk ik, misschien wat kanttekeningen/opmerkingen vanwege greasing en short grijpen en misschien illegale knee to the face maar niet meer dan dat.
Meer leesvoer in het Sherdog UFC forum: http://www.sherdog.net/forums/f2/
Inderdaad gewoon op zijn borstbeenquote:Op zondag 8 juli 2012 07:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt niet op een knee to the face.
quote:Op zondag 8 juli 2012 06:39 schreef AppleMartini het volgende:
Wat is dit voor trieste vertoning godverdomme.
quote:Op zondag 8 juli 2012 06:40 schreef AppleMartini het volgende:
En silva moet niet zo schijnheilig doen. Klootzak.
quote:Op zondag 8 juli 2012 06:49 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ga weg met je hypetrain, hij heeft al bewezen dat hij zijn woorden waar maakt. Stom dat ie een fout maakte vanavond.
Lady, pleasequote:Op zondag 8 juli 2012 06:38 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja, kwestie van een kleine opening die Silva met geluk wist te grijpen.
Sonnen lag bovenop maar kreeg niets voor elkaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik heb zitten vloeken... En ik denk ook inderdaad dat het bovenbeen het gezicht raakt, maar goed Sonnen had niet moeten uitglijden. Maar toch de hele eerste ronde totale dominantie van Sonnen over Silva.
Too bad!
Maar stootte wel, Silva kwam niet weg, dus die ronde heeft hij heel duidelijk te pakkenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sonnen lag bovenop maar kreeg niets voor elkaar.
Silva kon alleen maar mondje open doen en de golven ontvangen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sonnen lag bovenop maar kreeg niets voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Weet je hoe lastig het is om te ontsnappen als iemand je mounted heeft...?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Silva kon alleen maar mondje open doen en de golven ontvangen.
(Hij kon niet eens wegkomen man)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |