Zesde.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Zo te zien gaan we een 5e decision krijgen
Al die KO's en submissions begonnen al te vervelen idd...quote:Op zondag 8 juli 2012 04:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben we idd nog niet gezien vanavond
Zonde.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Have fun aan de wakker blijvers. Ik ga Silva Sonnen morgen wel zien
Precies stel je voor dat we nu al hadden moeten gaan pitten omdat alles zo snel gingquote:Op zondag 8 juli 2012 04:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Al die KO's en submissions begonnen al te vervelen idd...
Dan had ik het potverdorie moeten missen omdat ik net pas wakker benquote:Op zondag 8 juli 2012 04:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies stel je voor dat we nu al hadden moeten gaan pitten omdat alles zo snel ging
Het is zo makkelijk om niet op internet te komen toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 04:38 schreef TheGame het volgende:
[..]
Idd, ik blijf gewoon op, want het is zo makkelijk om gespoilerd te worden morgen
En je mist de spanning van het live event.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:38 schreef TheGame het volgende:
[..]
Idd, ik blijf gewoon op, want het is zo makkelijk om gespoilerd te worden morgen
Haha, ja, maar ik zal toch online moeten komen om het event te downloaden en daar zit het gevaar. ;-)quote:Op zondag 8 juli 2012 04:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om niet op internet te komen toch?
De meeste MMA Trackers hebben sowieso toch een spoilerclock.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:40 schreef TheGame het volgende:
[..]
Haha, ja, maar ik zal toch online moeten komen om het event te downloaden en daar zit het gevaar. ;-)
Als hij wint zal het wel via Guillotine zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 04:41 schreef Hooidraad het volgende:
Naar mijn idee is dit een mismatch, ik zie Cody weinig doen tegen Mendes.
Klopt, maar ik kies voor de meest veilige en vermoeiende keuze: live kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 04:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De meeste MMA Trackers hebben sowieso toch een spoilerclock.
dat is echt fucked upquote:Op zondag 8 juli 2012 04:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Vorige keer probeerde ik UFC uit de nieuwsgroepen te plukken bleek het te zijn gewist vanwege een verzoek van UFC (ofzoiets)
De stache van Mccall is pas coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |