Kim verdedigde zich niet meer en de ref kwam er al aan gerend om te stoppen dus hij stopte met slaanquote:Op zondag 8 juli 2012 05:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus Maia zag dat hij weird op z'n nek viel en daarom stopte hij uit zichzelf? Wow!
Cung Le niet willen zienquote:Op zondag 8 juli 2012 05:05 schreef AppleMartini het volgende:
Die mooiboy Cote hoef ik niet te zien hoor.
Hoe lees je dat nou weer in mijn postquote:
cote is wel handsome, chicks bij de vleet?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:06 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hoe lees je dat nou weer in mijn postIk kan die bek van Cote niet uitstaan. Ik negeer z'n gezicht gewoon
Omdat z'n tegenstander een judoguy is en hij weet dat hij hem aankan met z'n BJJ skills?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:05 schreef Fenomeno het volgende:
Jammer van het einde, wel gaaf dat k1 Maia weer ADCC Maia is geworden.
Dat zeg ik, een mooiboy, zo'n kop moet verbouwd worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 05:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
cote is wel handsome, chicks bij de vleet?
Heeeeeeeee, ik ben ook een mooie jongenquote:Op zondag 8 juli 2012 05:07 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een mooiboy, zo'n kop moet verbouwd worden.
val je dan op lelijke kerels?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:07 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een mooiboy, zo'n kop moet verbouwd worden.
Silva was toch alleen boos omdat Maia het aandurfde hem uit te dagen, dat terwijl Brazilians niet tegen landgenoten willen vechten (in Amerika dan)?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:04 schreef Hooidraad het volgende:
"His friend Anderson Silva"? Heb ik iets gemist?
daarom hebben ze ook ringgirlsquote:Op zondag 8 juli 2012 05:09 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik kijk geen MMA voor de hete mannen.
O, ging dat daarom. Zo'n bullshit dat Brazilianen niet tegen elkaar willen.quote:Op zondag 8 juli 2012 05:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Silva was toch alleen boos omdat Maia het aandurfde hem uit te dagen, dat terwijl Brazilians niet tegen landgenoten willen vechten (in Amerika dan)?
Dat is gemeenquote:Op zondag 8 juli 2012 05:09 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dan moet jouw kop ook verbouwd worden
no man vond ze op elkaar lijkenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 05:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom zit er nog een fotograaf bij de cage? Als je gewoon een screenshot van een v/d 1080p video streams gebruikt heb je hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |