of het houden bij legkicksquote:Op zondag 8 juli 2012 04:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Met zo'n lengteverschil had hij beter voor losse knieen en thaiclinch kunnen gaan.
Dat kan hij alleen niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Met zo'n lengteverschil had hij beter voor losse knieen en thaiclinch kunnen gaan.
Mijn linkse headkick ziet er nog beter uit als die kicks van hemquote:Op zondag 8 juli 2012 04:52 schreef ChesterPerry het volgende:
die kicks gooi ik geeneens als amateur :s
Waren allemaal op het lichaam toch?quote:
Die laatste zat er ergens tussen in.quote:
Tijd voor een Muay Thai trainingskamp in NLquote:Op zondag 8 juli 2012 04:54 schreef THEFXR het volgende:
tja, dat kicksboksen zit er bij die amerikanen niet in
Tijd voor een comeback voor Varelansquote:Op zondag 8 juli 2012 04:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Tijd voor een Muay Thai trainingskamp in NL
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Varelansquote:Op zondag 8 juli 2012 04:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tijd voor een comeback voor Varelans
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 8 juli 2012 04:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die laatste zat er ergens tussen in.
Maar goed, McKenzie kan gewoon niet kicken.
Ja man, dat was een held. Met zijn trap fightingquote:Op zondag 8 juli 2012 04:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Varelans
Ik snap niet wat z'n gameplan was? Slecht kicken zodat z'n tegenstanders een takedown doen en hij weer z'n guillotine? Beetje voorspelbaar gameplan lijkt mequote:Op zondag 8 juli 2012 04:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die laatste zat er ergens tussen in.
Maar goed, McKenzie kan gewoon niet kicken.
afstand houden en bidden dat je een lucky punch of een decision er uit haalt.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat z'n gameplan was? Slecht kicken zodat z'n tegenstanders een takedown doen en hij weer z'n guillotine? Beetje voorspelbaar gameplan lijkt me
Ik dacht schouder uit de kom ofzo in eerste instantie.quote:
3/3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |