SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
QFTquote:Op zondag 8 juli 2012 01:56 schreef El_Thijs het volgende:
Waar we dus erg benieuwd zijn naar Samzz mogelijke nieuwe aquarium
Schattig bakje is datquote:Op zondag 8 juli 2012 08:23 schreef Samzz het volgende:
http://www.dierenwinkelxl(...)uval-edge-2-46-liter
Dit gaat hem worden, 46 liter, wit. Er komt een dwergkogeltje in.
Ja, mooi hequote:
Ziet er uit als een redelijke bak inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 08:23 schreef Samzz het volgende:
http://www.dierenwinkelxl(...)uval-edge-2-46-liter
Dit gaat hem worden, 46 liter, wit. Er komt een dwergkogeltje in.
Voor de kogel is het net groot genoeg. Maar ik vind het een prachtige bak en hij kan op mijn kamer. Ook belangrijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ziet er uit als een redelijke bak inderdaadEn volgens mij ook ruimte genoeg om je nieuwe aanwinsten in te stoppen!
Heb je er zelf toch het meeste plezier van. Kan je 's avonds vanuit je bed naar je nieuwe vrienden kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de kogel is het net groot genoeg. Maar ik vind het een prachtige bak en hij kan op mijn kamer. Ook belangrijk.
Preciesquote:Op zondag 8 juli 2012 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je er zelf toch het meeste plezier van. Kan je 's avonds vanuit je bed naar je nieuwe vrienden kijken
Weet je ook al waar je de vis gaat halen, en zijn eventuele compagnons?quote:
Het kogeltje ga ik bij een speciaalzaak hier in de buurt halen. De rest waarschijnlijk ook. Enkel het aquarium via internet, dat is veel goedkoper.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je ook al waar je de vis gaat halen, en zijn eventuele compagnons?
Goed bezig, ik ben erg benieuwd naar het resultaat!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kogeltje ga ik bij een speciaalzaak hier in de buurt halen. De rest waarschijnlijk ook. Enkel het aquarium via internet, dat is veel goedkoper.
Omdat je leest wat je wilt lezen?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
waarom lees ik telkens tequila en sushi in de TT?
half 2 is geen borreltijdquote:
Wel een rare combinatiequote:
Het staat er toch echt niet.quote:
Volgende topicquote:
Het moet ook Sake en Sushi zijnquote:
Wat?quote:
Eerst seks dan Sushi dat klinkt niet slechtquote:
ik heb echt al jaren geen tequila op maar nu heb ik zin om vanavond lekker een tequila avondje te houdenquote:
Nyotaimori sushiquote:
Nee, eerst seks en dan tequila.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst seks dan Sushi dat klinkt niet slecht
Oh, for the love of...quote:
Daarom drink ik geen alcoholquote:Op zondag 8 juli 2012 13:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, eerst seks en dan tequila.
Andersom werkt niet heb ik ooit eens ervaren
is het embarrassing tequila story time?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, eerst seks en dan tequila.
Andersom werkt niet heb ik ooit eens ervaren
Begin maarquote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het embarrassing tequila story time?
kom maar op dames en heren
ik heb er niet echt eenquote:
Eerlijk gezegd zat ik erop te wachtenquote:
Nigga what?quote:
Geen ik heb nog tequila gedronkenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het embarrassing tequila story time?
kom maar op dames en heren
Het wachten is voorbij. Voetjes van de vloer dus.quote:
Ik zit op mijn stoel en mijn voeten zijn van de vloer. Is dat ook goed?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het wachten is voorbij. Voetjes van de vloer dus.
Zoals je tijdens de meet hebt gezien ben ik het tegenovergestelde van nigga.quote:
Ja en?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals je tijdens de meet hebt gezien ben ik het tegenovergestelde van nigga.
Dus... wat is het punt van je reactie?quote:
Een vraag wat je nu precies bedoelde toen ik zei sake en sushi.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus... wat is het punt van je reactie?
Neuh, is de moeite niet waard.quote:
Je bent gewoon bang dat je gaat verliezenquote:
Dat dat er niet staat, en dat men leest wat men wil lezen. Het is een TT, geen onafhankelijkheidsverklaring.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vraag wat je nu precies bedoelde toen ik zei sake en sushi.
Ik zet vijf euro op El_Thijs.quote:
Internetheld.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je gaat verliezen
Lijkt er wel op hequote:
Ben je gek, mijn motor is me meer waard.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Komen er foto's als tijn met een ketting om z'n enkels achter de motor aangesleept gaat worden?
Nog in het Zuiden des Lands auto?quote:
Ik ben altijd in het zuiden haha. Maar Zuid Oost. Ja daar ben ikquote:
Wie jij? Ja beetje wel inderdaadquote:
Ik moest even al mijn topografische kennis aanwenden om het antwoord goed voor ogen te krijgen, maar ik weet het nuquote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd in het zuiden haha. Maar Zuid Oost. Ja daar ben ik
Niet een pick-up truckquote:Op zondag 8 juli 2012 14:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Komen er foto's als tijn met een ketting om z'n enkels achter de motor aangesleept gaat worden?
Stralend weer hier. Straks ff motorrijden denk ik. Vannacht wel regen en onweerquote:Op zondag 8 juli 2012 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moest even al mijn topografische kennis aanwenden om het antwoord goed voor ogen te krijgen, maar ik weet het nu
Daar ook zo'n kloteweer?
Hier is het wel ontiegelijk bewolkt. Gisteren al flink gereden, misschien vanavond een korte rit.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Stralend weer hier. Straks ff motorrijden denk ik. Vannacht wel regen en onweer
Er hangen hier wel wat wolken maar witte en het zonnetje straalt. Auto is bezig met Kirby. Ik sta buitenspelquote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is het wel ontiegelijk bewolkt. Gisteren al flink gereden, misschien vanavond een korte rit.
Je hebt toch wel een doelpunt weten te scoren hoop ik?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Er hangen hier wel wat wolken maar witte en het zonnetje straalt. Auto is bezig met Kirby. Ik sta buitenspel
Meneer is nu bezig met Kirby..quote:Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een doelpunt weten te scoren hoop ik?
Ah, jullie wisselen elkaar al af. Kan je van em winnen Auto?quote:
Tuurlijk. Ik ben Kirby kampioenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, jullie wisselen elkaar al af. Kan je van em winnen Auto?
Ik geloof het onmiddelijkquote:
Goedemiddagquote:
Nope heb mijn arcade kast ding aangevuurd. De goede oude van de nesquote:Op zondag 8 juli 2012 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik geloof het onmiddelijk
Welke zijn jullie aan het spelen? Epic Yarn?
En ze is echt een Kirby kampioen. Ze kan heel goed zuigen en slikken. Ze maakt zelfs de geluidjes tijdens het spelenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik geloof het onmiddelijk
Welke zijn jullie aan het spelen? Epic Yarn?
Eikel, daar ging mijn frisquote:Op zondag 8 juli 2012 15:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
En ze is echt een Kirby kampioen. Ze kan heel goed zuigen en slikken. Ze maakt zelfs de geluidjes tijdens het spelen
Ik blijf van mening dat er zo'n smiley moet komen.quote:
Brand maar los, mag ook in PM/DMquote:Op zondag 8 juli 2012 15:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat er zo'n smiley moet komen.
Maar we kunnen rustig over der roddelen ze is weer onderweg naar huis.
En dan?quote:
Dan blijft jouw zieltje gespaard.quote:
Ja inderdaad dat mag niet gebeurenquote:
Niets hoor, dat is jullie geheimpjequote:
Helaas niet, het enige wat ik op de PC speel zijn oude shooters en de eerste Witcher game.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef NaRRaToR het volgende:
Oeh toch maar niet rijden. Het begint ineens donker te worden. Speelt er iemand van jullie hier btw diablo III ? Heb zin om even wat anders te doen dan kirby
Oude shooters zijn leuk want goedkoop en goed te moddenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas niet, het enige wat ik op de PC speel zijn oude shooters en de eerste Witcher game.
ik ben dan toch meer van de emulated games (daarom ook mijn arcade ding en een complete roms collectie van zo'n beetje alle bestaande consoles). ik moet alleen nog een paar gamecube iso's volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oude shooters zijn leuk want goedkoop en goed te modden
(dat en ik houd niet van steam en online activated games etc).
Goedemorgen trouwens, tis een beetje laat geworden gister
Ik kots ook op Steam.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oude shooters zijn leuk want goedkoop en goed te modden
(dat en ik houd niet van steam en online activated games etc).
Goedemorgen trouwens, tis een beetje laat geworden gister
SNES en NES zijn echt goed wat dat betreft. Toen waren games nog games, en geen interactieve films.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben dan toch meer van de emulated games (daarom ook mijn arcade ding en een complete roms collectie van zo'n beetje alle bestaande consoles). ik moet alleen nog een paar gamecube iso's volgens mij.
ik ben nu even mario kart aan het doen op de snes. Maar mijn favo game op de snes is toch wel Lufia II Rise of the Sinistrals en Secret of Mana. helaas nooit goede reboots van gekomen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
SNES en NES zijn echt goed wat dat betreft. Toen waren games nog games, en geen interactieve films.
Mario Kart heb ik nog origineel, alle cups Goldquote:Op zondag 8 juli 2012 15:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben nu even mario kart aan het doen op de snes. Maar mijn favo game op de snes is toch wel Lufia II Rise of the Sinistrals en Secret of Mana. helaas nooit goede reboots van gekomen.
Blood 2, boh das oud!quote:Op zondag 8 juli 2012 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kots ook op Steam.
Had laatst een mod gedownload voor Blood 2, wat er alles iets beter uit liet zien en wat aanpassingen maakte in de gameplay. Veel plezier mee beleeft
Klopt, de oudere games worden voor mijn gevoel toch niet meer geevenaardquote:Op zondag 8 juli 2012 15:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mario Kart heb ik nog origineel, alle cups Gold
En van zulke games hoeven geen reboots te komen wat mij betreft, dat doen ze met oudere titels al en je ziet wat daar van terecht komt. Een enkele diamant in een zee van shit.
ik ben echt een ninty fanboy geweest. Heb alle consoles in huis liggen. Zelfs een virtual boyquote:Op zondag 8 juli 2012 15:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mario Kart heb ik nog origineel, alle cups Gold
En van zulke games hoeven geen reboots te komen wat mij betreft, dat doen ze met oudere titels al en je ziet wat daar van terecht komt. Een enkele diamant in een zee van shit.
Heb zelfs Blood 1 nog, die is eigenlijk nog veel beterquote:Op zondag 8 juli 2012 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blood 2, boh das oud!
Weet niet of ik die nog ergens heb liggen. Vind het zo jammer dat voor nieuwere spellen je zit met steam en soortgelijken, heb daar echt de schurft aan.
Inderdaad. Zonde eigenlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, de oudere games worden voor mijn gevoel toch niet meer geevenaard
Ik heb van de AVGN ooit die Virtual Boy review gezien. Ik lachte me kapotquote:Op zondag 8 juli 2012 15:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben echt een ninty fanboy geweest. Heb alle consoles in huis liggen. Zelfs een virtual boy
Door een gebrek aan jouw aanwezigheid moeten we helaas welquote:
waarom krijg ik het gevoel dat alle vrouwen weer over een kam worden geschorenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben het toch alleen maar over kleding en shoppen en zo. Boeie!
haha. Het is ook meer voor de heb hoor. Hij is compleet en werkende. maar de games die ik heb laat ik mooi in seal zitten. Heb er een keer op gespeeld en kreeg na 10 minuten echt koppijn. anders dan dat was het wel lache.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb zelfs Blood 1 nog, die is eigenlijk nog veel beterMaar 2 is eigenlijk net zo leuk als je even vergeet in welke setting het zich afspeelt. Lekker knallen!
[..]
Inderdaad. Zonde eigenlijk.
[..]
Ik heb van de AVGN ooit die Virtual Boy review gezien. Ik lachte me kapot
tuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Door een gebrek aan jouw aanwezigheid moeten we helaas wel
Anders zaten we met Tijn opgescheept, en daar heb ik op een moment ook mijn buik wel vol van.quote:
waar heb je die gelatenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Anders zaten we met Tijn opgescheept, en daar heb ik op een moment ook mijn buik wel vol van.
Volgens Tijn achter mijn motor aan een stalen ketting (of was H_J dat die dat zei?)...quote:
ow was je bang dat je hem verliest hihihiquote:Op zondag 8 juli 2012 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens Tijn achter mijn motor aan een stalen ketting (of was H_J dat die dat zei?)...
Hahahaquote:Op zondag 8 juli 2012 15:50 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow was je bang dat je hem verliest hihihi
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:50 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow was je bang dat je hem verliest hihihi
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha
Hij was ruzie aan het zoeken of iets dergelijks, maar dan mag ie lekker verder zoeken
Was zeker zo'n viezerikquote:Op zondag 8 juli 2012 15:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]hou niet van ruziezoekers
alhoewel ik heb gisteren ook ruzie gemaakt met iemand die zn handen niet thuis kon houden
Er zijn wel spellen die ik graag had willen spelen, maar dat waren van die steam spellenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb zelfs Blood 1 nog, die is eigenlijk nog veel beterMaar 2 is eigenlijk net zo leuk als je even vergeet in welke setting het zich afspeelt. Lekker knallen!
[..]
Inderdaad. Zonde eigenlijk.
[..]
Ik heb van de AVGN ooit die Virtual Boy review gezien. Ik lachte me kapot
Was gebeurd?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]hou niet van ruziezoekers
alhoewel ik heb gisteren ook ruzie gemaakt met iemand die zn handen niet thuis kon houden
Koop een 360quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn wel spellen die ik graag had willen spelen, maar dat waren van die steam spellen
Zoals Gears of War, wat nu overigens bijna niet meer te krijgen is. Maar goed, can't have them all
Hallo!quote:
nou ik waarschuw 2x en dan sla ik er gewoon bovenop hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was zeker zo'n viezerik
Wat was er gebeurd dan?
Daar kan ik me wel in vinden eigenlijk, wie niet horen wil moet maar voelen. Verder toch geen last van em gehad?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou ik waarschuw 2x en dan sla ik er gewoon bovenop hoor
ben niet zo lief als ik eruit zie
nee hoor heb mn waakhonden altijd bijquote:Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden eigenlijk, wie niet horen wil moet maar voelen. Verder toch geen last van em gehad?
Toch geen grote hequote:Op zondag 8 juli 2012 16:00 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee hoor heb mn waakhonden altijd bij
groot en gemeenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch geen grote he
Ik ben bang van grote honden
Ja, net in de tuin ook. Zaten we net lekker, begon het te druppelen. Wij denken "Nja, we blijven wel zitten, 't houdt straks toch weer op", begon het flink door te regenenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
nou zeg, terrassen met dit weer is ook niet heel praktisch
je denkt alleen telkens 'oeh moeten we naar binnen?'
Bijten ze ook hardquote:
ja hoor!quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, net in de tuin ook. Zaten we net lekker, begon het te druppelen. Wij denken "Nja, we blijven wel zitten, 't houdt straks toch weer op", begon het flink door te regenen
Nee, lekker terrasjesweer is het zeker niet.
Hoe ist met jou Rhubarbje? Leuk weekend gehad?
Gelukkig ben ik geen ruziezoeker, zou een ontmoeting met jou en je waakhonden anders niet overlevenquote:
Prima weekend! M'n vrienden zitten nog naast me elk achter een PC en we zitten een beetje te surfen en kletsen. Helaas gaan ze straks weer naar huis, maar 1 vriend was er al sinds vrijdag. Dus straks heb ik weer rustquote:Op zondag 8 juli 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja hoor!
mijn lief is op vakantie zonder mij dus dat is wel jammer, maar goed ik vermaak me ook wel zonder
lekker beetje zonnen en terras hangen want ik heb vakantie
jij ook een goed weekend gehad?
Ooo dat heb ik zeker. Had nog iets langer mogen duren zelfsquote:
quote:
klinkt tof!quote:Op zondag 8 juli 2012 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima weekend! M'n vrienden zitten nog naast me elk achter een PC en we zitten een beetje te surfen en kletsen. Helaas gaan ze straks weer naar huis, maar 1 vriend was er al sinds vrijdag. Dus straks heb ik weer rust
Ik ook, sterker nog ik ben er nu nog steedsquote:
Jij woont daar toch niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, sterker nog ik ben er nu nog steeds![]()
wtfquote:Op zondag 8 juli 2012 16:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zie net wat in een ander topic:
[ afbeelding ]
Nee, ik niet. Maar mijn vader welquote:
ik krijg altijd zo'n slappe zak van mensen die zulke dingen posten he... ook van die like dit en er sterven minder mensen aan kanker / aids / armoede...quote:Op zondag 8 juli 2012 16:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zie net wat in een ander topic:
[ afbeelding ]
Defrienden dat tuig wat dit soort meuk deelt...
* NaRRaToR zoekt het bonnetje van automatc_ om haar in te ruilen.....quote:
Van een plaatje gaan er echt niet minder babies dood.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik krijg altijd zo'n slappe zak van mensen die zulke dingen posten he... ook van die like dit en er sterven minder mensen aan kanker / aids / armoede...
Ooo grappig! Dan was ik heeeeeel dichtbijquote:Op zondag 8 juli 2012 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar mijn vader wel
En daar zit ik de laatste tijd vrijwel ieder weekend
Die ken ik niet..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
* NaRRaToR zoekt het bonnetje van automatc_ om haar in te ruilen.....
"Helaas. Het artikel dat u wilt ruilen kunnen wij niet accepteren. Dit vanwege de handelingen die met het artikel zijn uitgevoerd. Dank u."quote:Op zondag 8 juli 2012 16:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
* NaRRaToR zoekt het bonnetje van automatc_ om haar in te ruilen.....
Ja klopt, maar zover woon ik zelf ook weer niet van Geldrop af he. Ik ben er van mij uit in 20 minuten fietsen..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo grappig! Dan was ik heeeeeel dichtbij
ik wist wel dat ik de originele verpakking om had moeten laten zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Helaas. Het artikel dat u wilt ruilen kunnen wij niet accepteren. Dit vanwege de handelingen die met het artikel zijn uitgevoerd. Dank u."
Helaas pindakaas. Ruildatum is ook verstreken zie ik nu.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik de originele verpakking om had moeten laten zitten
de THT datum ook. mag ik het product dan retourneren wegens defect? en aangezien het niet meer in productie is krijg ik er dan een jonger nieuwe product voor terug? beetje klantvriendelijkheid mag wel anno 2012 he.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. Ruildatum is ook verstreken zie ik nu.
verzint eer ge begint hequote:Op zondag 8 juli 2012 16:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik de originele verpakking om had moeten laten zitten
Meneer, wij leveren altijd deugdelijke producten af. Als u een defect aantreft zult u moeten bellen met onze technische dienst.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
de THT datum ook. mag ik het product dan retourneren wegens defect? en aangezien het niet meer in productie is krijg ik er dan een jonger nieuwe product voor terug? beetje klantvriendelijkheid mag wel anno 2012 he.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
ooooh neeeee! voor het eerst in mijn leven had ik een orchidee die nieuwe bloemen kreeg en nu valt de laatste er af
gevoelige schijtplanten
volgende keer neem ik een cactus
En dat dus.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
de THT datum ook. mag ik het product dan retourneren wegens defect? en aangezien het niet meer in productie is krijg ik er dan een jonger nieuwe product voor terug? beetje klantvriendelijkheid mag wel anno 2012 he.
Prikkelbaar much?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
ooooh neeeee! voor het eerst in mijn leven had ik een orchidee die nieuwe bloemen kreeg en nu valt de laatste er af
gevoelige schijtplanten
volgende keer neem ik een cactus
Nog jonger???quote:Op zondag 8 juli 2012 16:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wat is het nummer?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meneer, wij leveren altijd deugdelijke producten af. Als u een defect aantreft zult u moeten bellen met onze technische dienst.
ooh ik had zo'n leuke ober he netquote:
112.quote:
Wat denk je van mij?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:18 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
krijg hier wel rare gedachten bij
AH WTF MAN!quote:
Dat jij nog een jong en fris blaadje bent.quote:
ah volgens mij moet ik blij zijn dat ik 'geen toegang' kreegquote:
(eigen leeftijd / 2) + 5 (of +10 weet niet zeker) voor de ondergrens volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik had zo'n leuke ober he net
maar volgens mij veel te jong om leuk te vinden
wat is nog acceptabel eigenlijk?
hahaha hier nog eenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah volgens mij moet ik blij zijn dat ik 'geen toegang' kreeg
het ging over je cactus... en aangezien het in KPD staat kun je je er denk ik wel een beeld bij vormen. Mocht dat niet genoeg zijn kan ik je wel wat filmpjes toesturenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah volgens mij moet ik blij zijn dat ik 'geen toegang' kreeg
Gelukkigquote:
ooh dan kom ik op 18quote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
(eigen leeftijd / 2) + 5 (of +10 weet niet zeker) voor de ondergrens volgens mij.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig
Haha. Maar ik denk nu ook vreemde dingen over NaRRaToR..
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het ging over je cactus... en aangezien het in KPD staat kun je je er denk ik wel een beeld bij vormen. Mocht dat niet genoeg zijn kan ik je wel wat filmpjes toesturen
Great, ondergrens is voor mij dus 19 - 24.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
(eigen leeftijd / 2) + 5 (of +10 weet niet zeker) voor de ondergrens volgens mij.
Ik eigenlijk ook wel. En dat plaatje was niet heel erg fijn zeg maar...quote:Op zondag 8 juli 2012 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig
Haha. Maar ik denk nu ook vreemde dingen over NaRRaToR..
En hoe zit dat voor ouder?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Great, ondergrens is voor mij dus 19 - 24.
Hij weet dat bij niet met een cactus aan moet komen, dan krijgt hij een elleboog.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. En dat plaatje was niet heel erg fijn zeg maar...
neem bijv 50. dat is dan 30 - 35 als ondergrens. dat kan best toch.quote:
Oude fiets?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef MsMessy het volgende:
Ach tien jaar jonger of ouder wat maakt dat nou uit
+7 is het.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hij bedoelt; als je 30 bent, wat is dan de maximale leeftijd.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
neem bijv 50. dat is dan 30 - 35 als ondergrens. dat kan best toch.
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 8 juli 2012 16:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
neem bijv 50. dat is dan 30 - 35 als ondergrens. dat kan best toch.
Ik vind dat mensen dat lekker zelf mogen wetenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietHoeveel ouder dan jezelf mag iemand maximum zijn?
thanks. ik wist dat ik er in de buurt zat....quote:
je eigen leeftijd -7 x2 denk ik danquote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietHoeveel ouder dan jezelf mag iemand maximum zijn?
Dus voor mij is 22 nog gaanbaar? terwijl ik dat persoonlijk nog te jong vind.quote:
Inderdaad, bij zal het eerder ouder zijn dan jongerquote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef MsMessy het volgende:
Ach tien jaar jonger of ouder wat maakt dat nou uit
(30 - 7) * 2 = 46quote:Op zondag 8 juli 2012 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij bedoelt; als je 30 bent, wat is dan de maximale leeftijd.
hmmm dan hou ik die andere aan want ik weet niet of de ober al 20 wasquote:
Je bent bijna 28! Maar dan heb ik nog pechquote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
thanks. ik wist dat ik er in de buurt zat....
even rekenen... 27/2 = 13+7 = 20... heb jij even pech auto
Ok, dus max 21 - 22 ongeveer.quote:
Juist! Dan mag hetquote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
ach mijn toyboy is dus te jong, maar goed het heet niet voor niets een toyboy he
Eens kijken. Dat zou voor mij 44 zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
je eigen leeftijd -7 x2 denk ik dan
Ben jij officieel cougar?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
ach mijn toyboy is dus te jong, maar goed het heet niet voor niets een toyboy he
voor jou doen we gewoon een andere regel: 16 jaar en ouderquote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm dan hou ik die andere aan want ik weet niet of de ober al 20 was
Dat biedt mogelijkhedenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
je eigen leeftijd -7 x2 denk ik dan
Ligt er aanquote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus voor mij is 22 nog gaanbaar? terwijl ik dat persoonlijk nog te jong vind.
Oude fiets leren, jonge uitproberenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
mijn bereik is 23-50quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry maar voor mij 54 toch echt te oud hoor
Dat eerste deel heb ik al gedaanquote:
Moet kunnen tochquote:
wat moet je met zo'n knulletje die nog zoveel moet leren?quote:
Gaat beetje bij beetje steeds beter, ja ik zit meer in andere topics tegenwoordig.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat biedt mogelijkheden
[..]
Ligt er aan![]()
Hoe is het met jou? Lang niet gezien
tja het ging vanzelf en was best lekkerquote:Op zondag 8 juli 2012 16:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat moet je met zo'n knulletje die nog zoveel moet leren?
btw welk gedeelte van Geldrop niet dat we hier buren zijn ofzo haha. Ik woon in de Akert (wijk)quote:Op zondag 8 juli 2012 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat beetje bij beetje steeds beter, ja ik zit meer in andere topics tegenwoordig.
En met jou?
Mooiquote:Op zondag 8 juli 2012 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat beetje bij beetje steeds beter, ja ik zit meer in andere topics tegenwoordig.
En met jou?
Je hebt wel geluk, I envy youquote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
tja het ging vanzelf en was best lekker![]()
en we weten beiden het is geen blijvertje dus gewoon genieten
+1quote:
Skandia (en daar woont mijn vader he, zelf woon ik in Woensel-Zuid , Begijnerbroek)quote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
btw welk gedeelte van Geldrop niet dat we hier buren zijn ofzo haha. Ik woon in de Akert (wijk)
Als daarna het geluk maar doorgeeft aan iemand die het ook nodig heeft. Mij bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 juli 2012 16:34 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
mag ik inmiddels ook een beetje geluk hebben
ik dacht hetzelfdequote:
Yup.quote:
Allichtquote:Op zondag 8 juli 2012 16:34 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
mag ik inmiddels ook een beetje geluk hebben
Bestaat datquote:
Nog nietquote:
Heb je vroeger wel in Geldrop gewoond? Ik ben geboren op Hulst namelijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Skandia (en daar woont mijn vader he, zelf woon ik in Woensel-Zuid , Begijnerbroek)
ach auto het is iets wat me overkwam, maar goed zolang ik me niet wil binden is dit wel een leuke oplossingquote:
Jij hebt NaRRa.quote:
niks mis mee toch. als je van elkaar weet wat je aan elkaar hebt en daarover duidelijk bent is daar toch niets mis mee...quote:Op zondag 8 juli 2012 16:38 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ach auto het is iets wat me overkwam, maar goed zolang ik me niet wil binden is dit wel een leuke oplossing
Kan ik me wel in vinden. Wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:38 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ach auto het is iets wat me overkwam, maar goed zolang ik me niet wil binden is dit wel een leuke oplossing
Jazeker. Gewoon in het huis waar ik nu ben. Heb op de bassisschool de Dommeldal gezeten..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Heb je vroeger wel in Geldrop gewoond? Ik ben geboren op Hulst namelijk.
Je kan ook auto inruilenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef NaRRaToR het volgende:
Mag ik mijn product inruilen wegens fraude.... auto heeft het bonnetje gejat
Dan moet u naar de rechtbank.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik heb in Eindhoven op de basisschool gezeten. Maar ik woonde recht tegenover dat benzinestation (waar nu geboers zit). twee deuren naast fam. van Hal als dat je iets zegt.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jazeker. Gewoon in het huis waar ik nu ben. Heb op de bassisschool de Dommeldal gezeten..
Zet haar op Marktplaats. Maak je ook nog winstquote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef NaRRaToR het volgende:
Of dit dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zet haar op Marktplaats. Maak je ook nog winst
goed idee. ik ga haar even op marktplaats zetten. brb.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zet haar op Marktplaats. Maak je ook nog winst
Ik ken wel een fam. van Hal die daar ergens woonde ja. 2 zoons R. en M.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik heb in Eindhoven op de basisschool gezeten. Maar ik woonde recht tegenover dat benzinestation (waar nu geboers zit). twee deuren naast fam. van Hal als dat je iets zegt.
"Auto, nog maar net ingereden."quote:Op zondag 8 juli 2012 16:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
goed idee. ik ga haar even op marktplaats zetten. brb.
klopt. daar twee deuren naast woonde ik vroeger.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken wel een fam. van Hal die daar ergens woonde ja. 2 zoons R. en M.
We houden allemaal van je hoor autoquote:
Dat was de bedoeling ookquote:Op zondag 8 juli 2012 16:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nu gaat mijn cola tegen het beeldscherm....
Okee. Ik ben daar volgens mij wel 1 keer binnen geweest. Had op de basisschool redelijk wat contact met R. Ik zie hem (en M. )wel eens bij PSV, zitten in het zelfde vak, maar verder dan elkaar groeten komt het niet..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt. daar twee deuren naast woonde ik vroeger.
nou vond te jong ook niks en was er zeker niet naar op zoekquote:Op zondag 8 juli 2012 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind te jong echt niet leuk
ik voel me ook snel bezwaard... maar dat zal wel tussen mijn oren zitten
Kom maar hier heen auto ik zal je wel troostenquote:
Als het toch klikt is er niets aan de hand?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind te jong echt niet leuk
ik voel me ook snel bezwaard... maar dat zal wel tussen mijn oren zitten
ja en?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het toch klikt is er niets aan de hand?
En had jij trouwens niet al een lief?
Vlucht Auto, nu het nog kan!quote:Op zondag 8 juli 2012 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar hier heen auto ik zal je wel troosten
Mijn ex was 8 jaar jonger dan ik. Hebben een relatie gehad die 4 jaar duurde. Het kan goed en niet goed gaan, het is maar net hoe je erin staat.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en?
mijn lief is trouwens ook jonger3 jaar maar
maar ik snap a) niet goed hoe het kan klikken met iemand die veel jonger is
en b) vind ik het lastig omdat ze dingen vaak anders zien
1 keer een knul 'gedate' die jonger was en ik was altijd gewoon heel eerlijk over het feit dat ik het niet heel serieus meende maar dat het een leuke zomer fling was en dat we wel zagen waar het schip zou stranden
maar toen ging ie me toch aan zijn ouders voor stellen en zo... en dat ging me echt te ver
maar dan is het al te laat want dan heb je zo iemand al pijn gedaan
ik heb R. op facebook volgens mij, maar ik spreek ze beide niet echt ofzo. Woon al zo'n goede 15-17 jaar hier in de Akert en dat bevalt goed. Niet dat ik in deze week veel blijvende vrienden heb opgebouwd maar mijn vrienden zitten verspreid over geldrop / Eindhoven / Heeze. Ik denk niet dat ik je ken dan. je vader woont toch niet in de eeuwselsestraat he?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik ben daar volgens mij wel 1 keer binnen geweest. Had op de basisschool redelijk wat contact met R. Ik zie hem (en M. )wel eens bij PSV, zitten in het zelfde vak, maar verder dan elkaar groeten komt het niet..
man ouder vrouw jonger is in mijn ervaring toch anders dan kerel jongerquote:Op zondag 8 juli 2012 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn ex was 8 jaar jonger dan ik. Hebben een relatie gehad die 4 jaar duurde. Het kan goed en niet goed gaan, het is maar net hoe je erin staat.
True, maar daar heb ik geen ervaring mee dus daar zal ik ook niet over oordelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
man ouder vrouw jonger is in mijn ervaring toch anders dan kerel jonger
Naar mijquote:
probeer jij mijn auto nu te stelen?! Er zit een alarm op he... en dat alarm ben ikquote:Op zondag 8 juli 2012 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar hier heen auto ik zal je wel troosten
Doe dat ja!quote:
snap ikquote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1 keer een knul 'gedate' die jonger was en ik was altijd gewoon heel eerlijk over het feit dat ik het niet heel serieus meende maar dat het een leuke zomer fling was en dat we wel zagen waar het schip zou stranden
maar toen ging ie me toch aan zijn ouders voor stellen en zo... en dat ging me echt te ver
maar dan is het al te laat want dan heb je zo iemand al pijn gedaan
Krijgen we dadelijk een Arcade-style beat-em-up?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
probeer jij mijn auto nu te stelen?! Er zit een alarm op he... en dat alarm ben ik
Is ook het beste in zo'n geval toch. Als dat duidelijk is dan zullen er ook geen teleurstellingen komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:56 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
snap ik
maar er wordt niemand aan niemand voorgesteld en we weten beiden dat het voor de fun is
Dan ga ik dat alarm uitgeschakelenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
probeer jij mijn auto nu te stelen?! Er zit een alarm op he... en dat alarm ben ik
Nee een andere straat. Ga die natuurlijk niet hier neerzetten. Ik heb ook een Oom in de wijk Akert wonen en zowel mijn vader als mijn moeder hebben er gewoond, maar nooit samen. Ze hebben samen alleen maar hier gewoond.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb R. op facebook volgens mij, maar ik spreek ze beide niet echt ofzo. Woon al zo'n goede 15-17 jaar hier in de Akert en dat bevalt goed. Niet dat ik in deze week veel blijvende vrienden heb opgebouwd maar mijn vrienden zitten verspreid over geldrop / Eindhoven / Heeze. Ik denk niet dat ik je ken dan. je vader woont toch niet in de eeuwselsestraat he?
Heb ik weerquote:
Dat lukt je niet.quote:
sowieso heb ik dibs op elke vrouwelijke en aantrekkelijke foksterquote:
Weet je dat zekerquote:Op zondag 8 juli 2012 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso heb ik dibs op elke vrouwelijke en aantrekkelijke fokster
loop hier niet voor niets al zo lang rond
Genoeg andere Fok!sters overquote:Op zondag 8 juli 2012 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso heb ik dibs op elke vrouwelijke en aantrekkelijke fokster
loop hier niet voor niets al zo lang rond
jaquote:
Kom maar op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
of nou ja, in ieder geval schat ik mijn kansen hoger in dan die van tijn
sorry tijn
uiteraard haha. mijn moeder had goed contact met een fam in die straat met twee zoons. kwam daar ook wel eens over de vloer.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee een andere straat. Ga die natuurlijk niet hier neerzetten. Ik heb ook een Oom in de wijk Akert wonen en zowel mijn vader als mijn moeder hebben er gewoond, maar nooit samen. Ze hebben samen alleen maar hier gewoond.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
of nou ja, in ieder geval schat ik mijn kansen hoger in dan die van tijn
sorry tijn
Vd. V. ?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
uiteraard haha. mijn moeder had goed contact met een fam in die straat met twee zoons. kwam daar ook wel eens over de vloer.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kom maar op!Schakelt de stroom uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
even geen idee meer hoe de achternaam was. maar dat dat ze allebei B. met de voornaam heetten iig eentje.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vd. V. ?
Daar heb ik bij in de klas gezeten. Bij de oudste dan
jaja jij wil alleen weten waar de hotties zitten zodat je ze in kunt pikkenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadwie staan er nog op je lijstje?
we moeten Tijn maar eens een zomer naar Thailand sturenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja jij wil alleen weten waar de hotties zitten zodat je ze in kunt pikken
mooi niet
Jaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja jij wil alleen weten waar de hotties zitten zodat je ze in kunt pikken
mooi niet
ik vrees dat ie (zelfs daar) opgepakt gaat worden met een paar van die vreemde voorkeuren van hemquote:Op zondag 8 juli 2012 17:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
we moeten Tijn maar eens een zomer naar Thailand sturen
Heb ik vreemde voorkeuren dan? Welke dan? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vrees dat ie (zelfs daar) opgepakt gaat worden met een paar van die vreemde voorkeuren van hem
ik zou zeggen. word katholiek. ga in de leer bij de pastoor. dan wordt die kinderhand wel gevuldquote:Op zondag 8 juli 2012 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Gun mij nu ook eens een keer iets, het hoeft niet zo veel te zijn een kinderhand is snel gevuld
dat je hem overal in flatst als het maar beweegt?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik vreemde voorkeuren dan? Welke dan? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
Die jongste heet inderdaad B. van achteren de oudste R. Die vader heet H. (meen ik) en die moeder R.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
even geen idee meer hoe de achternaam was. maar dat dat ze allebei B. met de voornaam heetten iig eentje.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kom maar op!Ik dacht XYXXXYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
kan wel kloppen. ik dacht alleen dat ze beide B. heette. zo goed kende ik ze ook weer niet en heb er geen contact meer mee gehad sinds de verhuizing.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die jongste heet inderdaad B. van achteren de oudste R. Die vader heet H. (meen ik) en die moeder R.
Okee.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
kan wel kloppen. ik dacht alleen dat ze beide B. heette. zo goed kende ik ze ook weer niet en heb er geen contact meer mee gehad sinds de verhuizing.
Dan ben je slecht geïnformeerd want dat is een leugen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat je hem overal in flatst als het maar beweegt?
en van dat laatste durf ik niet eens zeker te zijn
Ik doelde op deze:quote:
als het maar een gat heeft toch? verdere randvoorwaarden zoals hartslag/ademhaling/geslacht zijn optioneel tochquote:Op zondag 8 juli 2012 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat je hem overal in flatst als het maar beweegt?
en van dat laatste durf ik niet eens zeker te zijn
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als het maar een gat heeft toch? verdere randvoorwaarden zoals hartslag/ademhaling/geslacht zijn optioneel toch
En kosten vaak ook nog extraquote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als het maar een gat heeft toch? verdere randvoorwaarden zoals hartslag/ademhaling/geslacht zijn optioneel toch
hahaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |