SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
QFTquote:Op zondag 8 juli 2012 01:56 schreef El_Thijs het volgende:
Waar we dus erg benieuwd zijn naar Samzz mogelijke nieuwe aquarium
Schattig bakje is datquote:Op zondag 8 juli 2012 08:23 schreef Samzz het volgende:
http://www.dierenwinkelxl(...)uval-edge-2-46-liter
Dit gaat hem worden, 46 liter, wit. Er komt een dwergkogeltje in.
Ja, mooi hequote:
Ziet er uit als een redelijke bak inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 08:23 schreef Samzz het volgende:
http://www.dierenwinkelxl(...)uval-edge-2-46-liter
Dit gaat hem worden, 46 liter, wit. Er komt een dwergkogeltje in.
Voor de kogel is het net groot genoeg. Maar ik vind het een prachtige bak en hij kan op mijn kamer. Ook belangrijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ziet er uit als een redelijke bak inderdaadEn volgens mij ook ruimte genoeg om je nieuwe aanwinsten in te stoppen!
Heb je er zelf toch het meeste plezier van. Kan je 's avonds vanuit je bed naar je nieuwe vrienden kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de kogel is het net groot genoeg. Maar ik vind het een prachtige bak en hij kan op mijn kamer. Ook belangrijk.
Preciesquote:Op zondag 8 juli 2012 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je er zelf toch het meeste plezier van. Kan je 's avonds vanuit je bed naar je nieuwe vrienden kijken
Weet je ook al waar je de vis gaat halen, en zijn eventuele compagnons?quote:
Het kogeltje ga ik bij een speciaalzaak hier in de buurt halen. De rest waarschijnlijk ook. Enkel het aquarium via internet, dat is veel goedkoper.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je ook al waar je de vis gaat halen, en zijn eventuele compagnons?
Goed bezig, ik ben erg benieuwd naar het resultaat!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kogeltje ga ik bij een speciaalzaak hier in de buurt halen. De rest waarschijnlijk ook. Enkel het aquarium via internet, dat is veel goedkoper.
Omdat je leest wat je wilt lezen?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
waarom lees ik telkens tequila en sushi in de TT?
half 2 is geen borreltijdquote:
Wel een rare combinatiequote:
Het staat er toch echt niet.quote:
Volgende topicquote:
Het moet ook Sake en Sushi zijnquote:
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |