Aan haar fobo te zien een vrouw, niet mijn type in ieder geval. Sommige FOK!kers hier leggen de drempel wel heel laag.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Toradora het volgende:
Ik twijfel nog steeds of TS een man of vrouw is...
Man met een paar gejatte hyves foto's van ene Maud .......quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Toradora het volgende:
Ik twijfel nog steeds of TS een man of vrouw is...
Ik denk dus dat TS eigenlijk de broer ofzo van het meisje op de foto's is.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Aan haar fobo te zien een vrouw, niet mijn type in ieder geval. Sommige FOK!kers hier leggen de drempel wel heel laag.
De armequote:Op zondag 8 juli 2012 22:48 schreef Drinky het volgende:
Hoe kun je al hommo zijn op je 15e? De meeste mensen worden pas later ziek toch?
Beetje van 2 walletjes eten noemen ze dat.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:15 schreef JohannesKozijn het volgende:
Zou best kunnen dat 'ie eerst dacht enkel op jongens te vallen en er nu achter komt dat hij ook op meisjes valt. Zo is dat ook bij mij gegaan.
Misschien heeft hij zijn redenen om geen bi te willen zijn, ondanks hij toch verliefdheid naar jou toe voelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |