quote:Op zondag 8 juli 2012 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier een pic van mij zonder hoofd.beste post van dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
Weet je dat wel zeker? Ziet er goed uit op die foto.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen verstand van, mijn tieten zijn daar te klein voor.
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier een pic van mij zonder hoofd.Ga je trouwens technische aardwetenschappen studeren in Delft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
Nee, in Utrecht ga ik studeren.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:30 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ga je trouwens technische aardwetenschappen studeren in Delft?
Totdat je het hoofd ziet. Zo, lekker recht door zee weer. Kom maar op jongens!quote:Op zondag 8 juli 2012 01:30 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Ziet er goed uit op die foto.
Oke succes, ik kende namelijk nog wel een paar uit Delft.quote:
Bron?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:30 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Totdat je het hoofd ziet. Zo, lekker recht door zee weer. Kom maar op jongens!
Daarom staat die er ook niet opquote:Op zondag 8 juli 2012 01:30 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Totdat je het hoofd ziet. Zo, lekker recht door zee weer. Kom maar op jongens!
Hier kan iets moois uit voortvloeien, aan de hand van de pic op zoek in Utrecht.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:31 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Ik misschien ook, weet het nog niet zeker.
De rest compenseert sowiesoquote:
Nee,quote:Op zondag 8 juli 2012 01:31 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hier kan iets moois uit voortvloeien, aan de hand van de pic op zoek in Utrecht.
Telegraaf en NU.nlquote:
Donders, nou succes dan maar met de grote plannen.quote:
Dankje.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:33 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Donders, nou succes dan maar met de grote plannen.
Fobo.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:33 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Doe eens vriendelijk en link even naar de foto.
Elke ochtend in de prullenbak gegooid hopelijk?quote:
Gewoon op de fobo.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:33 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Doe eens vriendelijk en link even naar de foto.
Vroeger met mijn krantenwijk, had ik het onder het ijs gedumpt. Je raad het al, een week later was het gedooid en lag heel de sloot vol met kranten.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:34 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Elke ochtend in de prullenbak gegooid hopelijk?
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Vroeger met mijn krantenwijk, had ik het onder het ijs gedumpt. Je raad het al, een week later was het gedooid en lag heel de sloot vol met kranten.Ik voelde mij net een vmbo'er.
Aan je reacties te zien heb je onvoldoende kwaliteiten om het VMBO af te maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Vroeger met mijn krantenwijk, had ik het onder het ijs gedumpt. Je raad het al, een week later was het gedooid en lag heel de sloot vol met kranten.Ik voelde mij net een vmbo'er.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |