quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Start Pilot is aanwezig! We hebben ook twee jerrycans (5L en 10L) die nog wel even gevuld moeten worden met benzine en water
Nee, en de reservebumpers laten we ook thuis.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
startkabels voor een vrachtwagen ook ?
Ahaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
klinkt dom ik weet, maar startkabels die je op een vrachtwagen kunt gebruiken, kunnen meer vermogen aan. en kun je eventueel ook gebruiken voor een slechte massa tussen motor/vbak en carroserie
Okquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aha. Die kabels hebben we niet, dus nemen we ook niet mee. We moeten ook nog onze eigen spullen in de auto kwijt kunnen he
Benzine, vandaar ook het plan benzine in een van de jerrycans te doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ok
rijden jullie met een benzine of diesel ?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Benzine, vandaar ook het plan benzine in een van de jerrycans te doen
Wij gaan er juist de andere kant mee opquote:Op zondag 8 juli 2012 00:02 schreef Snowballed het volgende:
Wij deden dit vaak...
Alleen zochten we dan een iets betere op...
Dat je in zo'n ding durft te rijden..... da's best wel gedurft..quote:Op zondag 8 juli 2012 00:25 schreef Dingest het volgende:
Wij nemen ook twee jerrycans mee van 5 liter voor brandstof (da's voor ons bij elkaar een halve tank), water weet ik niet. Wel handig als een ander team het nodig heeft, maar alleen als we wat ruimte over hebben.
Let wel op met die jerrycans dat het in Slowaijke, Hongarije en Kroatië niet is toegestaan om extra brandstof over de grens mee te nemen (het land niet in en het land niet uit). Slowakije en Hongarije zal je geen (strenge) douane treffen over het algemeen, maar in Kroatië kunnen we dus mogelijk wel een grondig check verwachten. Ik zou adviseren bij de Kroatische grensovergangen dus de jerrycans leeg te laten
[..]
Wij gaan er juist de andere kant mee opHoop dat onze Maluch niet zo'n ellende is als die van hen, maar wij hebben er op zich al 1000 km opzitten met alleen preventief onderhoud.
De achterbank kan je er zo uittrekken, zit amper vastRuimte die we nu achterin overhouden valt me niets tegen, heel misschien hebben we niet eens het imperiaal nodig.
Die Yugo was onderhuids een 127 met hetzelfde motortje wat ook in de Panda zat, die twee extra cilinders helpen best welquote:Op zondag 8 juli 2012 00:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat je in zo'n ding durft te rijden..... da's best wel gedurft..(al was onze yugo niet veel beter...)
Is een kofferset van een motor niets...? Toch ruimte genoeg aan beide kanten het ding is smal genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |