Dat zal lange tijd wel zo geweest zijn ja maar zelfs na een medische check-up en gesprekken met artsen en consulenten waarin de reden van haar overgewicht werd duidelijk gemaakt was ze nog niet erg gemotiveerd om er iets aan te doenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Zielig dat ze er nooit iets aan zal kunnen doen, omdat ze het probleem niet inziet..
Best triestquote:Op zondag 8 juli 2012 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zal lange tijd wel zo geweest zijn ja maar zelfs na een medische check-up en gesprekken met artsen en consulenten waarin de reden van haar overgewicht werd duidelijk gemaakt was ze nog niet erg gemotiveerd om er iets aan te doen
Ja, en het ergerlijke vond ik nog dat ze wel de hele tijd aan het janken was dat ze zo gevangen zat blablaquote:
Zoveel suiker in haar bloed dat je er rum van kunt stokenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zal lange tijd wel zo geweest zijn ja maar zelfs na een medische check-up en gesprekken met artsen en consulenten waarin de reden van haar overgewicht werd duidelijk gemaakt was ze nog niet erg gemotiveerd om er iets aan te doen
Wilsonbekwaam laten verklaren en helpen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoveel suiker in haar bloed dat je er rum van kunt stoken
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
als ze haar been breekt komt er jus uit ipv bloed
Zelfs al pleur je een vleugel op haar, zal gewoon terugstuiteren hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
als ze haar been breekt komt er jus uit ipv bloed
terugschopppen tegen de deurquote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
K*tburen![]()
Staat er een of andere malloot bijna mijn deur in te schoppen, moet hij bij de buren zijn
Ik moet nu hier aan denkenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs al pleur je een vleugel op haar, zal gewoon terugstuiteren hoor.
Slecht geweten? Dat je zo schriktquote:Op zondag 8 juli 2012 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik blijf liever binnen![]()
Hartslag van 200
Ik kom wel schoppen voor jequote:Op zondag 8 juli 2012 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik blijf liever binnen![]()
Hartslag van 200
En bijten, vergeet bijten niet.quote:
Ik bijt nietquote:
Er stond iemand tegen mijn deur te schoppen en te schreeuwen, een hoge hartslag heeft dan weinig met een slecht geweten te makenquote:
quote:
Ja eerst schoppen, en dan andere dingen doen idd mopquote:Op zondag 8 juli 2012 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er stond iemand tegen mijn deur te schoppen en te schreeuwen, een hoge hartslag heeft dan weinig met een slecht geweten te maken
[..]![]()
Dan blijven we samen binnen
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja eerst schoppen, en dan andere dingen doen idd mop
Ik zou ook schrikkenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er stond iemand tegen mijn deur te schoppen en te schreeuwen, een hoge hartslag heeft dan weinig met een slecht geweten te maken
watquote:Op zondag 8 juli 2012 14:40 schreef Watertornado het volgende:
Verdorie, kennen jullie dat, dat je een rechthoekig kussen hebt en een vierkant sloop maar dus niet kunt kiezen in welke orientatie je hem aanbrengt?
Nee nooit last vanquote:Op zondag 8 juli 2012 14:40 schreef Watertornado het volgende:
Verdorie, kennen jullie dat, dat je een rechthoekig kussen hebt en een vierkant sloop maar dus niet kunt kiezen in welke orientatie je hem aanbrengt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |