Wazzup?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef tong80 het volgende:
Te triest. Van je vrienden moet je het hebben.
Goeiemorgen.

Preciesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij reageert Tong op het bericht van Borisz over de Rangers..

Dus als je buurvrouw je wil versieren heeft ze pech?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"

Goed zo! Maar wil niet zeggen dat je wel wat beter moet eten natuurlijk!quote:

80quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed om te horen, en je gaat je leven helemaal om gooien. Wie weet haal je de 100 wel

Je raad het nooit maar mijn suiker was zelfs laagquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Goed zo! Maar wil niet zeggen dat je wel wat beter moet eten natuurlijk!
En nog een paar keer laten prikken komend jaar. Moest ik ook toen bij mij één keertje mijn waarde niet helemaal goed was.

Heb je nuchter geprikt of had je al wat gegeten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je raad het nooit maar mijn suiker was zelfs laag

Oh ja ik had net ervoor een kadetje rosbief op. Scheelt dat veel ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je nuchter geprikt of had je al wat gegeten?

Er schijnt nogal een verschil te zijn of je nuchter prikt of net wat gegeten hebt. Als ik het goed heb daalt je suiker als je net gegeten hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja ik had net ervoor een kadetje rosbief op. Scheelt dat veel ?

Dan gaan ze uit van andere waarden geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik zat halverwege het kadetje toen ze binnenkwam. Ze zag het liggen en zei iets van oh u bent aan het eten. Dus ze wist ervan. Hij kwam uit op 4.6 terwijl suiker begint bij 6.0. Zo'n verschil zal een half kadetje niet maken denk ik.

Wat bedoel je ?quote:

Standaard is nuchter.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:48 schreef Bos81 het volgende:
Bij de meeste bloedonderzoeken moet je vaak wel nuchter zijn dacht ik. Bij een jaarlijksonderzoek dat ik heb vanwege mijn anti-psychotica moet ik ook nuchter zijn en daar zit ook een bloedafname bij.
Maar soms moet je denk ik ook wel niet nuchter tests ondergaan.

De waarde van je glucosequote:

Voor schildklier hoef je niet nuchter te zijn. Ligt er dus aan wat ze willen testen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:48 schreef Bos81 het volgende:
Bij de meeste bloedonderzoeken moet je vaak wel nuchter zijn dacht ik. Bij een jaarlijksonderzoek dat ik heb vanwege mijn anti-psychotica moet ik ook nuchter zijn en daar zit ook een bloedafname bij.
Maar soms moet je denk ik ook wel niet nuchter tests ondergaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |