Ja dat is normaal, die dingen houden er niet van om geknepen te worden.quote:
Als jij met 90 km/h een ongeluk maakt ben je niet verzekerd neequote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hij is gewoon verzekerd hoor, ik weet niet waar jij over zwetst!
Een scooter heeft tegenwoordig dus ook al gevoel? Een scooter kan dus ook ergens van houden?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:26 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja dat is normaal, die dingen houden er niet van om geknepen te worden.
In Europa rijden ze allemaal 90.
Moet je dus geen ongeluk makenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Als jij met 90 km/h een ongeluk maakt ben je niet verzekerd nee
Valt prima mee te pratenquote:
En waar ligt Nederland in? Juist, Europa.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:26 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja dat is normaal, die dingen houden er niet van om geknepen te worden.
In Europa rijden ze allemaal 90.
Ja behalve Nederland.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En waar ligt Nederland in? Juist, Europa._!
Een scooter is niet gemaakt voor 90 km/h man. Als jij jij een ongeluk maakt moet je blij zijn dat je nog vel om je lichaam hebt zitten terwijl je mag glijden over het asfalt met een snelheid van 90 km/h.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Valt prima mee te pratenAlleen interesseert jouw burgerlijke opinie mij gewoon nul komma nul. Niets persoonlijks verder hoor.
Als auto's gewoon voorrang verlenen waar ze geacht worden dit te doen in plaats van altijd te denken "ik gooi hem er snel nog even voor" dan zul je zien dat scooters hartstikke veilig zijn.
Je zegt net dat die 90 rijdt.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hij is gewoon verzekerd hoor, ik weet niet waar jij over zwetst!
Daar denken de fabrikanten toch echt anders overquote:Op zondag 8 juli 2012 14:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Een scooter is niet gemaakt voor 90 km/h man.
Oh, dus jij bent een van die "dappere" jongen die lekker met 90 km/h door de stad heen gaat? Zo maak je inderdaad het imago wat men in de OP zegt. Jij denkt dus echt dat je met 90 km/h genoeg hebt aan een helmpje en dat je gewoon met korte broek en T-shirt op de brommer gaat zitten?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Daar denken de fabrikanten toch echt anders over
Nogal een suffige reply dit, vind je zelf niet?
Joh laat die 16 jarige domme pubers lekker denken dat ze 90 kunnen rijden en verzekerd zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent een van die "dappere" jongen die lekker met 90 km/h door de stad heen gaat? Zo maak je inderdaad het imago wat men in de OP zegt. Jij denkt dus echt dat je met 90 km/h genoeg hebt aan een helmpje en dat je gewoon met korte broek en T-shirt op de brommer gaat zitten?
Als ze een klein kindje met 90 km/h doodrijden kunnen ze meteen voor de rest van hun leven ophouden, lekker betalen dan met hun 90 km/h door woonwijken.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Joh laat die 16 jarige domme pubers lekker denken dat ze 90 kunnen rijden en verzekerd zijn.
Het is dan zelfs makkelijker om zonder verzekering en kenteken te rijden, maakt geen verschil namelijk.
Volgens mij heb ik in mijn vorige reply al in een enkele zin uiteengezet wat een domme jongen je bentquote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent een van die "dappere" jongen die lekker met 90 km/h door de stad heen gaat? Zo maak je inderdaad het imago wat men in de OP zegt. Jij denkt dus echt dat je met 90 km/h genoeg hebt aan een helmpje en dat je gewoon met korte broek en T-shirt op de brommer gaat zitten?
Volgens mij is het afhankelijk van modificaties. Sommige fabrikanten leveren scooters die feitelijk te snel rijden. Ik weet niet of je dan wel of niet verzekerd bent.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Joh laat die 16 jarige domme pubers lekker denken dat ze 90 kunnen rijden en verzekerd zijn.
Behalve dat je binnen 2 tellen staande gehouden wordt dan.quote:Het is dan zelfs makkelijker om zonder verzekering en kenteken te rijden, maakt geen verschil namelijk.
Als jouw brommer harder kan dan 45 (incl correctie blabla) hoor jij niet op de weg thuis hoe rot het ook is i.v.m. meekomen met het autoverkeer. Ik moet namelijk ook verzekerd zijn met mijn auto. Doe je dit niet dan hoor je niet op de weg en hoop ik dat je een ongeluk maakt zonder iemand anders letsel aan te brengen, puur om te weten hoe het is als je het zelf te moeten betalen. Iets waar je jaren over zal doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in mijn vorige reply al in een enkele zin uiteengezet wat een domme jongen je bent
Maar prima, gooi je het over een andere boeg.
Nee, ik denk niet dat dat erg gezond is nee. Maar bij 60km/u ook niet. Korte broeken draag ik sws niet en uiteraard kun je niet overal vol gas rijden.
Je noemt mij een domme jongen? Terwijl jij met je brommertje 90 km/h door woonwijken e.d. heen gaat? Je zet jezelf te wel een beetje voor schut hoor. Weet je wel wat de remweg van een brommer is met 90 km/h?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in mijn vorige reply al in een enkele zin uiteengezet wat een domme jongen je bent
Maar prima, gooi je het over een andere boeg.
Nee, ik denk niet dat dat erg gezond is nee. Maar bij 60km/u ook niet. Korte broeken draag ik sws niet en uiteraard kun je niet overal vol gas rijden.
In Nederland niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het afhankelijk van modificaties. Sommige fabrikanten leveren scooters die feitelijk te snel rijden. Ik weet niet of je dan wel of niet verzekerd bent.
[..]
Behalve dat je binnen 2 tellen staande gehouden wordt dan.
Wat een intelligente opmerkingquote:Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als jouw brommer harder kan dan 45 (incl correctie blabla) hoor jij niet op de weg thuis hoe rot het ook is i.v.m. meekomen met het autoverkeer. Ik moet namelijk ook verzekerd zijn met mijn auto. Doe je dit niet dan hoor je niet op de weg en hoop ik dat je een ongeluk maakt zonder iemand anders letsel aan te brengen, puur om te weten hoe het is als je het zelf te moeten betalen. Iets waar je jaren over zal doen.
Ach ja, mensen die het niet inzien dat onverzekerd rondrijden niet zo erg is verdienen het imo.quote:
Dat maak jij er van hoor, niet ikquote:Op zondag 8 juli 2012 14:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Je noemt mij een domme jongen? Terwijl jij met je brommertje 90 km/h door woonwijken e.d. heen gaat?
Nee jij dan, met je domme aannames.quote:Je zet jezelf te wel een beetje voor schut hoor. Weet je wel wat de remweg van een brommer is met 90 km/h?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |