Doe je het rustig aan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef vamperotica het volgende:
Pfff.... Fijn zo'n gladde vloer...
Hopla.. daar zat ik op mn kont!
Voet flink au, die schoof onder de deur en mn stuitje zal morgen wel blauw zien.
Beetje misselijk met hoofdpijn en duizelig, maar met een stuiterbal in mn buik!
/dagboekpost
Oww haha dan had ik het verkeerd gelezen/begrepenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Uhm Twinkle, ik had juist geen last van mensen. Alleen mn zus, maar daar kan ik t van hebben![]()
Plus dat ik de vriendin waar k nooit wat van hoor kwa belangstelling vervelender vind dan als.ze nu zou vragen of ze er al is. Maar goed
Wij willen het net zo gaan doenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef Mangostine het volgende:
Onze babykamer is wit en blijft wit, met een houten vloer. Witte rieten wieg, witte commode, misschien nog een tweedehands witte schommelstoel.
Kleur brengen we erin met de accessoires: mooie prenten aan de muur, kleurige kleertjes uitgehangen, prentenboeken op van die latjes tegen de muur, gekleurde cottonballs en mooi gekleurd houten speelgoed.
Hahahaquote:
Bij de intake hier hoefde ik (gelukkig) niets klaar te hebben.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:31 schreef Enfermera het volgende:
Volgens mij moet je wel de belangrijkste dingen hebben als de kraam op bezoek komt om te inspecteren
Klinkt leuk btw, hoe je je kamertje in wil richten![]()
Nee? Oh dat dacht ikquote:Op zondag 8 juli 2012 20:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij de intake hier hoefde ik (gelukkig) niets klaar te hebben.
Ook niet eens echt, meer even een face to face kennismaking.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? Oh dat dacht ikKwamen ze alleen kijken hoe je woonde dan? Of iets anders nog?
Ah okequote:Op zondag 8 juli 2012 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook niet eens echt, meer even een face to face kennismaking.
En toch zijn er (helaas) heel wat mensen voor wie die vlieger niet opgaatquote:Op zondag 8 juli 2012 20:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Maar ze vond t zelf.onzin, ze had zoiets van men is.oud en wijs genoeg om te bedenken wat er wel en niet nodig is.
Ik vermoed dat ze dat ook wel inschatquote:Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En toch zijn er (helaas) heel wat mensen voor wie die vlieger niet opgaat
Ivm bloedingen, mijn bloed stolt net iets te langzaam en heb tot nu toe v.a 5 a 6mnd elke keer 4cm ontsluiting gehad bij alle zwangerschappen. Maar mocht er iets misgaan is het bloeden toch wel een big deal en ik ben zo boos dat mijn gegevens uit gron niet volledig zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef -DikkieDik- het volgende:
Succes morgen Logician!
Waarom zou je dan onder controle van de gyn moeten?
Ja ik moest in Gron ook verplicht in het ziekenhuis bevallen en veel extra controle. En nu in Enschede (10jr later) werd er verteld dat mijn dossier niet te vinden was en ik prima thuis kan bevallen..quote:Op zondag 8 juli 2012 21:07 schreef -DikkieDik- het volgende:
Dat klinkt wel als iets waar extra medische controle op nodig is. Vervelend dat je gegevens niet volledig zijn en je daardoor weer van voor af aan alles moet vertellen.
Ik ben zo bang dat ik straks die hele stollingtest opnieuw moet gaan doen omdat ze me anders niet willen verwijzen oid (heb nu nog de litekens van de test van toen ik 8was op mijn arm) pff moet mezelf niet gek maken maar heb even moeite het los te latenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef Nanadu het volgende:
Vervelend logican dat je alles weer uit moet gaan leggen. Gebeurt helaas wel vaker dat dossiers niet volledig overkomen. Ik had dit bij verandering van huisarts, toen was mijn dossier ook niet volledig overgekomen.
Gerberaatje alvast heel veel succes morgen!! Ik wens je een snelle soepele bevalling toe en dat je maar mag genieten van je filet american
quote:Op maandag 9 juli 2012 09:28 schreef Keshet het volgende:
Ik heb vanavond de SEO en ben stikzenuwachtig.
Yup ik ben ook heeeeel tevredenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:33 schreef octopussy het volgende:
Jammer dat er wat uitstel is Gerb, maar de reden is wel begrijpelijk. Beter voorkomen dat je beebje ook een infectie meekrijgt. Voor je het weet moet je meiske een weekje blijven ofzo. Persoonlijk heb ik de verlosafdeling van het Flevo 2x als uitstekend ervaren en een dagje extra blijven is goed te doen
Ik weet het eigenlijk niet zo goed meerquote:Op maandag 9 juli 2012 09:35 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Yup ik ben ook heeeeel tevreden
Bij Hannah lag jij toch in kamer 14? Daar lig ik nu
Yup ik had vorige week al zeker 2 cm n helemaal verstrekenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:45 schreef Troeta het volgende:
Nouja, mooi dat ze er van af weten iig.
Heb je nu al wel ontsluiting dat ze je vliezen kunnen breken?
Succes Keshet! Lekker weer even in je buik kijken.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:28 schreef Keshet het volgende:
Ik heb vanavond de SEO en ben stikzenuwachtig.
Tot nu toe wel, maar er valt niet zoveel pijn te stillen nuquote:Op maandag 9 juli 2012 10:05 schreef Troeta het volgende:
Ah mooi!!! En doe je het zonder pijnstilling?
Infuus heb je tenminste alquote:Op maandag 9 juli 2012 10:12 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar er valt niet zoveel pijn te stillen nu
Bij de Muppet heb ik toen een remifentanilpompje gehad en als het nodig is vraag ik daar weer om
Oh ik zit hier aan een broodje ham met vreselijk veel zaanse mayoquote:Op maandag 9 juli 2012 10:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil gewoon patat met mayo... Of pinda... Nu! Of een mc chicken. Of patatjes van de mac met 7 fritesaus... GVD.
En nu wil ik salmiak ballen...quote:Op maandag 9 juli 2012 10:49 schreef Logician78 het volgende:
Wat leuk Gerberaatje zo live mee mogen genietenHeeeel veel succes!
Nou we hebben bijna 2u bij de VK gezeten voor de intake, gelukkig heb ik zo'n geweldige vent dat alles benoemd isZe gaan een brief sturen naar het ziekenhuis omdat ze niet weten of ze mij mogen begeleiden ivm mijn bloedproblemen en aangezien ik telkens zo vroeg al ontsluiting had. Dus er wordt ieg nu wat aan gedaan. En ze zeiden dat na 10jr sommige dossiers vernietigd worden dus dat zou kunnen verklaren waarom deze foetsie is.
Oh en ik moet veel zout gaan eten en salmiak en drop (brrr drop) want ik ben aldoor zo duizelig en misselijk en hoofdpijn maar daar is blijkbaar een goede verklaring voor met een bloeddruk van 102/48 ze schrokken er een beetje van
Anyway wel erg blij dat ik nu ieg mij serieus genomen voel en een lieve dame
Dat super fijn! Bij beide meiden was mijn bloeddruk ook niet boven de 50-55. Cup-a-soup en tomaat/komkommer enz met aromat deed het ook erg goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:49 schreef Logician78 het volgende:
Wat leuk Gerberaatje zo live mee mogen genietenHeeeel veel succes!
Nou we hebben bijna 2u bij de VK gezeten voor de intake, gelukkig heb ik zo'n geweldige vent dat alles benoemd isZe gaan een brief sturen naar het ziekenhuis omdat ze niet weten of ze mij mogen begeleiden ivm mijn bloedproblemen en aangezien ik telkens zo vroeg al ontsluiting had. Dus er wordt ieg nu wat aan gedaan. En ze zeiden dat na 10jr sommige dossiers vernietigd worden dus dat zou kunnen verklaren waarom deze foetsie is.
Oh en ik moet veel zout gaan eten en salmiak en drop (brrr drop) want ik ben aldoor zo duizelig en misselijk en hoofdpijn maar daar is blijkbaar een goede verklaring voor met een bloeddruk van 102/48 ze schrokken er een beetje van
Anyway wel erg blij dat ik nu ieg mij serieus genomen voel en een lieve dame
quote:
Succes zo dadelijk!quote:Op maandag 9 juli 2012 10:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Logician, fijn dat je een goed gevoel heb over de intake!
Hier straks op controle bij de vk, hopelijk de laatste keermaar zal wel niet
Mooi die lust ik namelijk ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:53 schreef Ticootje het volgende:
En ik wilde de aardappelsla meenemen, en die ben ik ook vergeten.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Hop, mijn verpleegster wordt gehaald we gaan vliezen breken! *point of no return*
Plons!!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Hop, mijn verpleegster wordt gehaald we gaan vliezen breken! *point of no return*
gofferquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Succes!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:11 schreef Gerberaatje het volgende:
In golven ja... Bij Willem niets van meegekregen, bij Piet liep ik elk hoestje verder leeg...quote:
Haha idd. Hoewel t hier niet eens echt plonsde (toen ik t ziekenhuis in liep begon t pas te lopen)quote:
Nee maar gewoon het gevoel dat je plast, maar je kan het niet tegenhouden..quote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha idd. Hoewel t hier niet eens echt plonsde (toen ik t ziekenhuis in liep begon t pas te lopen)
puf ze!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Vruchtwater schoon, cm of 3 al! Nu infuus erop en knallen maar
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Vruchtwater schoon, cm of 3 al! Nu infuus erop en knallen maar
WAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa Zet hem op meid!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef Gerberaatje het volgende:
De weeën beginnen te komen dus ik ben hier wat minder te vinden...
2e Ab infuus gaat er zo in en dan mag ik los!
Probeer je zelf al dingen, zoals steeds kleine hoeveelheden eten, blijven eten?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:41 schreef klumsy het volgende:
Spannend gerbera!
Ik ga morgen toch maar iets vragen tegen de misselijkheid,wat voel ik me beroerd!
Ik hoef gelukkig niet over te geven, maar het scheelt niet veel,ben dus ook maar naar huis gegaan en lig nu "lekker" op de bank.
Nou nog.niet bevallenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef Gerberaatje het volgende:
De weeën beginnen te komen dus ik ben hier wat minder te vinden...
2e Ab infuus gaat er zo in en dan mag ik los!
Je weet dat een verloskundige niets voorschrijft? Of loop je nog bij de gyn?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef klumsy het volgende:
Ja dat doe ik al, anders hou ik het sowieso niet vol... Op de dagen dat ik niet werk
Vind ik het ook niet zo erg ( nouja het blijft natuurlijk ruk ) maar op het werk is het bijna geen doen zo.
Vorig jaar heb ik toen Emesafene gehad dat hielp wel erg goed
Ik doe mn best.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef Omentielvo het volgende:
We moeten nog wel even doorposten. Ze wilde toch in topic 990 bevallen?
Heb je jezelf al gestript?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou nog.niet bevallen![]()
Hier net bij vk geweest. Ook weer goedgekeurd.
Dus we wachten maar weer verder afHoop dat ik volgende week niet haal iig
(afspraak op woensdag, dus met 40.1)
Ja tuurlijk, wist je dan niet? Ik heb 't bij m'n tweede ook gedaan. Als je eenmaal weet hoe het moet is het een makkie...quote:
vtel?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wist je dan niet? Ik heb 't bij m'n tweede ook gedaan. Als je eenmaal weet hoe het moet is het een makkie...
Ah kijk vorige keer lukte t niet. Er is dus hoopquote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wist je dan niet? Ik heb 't bij m'n tweede ook gedaan. Als je eenmaal weet hoe het moet is het een makkie...
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb úren staan strippen bij de eerste. Leverde niks op behalve wat kleingeld.quote:
Ik had hele kale draden aan mn snoer, maar baby ho maar.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik heb úren staan strippen bij de eerste. Leverde niks op behalve wat kleingeld.
Eh!!! Whahahahaha.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef Sorbootje het volgende:
Die 150x sex, moet dat persé met de vader van het kind? Want dan wordt het bij ons wat ingewikkeld...
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:26 schreef Keshet het volgende:
Sorbo, je kan 't ook alvast op laten sparen en tzt insemineren met een slagroomspuit ofzo?
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:26 schreef Keshet het volgende:
Sorbo, je kan 't ook alvast op laten sparen en tzt insemineren met een slagroomspuit ofzo?
Ik denk dat je dan beter ff een kaarsje kan doen... Beentjes omhoog... Anders kun je meteen dweilen.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:30 schreef Sorbootje het volgende:
Dat je dat hebt gedaan en daarna hoppa de zwangerschapstent het slipje weer omhoog en gaan stofzuigen ofzo
Volgens mij is het zelfs beter als het sperma is van de niet-vader... Zit een biologische verklaring achter die ik zo effe niet weet...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef Sorbootje het volgende:
Die 150x sex, moet dat persé met de vader van het kind? Want dan wordt het bij ons wat ingewikkeld...
hoeveel ransapen zou je nodig hebben voor een fatsoenlijke pan sperma????quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs beter als het sperma is van de niet-vader... Zit een biologische verklaring achter die ik zo effe niet weet...
Een pan??? Je moet het niet opeten?!?!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:49 schreef mefke79 het volgende:
[..]
hoeveel ransapen zou je nodig hebben voor een fatsoenlijke pan sperma????
Succes gerb!
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs beter als het sperma is van de niet-vader... Zit een biologische verklaring achter die ik zo effe niet weet...
Is dat niet dat de zaadzellen zo snel mogelijk een bevruchting willen hebben en daarom de bevalling stimuleren in de hoop zo snel mogelijk wel daadwerkelijk nuttig te zijn als naegeslacht.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:49 schreef mefke79 het volgende:
[..]
hoeveel ransapen zou je nodig hebben voor een fatsoenlijke pan sperma????
Succes gerb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |