quote:
Derde jaar European Studies (international relations). Heb ook nog een jaar maastschappelijk werk en dienstverlening gedaan (hbo) maar dat was niets (P wel gehaald).
Werkervaring:
Drie zomers in een bejaardentehuis gewerkt (begeleiden van de bewoners tijdens activiteiten en uitstapjes)
Twee jaar bediening bij een restaurant, hierna twee jaar als kok gewerkt in hetzelfde restaurant
Een jaar bij een huiswerkinstituut. Kinderen begeleiden bij het maken van huiswerk en ze overhoren
Anderhalf jaar bij een buitenschoolse opvang, kinderen van school ophalen, en bezig houden tot de ouders ze komen ophalen.
En nu sinds een anderhalf jaar begeleid ik bij een instantie voor jeugd en gezin kinderen en jongeren tussen de 12 en 18 die allerlei verschillende problematiek thuis hebben. Je gaat dan met ze praten, doelen stellen en ondersteunt ze bij het behalen van de ze doelen en vervolgens moet je alles rapporteren en eens in de week bespreken in teamverband met collega's.
Tot mijn 17e heb ik dan nog bij de 'usual shit' gedaan als folders lopen en vakken vullen maar dat lijkt me niet echt noemenswaardig.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 15:18:56 ]