Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:40 schreef Piles het volgende:
Omdat ze het kunnen vragen. Genoeg mensen die thuis zitten nu, dus werkgevers kunnen hoog inzetten.
Ik zie al simpele callcenter-baantjes voor bij komen waar je HBO voor moet hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:05 schreef Sylvana het volgende:
Ja en voor de meest simpele dingen heb je tegenwoordig een MBO-diploma nodig, terwijl elk kind het ook kan doen.
Kan wellicht ook een schiftingsmiddel zijn, het soort mensen dat ze zoeken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zie al simpele callcenter-baantjes voor bij komen waar je HBO voor moet hebben.
Zoiets heb ik een keer echt in een vacature gezien. Voor dat baantje zochten ze scholieren/studenten van min. 16 jaar met min. 2 jaar ervaring. Het lijkt me toch heel sterk dat een 16-jarige ergens al 2 jaar ervaring in heeft. Die vallen dan bij voorbaat al af op die manier, dus die vacature vond ik niet heel logisch.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:44 schreef trovey het volgende:
Het is altijd al max. 16 jarige leeftijd, universitaire graad en 10 jaar werkervaring geweest.
En ik heb wel callcenter-ervaring (half jaar klantenservice en ontelbaar veel outboundquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:42 schreef TonyVermicelli het volgende:
Hou op, zit in het laatste jaar HBO en kan verdomme niet eens een baan bij een callcenter krijgen wegens geen ervaring daar in.
Salarisindicaties bij vacatures moet je niet serieus nemen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef zweefbij het volgende:
Ach, ik kom wel eens vacatures tegen van gemeentes voor een MBO functie. Maar daar vragen ze dan wel HBO voor maar bieden het MBO salaris, en dan vinden ze het raar dat er niemand komt.
Jou ook niet, tenminste voor circa 95% niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:22 schreef Maanvis het volgende:
Salarisindicaties bij vacatures moet je niet serieus nemen.
Jawel want als je goed genoeg bent krijg je gewoon die 3000 euro.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Jou ook niet, tenminste voor circa 95% niet.
Salarisindicaties zijn heel nuttig. Als je nu een baan hebt met 3000 euro bruto/maand heeft het geen zin om te solliciteren op een baan met een maximale trede van 2500 euro bruto/maand als je erop gebrand bent erop vooruit te gaan qua salaris.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |