Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Beste Nederlandse Eredivisie CBquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De beste stats voor wat? Fierljeppen? Wat moet je nou meteen CB die niet kan koppen. Pace vind je normaal ook belangrijk en die is ook heeeeel matig bij hem.
Wat is je team verder?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beste Nederlandse Eredivisie CB
3 van de 4 goals ontstonden uit een counter. Allemaal lage voorzetten van de zijkanten waarvan 2 eigengoalsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek?
Als ik 3-2 voor sta moet ik dan maar als een dolle gaan aanvallen?
Toen ik 0-1 achter stond ging ik aanvallender, meteen de 1-1.
Dit ook bij de 2-2.
En als je niet meteen ssst en can you hear me had gedaan na 1e goal, ging ik niet hele tijd laag voorzetten.
quote:
Ik heb hem niet op verdedigend gezet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:46 schreef Thorb het volgende:
Marcie je zit toch niet na elke goal te swappen tussen aanvallend en verdedigend he
Bouma is minder slecht dan Luijckx hoor, al helemaal als je puur naar de stats kijktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beste Nederlandse Eredivisie CB
Marcelo is de beste kopper. Dan heb je nog een vandermarretje ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bouma is minder slecht dan Luijckx hoor, al helemaal als je puur naar de stats kijkt
Goede verliezer zie ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
3 van de 4 goals ontstonden uit een counter. Allemaal lage voorzetten van de zijkanten waarvan 2 eigengoalsAls jij het leuk vindt om zo te winnen, prima.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bouma is minder slecht dan Luijckx hoor, al helemaal als je puur naar de stats kijkt
Verder zijn er ook opties buiten NL..Bruma bijv
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op verdedigend gezet.
alleen als ik achter kwam op Ultra aanvallend. daarna weer gebalanceerd
Rijst, wat ben je toch ook een piemelpuist af en toe.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:44 schreef marcie216 het volgende:
En als je niet meteen ssst en can you hear me had gedaan na 1e goal, ging ik niet hele tijd laag voorzetten.
Ja, wil je een CV die kan koppen of vrije trappen kan nemen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Die 5 verdedigers systemen is een ramp om tegen te spelen, ik kom meestal met 2 spitsen en 1 er achter. Dan is het kut om tegen zo'n blok op te lopen (+ meeverdedigende middenvelders). Bereid je maar voor op meer "sshh en i cant hear you" celebrations. Maar goed, mensen die er genoegen uithalen om zo te winnen: toch veel plezierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op verdedigend gezet.
alleen als ik achter kwam op Ultra aanvallend. daarna weer gebalanceerd
Mwa dan is alles een counter goal.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jae ik wil alleen zeggen dat het alle 3 countergoals waren.
Dan kun je inderdaad nog beter Bouma nemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Vind je het gek als je tegen zo'n kutteam moet spelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rijst, wat ben je toch ook een piemelpuist af en toe.
Vrije trappen worden alleen op de '2 mans' manier gedaan hierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, wil je een CV die kan koppen of vrije trappen kan nemen?
Ja mij boeit dat ssshhht enzo niet veel. geeft me extra motivatie. Normaal zou ik gaan sweaten maar dat heb ik nu maar even achterwegen gelatenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die 5 verdedigers systemen is een ramp om tegen te spelen, ik kom meestal met 2 spitsen en 1 er achter. Dan is het kut om tegen zo'n blok op te lopen (+ meeverdedigende middenvelders). Bereid je maar voor op meer "sshh en i cant hear you" celebrations. Maar goed, mensen die er genoegen uithalen om zo te winnen: toch veel plezier
Laat maar zitten. Je wilt de feiten niet accepteren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mwa dan is alles een counter goal.
1 was een corner. en 1 was een bal op aguero, die ik volgens mij naar hem kopte van een uitgooi/trap van jouw keeper)
HET IS SOWIESO. LEER HET NOU EENS.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:51 schreef marcie216 het volgende:
Rijst heeft zoiezo de pik op mij.
En ja ik was ook wel de betere
Bouma dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Jij wil niet onder ogen zien dat je terecht hebt verloren, en het gewoon goede goals waren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Je wilt de feiten niet accepteren.
leer het nou is tochquote:
dit ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:52 schreef BDIL het volgende:
Speel en rematch en live stream rijstKunnen wij de wedstrijd beoordelen
Ik zou dat tegen fokkers niet doen trouwens hoor, hoe dan ook. Heb ook tegen Reemi een keer een vreselijk pak slaag gehad, hij met een 5@the back pace team. Maar ja, zal daar hier geen relletje om gaan schoppen, lekker belangrijk. Als dat iets is waar je je oprecht druk over kunt maken, moet je best een zorgenloos leventje hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:51 schreef Thorb het volgende:
Wat Toefjes al zegt, met zo'n opstelling ga je er om vragen. Tegen mij doet Rijst het namelijk nooit (hij scoort ook niet dat scheelt) Gappie Rijst
Gewoon vanaf 45 meter schietenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij wil niet onder ogen zien dat je terecht hebt verloren, en het gewoon goede goals waren.
Ik heb toch ook veel meer op goal geschoten? Kan toch niet als ik de hele tijd verdedig
Van mij mag jequote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neger aubMoet ik ze laten zien via de stream?
Die duurt nog 7 uurquote:
niet gedaan? niks verder dan 18 meter denk ikquote:
zal even kijken wachtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die duurt nog 7 uur
4231 formatiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:55 schreef marcie216 het volgende:
GJE welke formatie of maakt dat niet uit?
Ik heb deze nog :
moisander UP
Marcelo
Van aanholt
Fer
Rosales
George
Cabral
Wat moet ik nou doen?quote:
ah oke, dan laat maarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4231 formatie
Voor de rest kan ik niets met die spelers helaas
[..]
Wat moet ik nou doen?
Jij kan beduidend beter met hem omgaan dan je broertje.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:55 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
vorige keer dat ik hem had had hij 21 uit 7, maar ik heb serieus al meer dan 10 ballen op de lat getrapt nu
Nog gelukt met je team?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:55 schreef Maver24 het volgende:
in een gold jumbo pack 3 formatie kaartjes, 4-1-2-1-2 en 2x 4-4-2 . Nog nooit eerder gezien
GJE is niet mn broerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij kan beduidend beter met hem omgaan dan je broertje.
Moet je zelf weten, maar ga niet zeggen dat Luijckx de beste stats heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4231 formatie
Voor de rest kan ik niets met die spelers helaas
[..]
Wat moet ik nou doen?
ben er mee bezigquote:
ja wat doe je nu?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:57 schreef Rijst het volgende:
Nou hier heb je ze. 2 kutgoals. Hij scoorde nog vanuit een corner en 1 fatsoenlijke doelpunt.
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok/b/323970733
Ja, maar Luijckx heeft behalve koppen alles hoger geloof ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar ga niet zeggen dat Luijckx de beste stats heeft.
Ik vond Bruma het minst slecht uit dat rijtje, maar het houdt niet over..daarom ging ik aan de hybrid.
andere 2 waren gewoon goedquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:57 schreef Rijst het volgende:
Nou hier heb je ze. 2 kutgoals. Hij scoorde nog vanuit een corner en 1 fatsoenlijke doelpunt.
Omdat het voor een verdediger belangrijk is dat hij daadwerkelijk een bal kan koppen. Dat schot boeit geen fuck en is hooguit een leuke bonus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar Luijckx heeft behalve koppen alles hoger geloof ik
Waarom heeft Bouma dan betere stats?
een cornergoal met K. Touréquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
andere 2 waren gewoon goed
En het waren volgens mij geen countergoals wat rijst zei.
Zo goed zijn corners niet, daar heb je zelf weinig invloed opquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
andere 2 waren gewoon goed
En het waren volgens mij geen countergoals wat rijst zei.
Jij wou ook uit een corner scoren, dus niet huilenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
een cornergoal met K. TouréSowieso cornergoals
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij wou ook uit een corner scoren, dus niet huilen
Ahja, had ik het in m'n edit dus goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het voor een verdediger belangrijk is dat hij daadwerkelijk een bal kan koppen. Dat schot boeit geen fuck en is hooguit een leuke bonus.
Hier heb je wel invloed op hoor. Speelde online tegen iemand die 4x van de 4 uit een corner scoordequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo goed zijn corners niet, daar heb je zelf weinig invloed op
Die lage ballen waren sneaky ja, en doe ik normaal niet tegen FOK!ers maar jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:01 schreef Tim86 het volgende:
lol die lage crosses bij die 2 goals die rijst in zijn eigen doel loopt
Ongelooflijk. Ik kan net zo goed naar Artis gaan. Een aap is nog slimmer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij wou ook uit een corner scoren, dus niet huilen
Had een potje waarmee ik uit 3 corners, 3 goals maakte met Dede. Volgende potje 5 corners en 0 goals. Welke invloed is dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hier heb je wel invloed op hoor. Speelde online tegen iemand die 4x van de 4 uit een corner scoorde
Uiteindelijk gaat het er toch om wat je zelf fijner vindt natuurlijk. Luijckx is wel wat groter, maar feit blijft dat het naast Donk allemaal matige spelers zijn op CB.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ahja, had ik het in m'n edit dus goed.
Nu maar eens kijken of er een Bouma op de markt komt
Ik was aan het drinkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ik kan net zo goed naar Artis gaan. Een aap is nog slimmer.
Ja je gaat huilen om een corner doelpunt, jij scoorde er ook bijna uit dus wat is je puntquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ik kan net zo goed naar Artis gaan. Een aap is nog slimmer.
hij nam ze de hele tijd het zelfde, gingen er elke keer inquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had een potje waarmee ik uit 3 corners, 3 goals maakte met Dede. Volgende potje 5 corners en 0 goals. Welke invloed is dat?
Klopt, er staat nu een nieuwe Luijckx voor 400c op de markt, als er in de tussentijd nog een Bouma bijkomt neem ik die, anders ga ik wel voor Luijckx gewoonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het er toch om wat je zelf fijner vindt natuurlijk. Luijckx is wel wat groter, maar feit blijft dat het naast Donk allemaal matige spelers zijn op CB.
ik neem ze ook steeds hetzelfde, het ene potje vliegen ze er allemaal in en het andere potje niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hij nam ze de hele tijd het zelfde, gingen er elke keer in
Koop ze gewoon allebei, ben je 1000 coins kwijt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, er staat nu een nieuwe Luijckx voor 400c op de markt, als er in de tussentijd nog een Bouma bijkomt neem ik die, anders ga ik wel voor Luijckx gewoon
Ik huil er niet om, aap.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja je gaat huilen om een corner doelpunt, jij scoorde er ook bijna uit dus wat is je punt
Kan ik doen ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koop ze gewoon allebei, ben je 1000 coins kwijt.
Ik neem ze elke keer andersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik neem ze ook steeds hetzelfde, het ene potje vliegen ze er allemaal in en het andere potje niet.
Je zit hier te klagen dat ik vies speelde, enzo en dat mijn goals lelijk waren? Beter een aap dan een .....quote:
Is Bruma niet beter?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik doen ja.
Nu Luijckx oppikken, en dan over 7 uur Bouma ofzo
Kan ik kijken wat me beter bevalt
Nee, sommige stats zijn daarvan om te huilen.quote:
jpflatheadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef stoereboii het volgende:
welke triestigaard dost futhead nu eigenlijk
dan een wat? Nu ben ik nieuwsgierig natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je zit hier te klagen dat ik vies speelde, enzo en dat mijn goals lelijk waren? Beter een aap dan een .....
Laat maar anders een ban
?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je zit hier te klagen dat ik vies speelde, enzo en dat mijn goals lelijk waren? Beter een aap dan een .....
Laat maar anders een ban
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:57 schreef Rijst het volgende:
Dat kan je wel radenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan een wat? Nu ben ik nieuwsgierig natuurlijk.
Of je zet Fer CB met een paar sterke links.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, sommige stats zijn daarvan om te huilen.
Tevens wil ik zoveel mogelijk Eredivisie als het kan
2 daarvan wel ja. en 1 corner waar ik geen invloed op hadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Laat maar anders een ban
Hmm, heb nu Fer op CDM naast Anitaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Of je zet Fer CB met een paar sterke links.
ja dus je zit hier te huilenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
2 daarvan wel ja. en 1 corner waar ik geen invloed op had
Als hij ziet dat er niemand overheen gaat accept hij snel een eigen trade offer en zet hij hem er daarna opnieuw op.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef Fenomeno het volgende:
wtf, net bidwar voor 89 Llorente, zaten op 69k, biedt er ineens iemand 369k, zelfs als het iemand is die dat kuttrucje probeert, dan verlies je toch alsnog dik aan EA tax.
Als iemand perongeluk er overheen biedt heb je winst, anders doet hij een tradeoffer met ander account en zo verlies je geen tax.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef Fenomeno het volgende:
wtf, net bidwar voor 89 Llorente, zaten op 69k, biedt er ineens iemand 369k, zelfs als het iemand is die dat kuttrucje probeert, dan verlies je toch alsnog dik aan EA tax.
neequote:
Is dat geen vrouwentelefoon?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Vaarwel iphone, dit juweeltje is net binnengekomen
Fer LCDM, Hutchinson RCDM, Marcelo RCB, Rosales RB. Problem solvedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen CB moet nog gevuld worden
2 dagen te laat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Jbgs.jpgquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een corner is geen goede goal. Dan huil ik niet, jij zwakbegaafde.
Lijkt me sterk dat je dat beter gaat vinden dan een iPhonequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je dat beter gaat vinden dan een iPhone
Zwakbegaafde hahahquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een corner is geen goede goal. Dan huil ik niet, jij zwakbegaafde.
Dan was het heel erg op het laatste moment, want teller stond op het eind op 0, zal zo ultimatedb eens in de gaten houden om te kijken of hij erbij komt te staanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij ziet dat er niemand overheen gaat accept hij snel een eigen trade offer en zet hij hem er daarna opnieuw op.
ZIE JE MIJ HUILEN????!?!?!?!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zwakbegaafde hahah
Je hebt me nooit in het echt gesproken dus wat denk jij wel niet man?
En je zit hier wel te huilen dat de goals lelijk waren etc? of hoe noem jij dat dan?
Hij zegt dat het kutgoals waren en dat zijn het ook. Kan je ook gewoon accepteren en toegeven, ook al heb je wel gewonnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zwakbegaafde hahah
Je hebt me nooit in het echt gesproken dus wat denk jij wel niet man?
En je zit hier wel te huilen dat de goals lelijk waren etc? of hoe noem jij dat dan?
nee je hebt je ogen dicht..quote:
heb ik al 3x gedaan dat het kutgoals waren. hij moet niet gaan scheldenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zegt dat het kutgoals waren en dat zijn het ook. Kan je ook gewoon accepteren en toegeven, ook al heb je wel gewonnen.
Volgens mij zei ik gister toen ik van Rijst won met een corner ook dat het niet terecht was (of iets in die trant), maar goed.
Rosales workrates zijn nou niet echt superfijn, té aanvallend denk ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fer LCDM, Hutchinson RCDM, Marcelo RCB, Rosales RB. Problem solved
Gewoon wachten tot je een TR kan maken hèquote:
volgens mij ben jij een chinees die normale ogen heeft?quote:
Ja, ging niet goed met afspraak maken de eerste keer, maar maakt ook niet uit, erg blij met mijn nieuwe GSM. Zo eens even alle features uitproberenquote:
Blackberry is voor vrouwtjes, iphone is voor ouderen, samsung is voor de rest. Dit is dus een verkapte poging om jong te blijvenquote:
Of je laat het zo staan en neemt Manolev RB en Marcelo RCB. De 2 grootste PSV bazen. Marcelo is ook de beste kopper van de Eredivisie heb ik vernomenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rosales workrates zijn nou niet echt superfijn, té aanvallend denk ik.
Ik laat het wel lekker zo, allemaal dingen weer verkopen anders
Thanks voor de input though
Heb nu een bod op Luijckx, koop zometeen Bouma erbij
Meestal zijn witte smartphones voor de vrouwen. Zeker witte Samsung telefoons. Maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ging niet goed met afspraak maken de eerste keer, maar maakt ook niet uit, erg blij met mijn nieuwe GSM. Zo eens even alle features uitproberen
[..]
Blackberry is voor vrouwtjes, iphone is voor ouderen, samsung is voor de rest. Dit is dus een verkapte poging om jong te blijvenMidlife crisis FTW
iphone voor ouderen? Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ging niet goed met afspraak maken de eerste keer, maar maakt ook niet uit, erg blij met mijn nieuwe GSM. Zo eens even alle features uitproberen
[..]
Blackberry is voor vrouwtjes, iphone is voor ouderen, samsung is voor de rest. Dit is dus een verkapte poging om jong te blijvenMidlife crisis FTW
Zijn allebei niet Nederlandsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je laat het zo staan en neemt Manolev RB en Marcelo RCB. De 2 grootste PSV bazen. Marcelo is ook de beste kopper van de Eredivisie heb ik vernomen
Oke Geert.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn allebei niet Nederlands
Wil het Nederlands houden, dat sowieso
Misschien ben ik wel een gele neger.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een chinees die normale ogen heeft?
RACIST!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn allebei niet Nederlands
Wil het Nederlands houden, dat sowieso
Sorry dat ik je tips niet gebruikquote:
Nee daarvoor doe je te stoer achter je computertjequote:
Haha, ach, zal niemand op letten toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Meestal zijn witte smartphones voor de vrouwen. Zeker witte Samsung telefoons. Maar dat maakt niet uit
computertjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee daarvoor doe je te stoer achter je computertje
IK DOE STOER?!?!? JIJ DOET STOER!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee daarvoor doe je te stoer achter je computertje
Ik ga voor dit:quote:
Komt vanzelf na een paar blunders van Bouma en Luijckxquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry dat ik je tips niet gebruik
Waar doe ik stoer?quote:
Dan wordt het gewoon een nieuw team hoor, wat meer pace enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt vanzelf na een paar blunders van Bouma en Luijckx
Denk het niet nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ach, zal niemand op letten toch?Wel top, want de muziekfunctie van de iphone was al een tijdje kaduuk (kwam geen goed geluid uit de oordopjes, dus aansluing daar was kapot), dus heb gelijk weer een nieuwe mp3 speler. Fijn voor tijdens de sport
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt vanzelf na een paar blunders van Bouma en Luijckx
Waarom zou jij bananen moeten geven?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar doe ik stoer?
Jij noemt me elke keer mongool, stoer man.
Je zegt dat ik een aap ben en bananen moet geven.
Dat hij die misschien aan mij moet geven.quote:
Je moet ze eten. Niet weggeven.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar doe ik stoer?
Jij noemt me elke keer mongool, stoer man.
Je zegt dat ik een aap ben en bananen moet geven.
lolquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon een nieuw team hoor, wat meer pace enzo
Waar ga je naar toe?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:20 schreef StijnDa het volgende:
Kut ov. 2 overstappen gemist door vertragingen.
Jij moet leren tegen je verlies te kunnen. Dat is belangrijker dan bananen eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |