Op wat?quote:
Niet vergeten dat zij waarschijnlijk net zo nerveus is en gewoon genietenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:01 schreef Fredo55 het volgende:
Beetje zenuwachtig voor een date straks.
Lekker wandelen op het strand.
Op zich kan je dat niet doen, omdat je haar telefoonnummer op een zakelijke manier hebt gekregen. Maar je zou misschien een smoesje kunnen verzinnen dat er iemand iets vergeten is in die winkel (een tas bijvoorbeeld) en haar een berichtje sturen om te vragen of die van haar is. Grote kans dat zij jou dan een bericht terugstuurt (waarin ze natuurlijk zegt dat die niet van haar is) en dan kun jij haar weer een bericht sturen of haar nieuwe telefoon haar bevalt (en wie weet ontstaat er dan een gesprek).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oke, ik werk in een telefoonwinkel. Vanmiddag een hele leuke meid geholpen met haar nieuwe abonnement en telefoon. Leuk gesprek mee gehad en een soort klik was er wel. Ook nog even persoonlijk gesprek gehad omdat het rustig in de winkel was.
Ik heb haar telefoonnummer dus ook, omdat die in het systeem staat. Kan ik een berichtje sturen of moet ik dat vooral niet doen
Lijkt me niet verstandig vanuit zakelijk oogpunt en wanneer de klik er echt was is de kans aanwezig dat ze nog wel een keer terugkeert in de winkel natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb haar telefoonnummer dus ook, omdat die in het systeem staat. Kan ik een berichtje sturen of moet ik dat vooral niet doen
Als hij slim was geweest, dan had hij haar een kapotte telefoon verkocht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:10 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me niet verstandig vanuit zakelijk oogpunt en wanneer de klik er echt was is de kans aanwezig dat ze nog wel een keer terugkeert in de winkel natuurlijk.![]()
Kwaad worden zou ik een rare reactie vinden, maar ik zou het persoonlijk wat opdringerig vinden ofzo.. Alhoewel het natuurlijk ook wel weer erg vleiend isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, oke duidelijke antwoordenIk laat het even bezinken. Ik wil namelijk niet dat ze eventueel kwaad wordt omdat ik haar gegevens voor persoonlijke doeleinden gebruik en daarmee mijn baan riskeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |