Sorry, mijn magistrale televisie is ingenomen om Glee op te kijken. Helaas. Ik moet het huilend aanzien, onderwijl de Goden vervloekend dat dergelijke troep op mijn televisie wordt vertoond.quote:
R.I.Pquote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry, mijn magistrale televisie is ingenomen om Glee op te kijken. Helaas. Ik moet het huilend aanzien, onderwijl de Goden vervloekend dat dergelijke troep op mijn televisie wordt vertoond.
Hihi, ik moest gniffelenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry, mijn magistrale televisie is ingenomen om Glee op te kijken. Helaas. Ik moet het huilend aanzien, onderwijl de Goden vervloekend dat dergelijke troep op mijn televisie wordt vertoond.
quote:
Glee is het bewijs dat een God niet bestaat. God zou nooit van zijn leven toelaten dat zulke televisieprogramma's aan mensen vertoond werden. God zou ingrijpen, hij zou de productiestudio in as laten opgaan, de schrijvers van het programma laten folteren, de acteurs laten verdwijnen naar onherbergzame plekken.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Woede borrelt in mijn lichaam. Agressie die er niet uit kan.
Oude topicsquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:13 schreef Fsmxi het volgende:
Vertel toch eens Pieter, over die goede oude tijd! Toen mannen nog jongens waren, vuur iets om enkel te vrezen, en toen men nog gratis een vrouw kreeg bij een huis!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:31 schreef vandermar het volgende:
Tering, volgende week introductie van studie met 15 graden en regenlekker is dat als je buiten moet wezen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
fucked up G wtf
ook mbo ijzer trouwens?
Zit dat nummer nu weer te luisterenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij snapt hetEelke Kleijn kende ik eerlijk gezegd nog niet.
Je moet het channel waar dat nummer op staat maar eens checken, staat vol met dat soort muziek.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zit dat nummer nu weer te luisteren
Eelke Kleijn heeft ook wel van dat soort muziek, iets minder rustig wel.
Vet nummer, heb je nog meer van dit soort shit?
Klinkt ook lekker.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je moet het channel waar dat nummer op staat maar eens checken, staat vol met dat soort muziek.
Als ik doof zou worden, is dit trouwens het laatste wat ik wil horen:

Als die melodie erin komt klinkt het erg fijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |