De wietpas.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
'Wietpas' schiet doel voorbij
Dat wist iedereen toch al. Heb je geen onderzoek voor nodig
Hebben ze uberhaupt wel een shop daar ?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De wietpas.![]()
Hier in Oss heb je alleen pas nodig wanneer je geen wiet gebruikt.
Is een stuk overzichtelijker.
3 zelfs.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt wel een shop daar ?
Prima giwaquote:Op zondag 8 juli 2012 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben er vanmidag wel, dan doe ik er wel een paar
Goeie edit weer. Ik zag het wel staan: "Pierre ik vind je een ekte baas". Ligt zeker aan je telefoon he, jaja.quote:
Kus.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goeie edit weer. Ik zag het wel staan: "Pierre ik vind je een ekte baas". Ligt zeker aan je telefoon he, jaja.
Yep, Webber kan zomaar eens kampioen worden dit jaar.quote:
Fatsoenlijk spel kopen?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Oh mijn Forza bug is nog steeds niet gefixtIk heb mijn HDD gewisseld, maar geen effect... Weet nu echt helemaal niets meer wat ik kan proberen
Heb je hem geïnstalleerd op je HDD?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Oh mijn Forza bug is nog steeds niet gefixtIk heb mijn HDD gewisseld, maar geen effect... Weet nu echt helemaal niets meer wat ik kan proberen
Jep, maar rechtstreeks vanaf de disc spelen helpt ook nietquote:
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Perez heeft gelijkquote:Perez: "Maldonado is een gevaar voor anderen"
8 juli 2012
Sergio Perez is woedend na zijn botsing met Pastor Maldonado. Volgens de Mexicaan heeft de winnaar van de Spaanse Grand Prix totaal geen respect voor zijn concurrenten op de baan en vinden de overige coureurs het niet prettig om tegen de Venezolaan te racen. Wat Perez betreft wordt Maldonado ook hard aangepakt door de wedstrijdleiding.
“Pastor is een coureur die totaal geen respect heeft voor anderen. Ik zat voor hem en hij had me genoeg ruimte moeten geven om een crash te voorkomen. Zijn manier van racen snap ik gewoon echt niet. Ik hoop dat de wedstrijdleiding hier echt wat aan gaat doen, want in de laatste drie races heeft hij telkens wel iets geflikt”, aldus Perez in gesprek met de BBC. “Hij is echt gevaarlijk en kan iemand nog verwonden. Iedereen maakt zich zorgen met hem in de buurt. Hij heeft geen respect en heeft niet door dat we hier onze levens wagen. Ik ben niet de enige die met hem in aanvaring is gekomen en de stewards moeten hier echt wat aan doen.”
In Monaco was er in de training op zaterdagochtend al een botsing tussen Perez en Maldonado, waarvoor de Venezolaan tien plaatsen verloor op de grid. Twee weken geleden botste Maldonado met Hamilton, wat hem een tijdstraf van dertig seconden opleverde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |