En al die stoere verhalen over MBO-IJzerhandel danquote:Op zondag 8 juli 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm.. Dat was Rossdale he. Ik heb nooit op school gezeten he
Kan ik vrijdag niet komen mi mangquote:Op zondag 8 juli 2012 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zal ik je een invite geven voor onze stichting? Stichting H.O.L. (Hek Om Limburg).
Ja daar was ik te achterlijk voorquote:Op zondag 8 juli 2012 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En al die stoere verhalen over MBO-IJzerhandel dan
Hou toch op. Nederland heeft meer last van Limburg dan van de Antillenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Limburg is anders best wel baas.
Als ik op het station ben en ik zie de trein naar of uit Venlo zie ik vaak allemaal dushi's enzo instappen en uitstappen.Dit dat.
Omdat de ouders van één van mijn maten een huisje hebben daar en blijkbaar lag hun voorkeur toch in friesland en niet in duitsland.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Friesland? Waarom zou je daar heen willen.
Het is het meest onderontwikkeld gebied van west Europa.
Friesland.
Jawel, je krijgt een visum. Geldig voor 1 dag, maar als je slim bent vlucht je richting Boxtel/Ossquote:
Hell no !quote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt een visum. Geldig voor 1 dag, maar als je slim bent vlucht je richting Boxtel/Oss
Pas maar op voor ik in Tilburg ga wonenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt een visum. Geldig voor 1 dag, maar als je slim bent vlucht je richting Boxtel/Oss
Briljant om daar een keer heen te gaan. Iedereen trollen in die games, keihard zuipen, blaffend rondrennenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:05 schreef SoldMayor het volgende:
CampZone komt er weer aan
![]()
![]()
Maar ze gaan er wel BBQ'enDus daar moeten we heen.
OEHquote:Op zondag 8 juli 2012 13:05 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
Gezellig, Tilburg-Zuid, tussen de tokkiesquote:Op zondag 8 juli 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas maar op voor ik in Tilburg ga wonen
Ik ga echt niet met mijn pc in de regen zitten daar, fuck dat..quote:Op zondag 8 juli 2012 13:05 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
quote:Met competities als League of Legends, StarCraft II en Call of Duty 4 zal er weer genoeg gegamed gaan worden.
Nou als dat geen dolle boel wordt.quote:Activiteiten als Bingo, SingStar en Dance Dance Revolution zullen hier ook worden georganiseerd.
En daar ben je zelfs niet baas genoeg voorquote:Op zondag 8 juli 2012 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige wat ik in boxtel doe is een snoek door je raam keilen
Wij winnen toch, we zetten jou in als geheim wapen bij Singstarquote:Op zondag 8 juli 2012 13:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
Nou als dat geen dolle boel wordt.
En Michhas bij Dance Dance Revolution als geheim wapen!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
Nou als dat geen dolle boel wordt.
Goeie comebackquote:Op zondag 8 juli 2012 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En daar ben je zelfs niet baas genoeg voor
een hotel is nog goedkoperquote:Op zondag 8 juli 2012 13:09 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.campzone.nl/buy-tickets/pricing/
Als het de waarheid is maakt het niet uit of het een goeie comeback is of nietquote:
Ach net zo'n waarheid als je zolderkamer toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als het de waarheid is maakt het niet uit of het een goeie comeback is of niet
Dat noemen ze nou een comeback die nergens op slaatquote:Op zondag 8 juli 2012 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach net zo'n waarheid als je zolderkamer toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |