Hoezo held, hij blaast zijn eigen familie op die tegen Al-Qaida streden.quote:
Ja dat is idd wel beetje jammer maar goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoezo held, hij blaast zijn eigen familie op die tegen Al-Qaida streden.
Gewoon klappenquote:Op zondag 8 juli 2012 03:19 schreef Bozz187 het volgende:
Mensen die ruzie zoeken omdat je kanker zegt
Dat is naar.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:41 schreef PierreTT het volgende:
Zo, weer werken. Na 2,5 uur slaap, dat is toch wel minder![]()
Ik ga maar over op het gebruik van vlammenwerpers. Dat zal ze leren, nare beesten.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:59 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen mug gezien dit jaar. Ik zal de eerstvolgende mug die ik tegenkom met mijn blote vuist kapotbeuken tegen de muur.
Precies. Nu moet ik op mijn werk namelijk vele espresso's drinken om enigszins wakker te wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 08:08 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is ook wel een goed idee. Met een flesje deo en een aansteker.
I wanna go deep inside you and explode in your canalquote:
Die hele filmquote:Op zondag 8 juli 2012 08:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
I wanna go deep inside you and explode in your canal
Bali, vandaar dat je gaat duikenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik ken het, nouja op dat vakantie na danGa eind van de maand naar de F1 in Hongarije en daarna 2 weken non-stop klussen. Dat is mijn zomervakantie dit jaar. Eind september heb ik eindelijk ècht vakantie wanneer ik naar Bali ga. Een echte relaxvakantie is al sinds kerst 2010 geleden
Ik ook niet, maar wij hebben de trip Nieuw-Zeeland begin dit jaar al gehad. Opzich ook wel prima, even hier blijven. Beetje werken, op het balkon hangenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bali, vandaar dat je gaat duikenDas wel nice.
Ik ga denk ik ook niet echt op vakantie dit jaarmisschien ff weekje europa inrijden ofzo met vrienden, maar niet een uitgebreide vakantie helaas.
Friesland? Waarom zou je daar heen willen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:38 schreef Pixell het volgende:
Goedemorgen, wat een dag gisterong 7krat bier weggehakt met 14/15man en toen nog de stad in, toen ben ik afgehaakt..ik kan dat echt niet bijhouden
![]()
On-topic, deze knul gaat met vrienden een week naar Friesland, vissen, varen, bbq en bier..en misschien dat ik nog een paar dagen wegga ergens.
Want Oss is zo'n geweldige plek om je vakantie door te brengenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Friesland? Waarom zou je daar heen willen.
Het is het meest onderontwikkeld gebied van west Europa.
Friesland.
Dat hoor je niemand zeggen.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Want Oss is zo'n geweldige plek om je vakantie door te brengen
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Want Oss is zo'n geweldige plek om je vakantie door te brengen
Dat wil ik ook al jaren met Limburg, maar daar gaat dat zo moeilijk. Friesland kan je nog loszagen en dan een duwtje geven inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 12:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat hoor je niemand zeggen.
Maar Friesland moeten ze gewoon van Nederland af doen.
Gewoon bij Noorwegen toevoegen. Willen ze zelf ook.
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat hoor je niemand zeggen.
Maar Friesland moeten ze gewoon van Nederland af doen.
Gewoon bij Noorwegen toevoegen. Willen ze zelf ook.
Limburg is anders best wel baas.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat wil ik ook al jaren met Limburg, maar daar gaat dat zo moeilijk. Friesland kan je nog loszagen en dan een duwtje geven inderdaad
Je bent weer eens ongesteld?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:48 schreef Michhas het volgende:
[..]_!
Je roept maar wat manZelfs Engeland is dichterbij Friesland dan Noorwegen
of ze pakken Denemarkenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:48 schreef Michhas het volgende:
[..]_!
Je roept maar wat manZelfs Engeland is dichterbij Friesland dan Noorwegen
quote:
Apart, dan hoor jij daar dus niet thuisquote:
Jij zit er alquote:Op zondag 8 juli 2012 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij moet gewoon naar duitsland verhuizen Nick
Zal ik je een invite geven voor onze stichting? Stichting H.O.L. (Hek Om Limburg).quote:
Je verwart belgië met Duitsland nu snap ik dat Topografie moeilijk voor je is aangezien in de tijd dat jij op de basisschool zat het nog allemaal ein reich wasquote:
Uhm.. Dat was Rossdale he. Ik heb nooit op school gezeten hequote:Op zondag 8 juli 2012 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je verwart belgië met Duitsland nu snap ik dat Topografie moeilijk voor je is aangezien in de tijd dat jij op de basisschool zat het nog allemaal ein reich was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |