quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
Vrinden, ik ga jullie verlaten.
Trusten![]()
watjen...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
Trusten![]()
ik doe niet aan seksisme zo blijktquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
Trusten![]()
Goed gedaan hoor, hoelang moet je nog in de bus zitten?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik doe niet aan seksisme zo blijkt
[..]
bus?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor, hoelang moet je nog in de bus zitten?
quote:
quote:
Ik kan hier niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klinkt al goed. Maar dan harder en in m'n oor
dat gifjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik kan hier niet mee omgaan.Alsof die ene knappe docent ineens na jaren je aanspreekt op deze manier.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Effe checken of ik nog condooms had. Maar die heb ik, dus carry on.
+quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Effe checken of ik nog condooms had. Maar die heb ik, dus carry on.
Wat wispelturig zeg. Remlof stond vast al bij de voordeur.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:43 schreef Lithia het volgende:
Mooi! mijn eierstokken rammelen.
ben nu weg btw
Laat effe weten wanneer ik ze kan berammelenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:43 schreef Lithia het volgende:
Mooi! mijn eierstokken rammelen.
ben nu weg btw
Hallo jijquote:
iewlquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens mij waren.doe.bitterballen over datum
Hai a.j.quote:
Kan geen kwaad, mist met een drie sterren vriezer ingevroren, en niet ouder dan een jaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens mij waren.doe.bitterballen over datum
gewoon een vriezer denk ik, maag is wel overstuurquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, mist met een drie sterren vriezer ingevroren, en niet ouder dan een jaar.
Ohh..quote:
Kan aan het vet liggen. Soberso midden in de nacht vette spullen kanen is geen slim planquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon een vriezer denk ik, maag is wel overstuur
Dat je een a.d bentquote:
wat ejaculeer je?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ejaculeer altijd richting Mekka.
Voor de zekerheid.
vet is.al vrij.oud.jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan aan het vet liggen. Soberso midden in de nacht vette spullen kanen is geen slim plan
Behalve als je helemaal naar de klote bent na het uitgaan.
Nee daar was ik een maand geleden nog, En over een maand is Milan hier.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moest jij niet ergens in Milan ofzo zijn onderhand?
De fijne kneepjes te vinden in Milan, of wordt Milan je nieuwe home?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee daar was ik een maand geleden nog, En over een maand is Milan hier.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:54 schreef remlof het volgende:
Milan klinkt wel een beetje als een uitgeprocedeerd allochtoontje
Gelukkigquote:
Ligt aan het vet dus. Dingen zijn pas echt goed over datum als ze smerig ruiken, een vage kleur hebben, of als ze vreemd smaken. Dan moet je het er niet meer op wagen. Iedereen flikkert eten veels te snel weg. Terwijl fabrikanten altijd een ruime marge nemen voor de houdbaarheidsdatum.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vet is.al vrij.oud.ja
Misschien maar slapen also ok.niet voor vier uur post.ben ik.overleden aan voedselvergiftiging xoxoxox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |