Ja, dat staat wel op mijn lijstje. Maar ik heb ook geen zin om alleen te gaan.quote:
Kan ik me voorstellen. Ook niet in de states? Tja, het is natuurlijk ook wel een rare iets. Kan even het nederlandse woord niet vinden.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef wonderer het volgende:
Dat gevoel heb ik mijn hele leven alHeb ook nog geen echte soortgenoten gevonden.
Je komt daar wel leuke mannen tegenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat staat wel op mijn lijstje. Maar ik heb ook geen zin om alleen te gaan.
tuurlijk zijn er uitzonderingen, en dan al helemaal op het witte doek en hollywood maar over het algemeen trek het de hetero man minder aan dan een homo man heb ik het ideequote:Op zondag 8 juli 2012 19:44 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, echt, Clint Eastwood, Denzel Washington, Morgan Freeman, wat een gilnichten...![]()
Iets anders, het lijkt er erg op dat homo's op Fok vooral zo hetero mogelijk doen. Ik vind dat zo iets wonderlijks. Zowel in het [HOMO] topic als hier lijkt het wel een schande om gewoon een beetje af te wijken van mainstream heteros.
ik geen 1 geloof ikquote:Op zondag 8 juli 2012 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik heel weinig gay vrienden heb. Meeste vrienden zijn hetero.
dat komt volgens mij ook door de handtasjes enzo, die zijn gewoon zo erg dat zelfs de gay community er van in de war raaktquote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef wonderer het volgende:
Vind het altijd een beetje jammer als homo's net zo kortzichtig zijn als hetero's. Je zou toch beter verwachten...
Maar goed, niets menselijks is ons vreemd ,toch?
Dat si maar een idee. Dat is net zo als dat wanneer je iemand kent die zwanger is, je ineens alle zwanegeren van de werld ziet. Het is maar hoe je filter staat. Het persentage homo's is binnen de filmwereld niet hoger dan daarbuiten. Het is zelfs nog zo'n taboe (helaas) dat veel niet eens uit de kast zijn. Ik bedoel, noem er eens 50? Van de tigduizenden die acteren, moet dat toch een makkie zijn als er zo'n hoog percentage homo's acteert?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk zijn er uitzonderingen, en dan al helemaal op het witte doek en hollywood maar over het algemeen trek het de hetero man minder aan dan een homo man heb ik het idee
Second.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik heel weinig gay vrienden heb. Meeste vrienden zijn hetero.
maar ik heb het dus niet over filmsterren die jij noemt, ik heb het over de theaterwereld en dat is toch wel een heel ander wereldje dan jij noemtquote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat si maar een idee. Dat is net zo als dat wanneer je iemand kent die zwanger is, je ineens alle zwanegeren van de werld ziet. Het is maar hoe je filter staat. Het persentage homo's is binnen de filmwereld niet hoger dan daarbuiten. Het is zelfs nog zo'n taboe (helaas) dat veel niet eens uit de kast zijn. Ik bedoel, noem er eens 50? Van de tigduizenden die acteren, moet dat toch een makkie zijn als er zo'n hoog percentage homo's acteert?
Over theater kan ik niet meepraten.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar ik heb het dus niet over filmsterren die jij noemt, ik heb het over de theaterwereld en dat is toch wel een heel ander wereldje dan jij noemt
Ben er in geen jaren meer geweest, maar het was altijd een stuk relaxter dan in hetero tenten.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat komt volgens mij ook door de handtasjes enzo, die zijn gewoon zo erg dat zelfs de gay community er van in de war raakt
ik ben trouwens nog nooit in een gaybar/club geweest, ben het al wel een tijdje van plan maar er komt nooit wat van
ik ben zo benieuwd hoe het er in zo'n tent aan toe gaat
Namen die me niets zeggen?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:20 schreef Renesite het volgende:
Ben ook nog nooit in de Arm geweest, of de El Rubio, 'Trots.
Ian mckellenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:20 schreef Cavalinho het volgende:
Maar noem eens vooraanstaande internationale homo theater acteurs M/V dan?
die paar potten en homo's die ik ken gaan idd regelmatig naar de arm maar het lijkt mij een beetje eng eigenlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 20:20 schreef Renesite het volgende:
Ben ook nog nooit in de Arm geweest, of de El Rubio, 'Trots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |