Mijn moeder is trouwens beroemd, over haar is een TV serie gemaaktquote:Op maandag 9 juli 2012 13:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet..?
Liever dit soort zwijmel![]()
Tot op je knieenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb gecamed ja
Met een onaantrekkelijke 42 jarige eikelige dwerg van 1m71. How low can I go
Waarom is dit een reactie op het mooie lied dat ik gepost heb?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn moeder is trouwens beroemd, over haar is een TV serie gemaakt
Je post een deel van een soap?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom is dit een reactie op het mooie lied dat ik gepost heb?
Och, 4 keer is scheepsrecht zullen we maar zeggenquote:
Voor de arrogante bek die je hier meermaals tentoon hebt gespreid is 4 maal eigenlijk 3,5 maal te veel, als je een hoge lat pleit te hebben dien je je daaraan te houden, dat verlagen omdat je ballen vol zitten is eigenlijk het omlaag halen van jezelf wat met jou achtergrond misschien niet echt slim is om te doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:07 schreef Moofasah het volgende:
Met 2 onaantrekkelijke sukkels getroffen, met 2 onaantrekkelijke sukkels gecamed. Ben er nog altijd niet uit wat de grootste zonde is is eigenlijk..?
Omdatquote:Op maandag 9 juli 2012 14:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom is dit een reactie op het mooie lied dat ik gepost heb?
Ja, maar kan niet zeggen dat ik deze scenes ook gevolgd heb, aangezien ik toen nog niet eens een zaadcel wasquote:
Zoals ik al zei, ik heb nooit seks met iemand gehad. Dat cammen is eigenlijk het enige waarbij ik mijn lul uit de broek heb gehaald. En nee, het verdiend zeker geen lintje.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:11 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Voor de arrogante bek die je hier meermaals tentoon hebt gespreid is 4 maal eigenlijk 3,5 maal te veel, als je een hoge lat pleit te hebben dien je je daaraan te houden, dat verlagen omdat je ballen vol zitten is eigenlijk het omlaag halen van jezelf wat met jou achtergrond misschien niet echt slim is om te doen.
Ergo, als het echt zo erg is kan je niet zo goed een park in de buurt opzoeken en in t donker niet kijken maar doen praktiseren
Hap dan faalhaas, 't is de enige manier dit topic weer een beetje sjeu te geven, dat zoetsappig gelul kan net zo goed in [HOMO]quote:Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef Moofasah het volgende:
Zoals ik al zei, ik heb nooit seks met iemand gehad. Dat cammen is eigenlijk het enige waarbij ik mijn lul uit de broek heb gehaald. En nee, het verdiend zeker geen lintje.
Ik heb nieuw laminaat van de IKEA, het heet LELØK. Zal ik er nu heel uitgebreid over gaan vertellen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef YuckFou het volgende:
dat zoetsappig gelul kan net zo goed in [HOMO]
Spaar mequote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik heb nieuw laminaat van de IKEA, het heet LELØK. Zal ik er nu heel uitgebreid over gaan vertellen?
Zodat wat, ik een permanente ban krijgquote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Hap dan faalhaas, 't is de enige manier dit topic weer een beetje sjeu te geven, dat zoetsappig gelul kan net zo goed in [HOMO]
Maar dit is toch het homo-topic? Ik ga vanavond ook macaroni met tomatensaus maken, wie wil het recept?quote:
Heeft iedereen ineens [HOMO] in zijn MyAT ...quote:
Nou 3 nieuwe volgers in totaal wrs.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heeft iedereen ineens [HOMO] in zijn MyAT ...
Ik volg het nietquote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heeft iedereen ineens [HOMO] in zijn MyAT ...
Geen goed plan?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon kijkt opzichtig de andere kant op...
In welk hokje moet jij? Ik snap het namelijk niet en ik hou van hokjes!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
* stbabylon kijkt opzichtig de andere kant op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |