quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Priem!
Song Pop, is dat dat je moet raden welk liedje je hoort?
Ik ook, maar het is wel tofquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar ben ik echt heel erg slecht in denk ik.
Boohquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Internet voor nodig. Geen wifi op mijn kamer.
Heb wel mobiel internet hoor, maar dat gaat al vrij hard dus durf niet zo goed nog meer spelletjes toe te voegen... Wel jammer.quote:
Hahaha, ik zit ook baco te zuupen en lidjes te radenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:15 schreef PriemGirl het volgende:
Liedjes raden met drank op, gaat goed jongeuh
Tot morgen babe! Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ok nu ga ik echt slapen, morgen verder spelen chickie
Toffe shitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker Priem!Doe mij zo'n vent!
Hij weet ook alle termen en gebeurtenissen in de nagellakwereld enzo.quote:
Tijd voor bed?quote:
Nee, van de dreadsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij weet ook alle termen en gebeurtenissen in de nagellakwereld enzo.Supergrappig!
[..]
Tijd voor bed?
Oooh, haha, ja logisch.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, van de dreadsIk moet er nog even aan wennen
Slaap lekker Bambi! Mooi dromen!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, haha, ja logisch.
Nou, mijn laptop gaat ook uit. Nog genoeg te doen morgen.Slaap lekker lieve Lin!
Hahaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hij schijnt hier non stop jonguh. Het wordt om half een donker en om half vier is 'ie er weer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh maar hey jij zit in het noorden daar mag de zon heul niet schijnen!
Ik wil hemquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoe is het afglopen met je school/kinderdagverblijf trouwens?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als ik een vraag stel, beantwoord die dan gewoon, ipv te gaan praten over hoe je denkt dat het ergens anders is.
HEB JIJ DREADSquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, van de dreadsIk moet er nog even aan wennen
Ik heb t net ook geīnstalleerdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemiddag![]()
Song pops is nog steeds baas
Ik ben priemkequote:
quote:
Meh. Ouders deden moeilijk joh! Maargoed, de conclusie wordt volgens mij dat het originele verslag vernietigd wordt en dat ik het ga herschrijven voor intern gebruik.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe is het afglopen met je school/kinderdagverblijf trouwens?
Ach, het was in ieder geval niet het gasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:16 schreef Mss het volgende:
Ik ben weer thuis na 3 dagen. Had ik in die tijd mijn pc aan laten staan.
Dat scheelt wel ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach, het was in ieder geval niet het gas
al heel de middag song pop en rumble aan het spelenquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind je tatttoo trouwens onwijs leuk Spees
Dan doe je het nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:40 schreef RenRen- het volgende:
Mensen uitnodigen voor mijn verjaardag.
Heb ik altijd zo'n hekel aan
Ja maar ik ga het wel vieren, en het is nogal triest in mijn eentje met 2 taarten en allemaal toetjesquote:
heb je met paypal betaald? want dan hoef je nu nix meer te doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:57 schreef Mss het volgende:
Thank you for shopping at Cherry Culture!
For security purposes, your Order #328217 has been placed in Review status. To assist us with the payment verification and ensure a faster processing time, please follow the instructions below:
Payments by Credit Card:
Please email us a copy of your photo ID (identification document) to verify your identity. (please cover your ID number for security purposes)
The name on the ID must match the name on the card you used at Checkout.
Payments by PayPal
Please ensure that your account is Verified with PayPal. If your PayPal account is not Verified, we will conduct a manual verification which may result in processing delays or cancelling your order. For a faster processing time, please email us a copy of the photo ID with the name and address included in your shipping address information.
If you have any questions, please do not hesitate to contact us.
Cherry Culture Customer Service
mja, ach ja je hoeft toch nix te doen nu behalve op pakketje wachtenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:00 schreef Mss het volgende:
Ik heb met paypal betaald ja, maar deze kwam in mijn junkmail, dus dat is wel een apart verhaal.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan geen guitar hero nu spelen want milo vind dat het etenstijd is
Lerenquote:
Erg he.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:49 schreef Mss het volgende:
Die therapeut jonge. Een beetje dat vreemdgaan goedpraten.
Ik zou echt weglopen als ik hem was. Het wordt hem verweten dat hij haar vreemdgaan niet kan vergeven.quote:
Ja, dat snap ik ook niet zo goed. Maar hij had wel gelijk dat toen het goed ging, het bij hen ook echt heel goed ging.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zou echt weglopen als ik hem was. Het wordt hem verweten dat hij haar vreemdgaan niet kan vergeven.
Ja, wat je vorige week al zei. Zij had als een van de enige een fatsoenlijke kerel en dan verpest ze het zelf.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet zo goed. Maar hij had wel gelijk dat toen het goed ging, het bij hen ook echt heel goed ging.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, wat je vorige week al zei. Zij had als een van de enige een fatsoenlijke kerel en dan verpest ze het zelf.
Same. Ook moet ik nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Eigenlijk moet ik eten gaan maken. Maar ik wil dit zien.
Oh nee, die heb ik wel binnen. En een tester van Lemony Flutter, kan ik mooi meenemen op vakantie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Same. Ook moet ik nog boodschappen doen.
Meestal is dat een seizoenseinde.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:06 schreef Mss het volgende:
Maar is de tweede cycle nu afgelopen of is het alleen een seizoenseinde?
Dat is zo rot!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef Mss het volgende:
Boodschappen doen en dan kapotte tassen hebben onderweg. Fail.
Oehhhh met je batsbuddy?quote:
quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
2 keer zelfs
Ik ga steeds tussen relaties door om met een jongen, ken hem nu al iets van 6 (?) jaar ofzo, maar vroeger zag ik hem niet zo vaak, maar nu laatste tijd wel. Dinsdag gaan we weer lekker sushi nommen en blijft hij natuurlijk tukken
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
2 keer zelfs
Ik ga steeds tussen relaties door om met een jongen, ken hem nu al iets van 6 (?) jaar ofzo, maar vroeger zag ik hem niet zo vaak, maar nu laatste tijd wel. Dinsdag gaan we weer lekker sushi nommen en blijft hij natuurlijk tukken
nee ik lees nooit terug, wat was het?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, goed bezig.
Heb je mijn eerdere vraag gezien?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik lees nooit terug, wat was het?
1 post na de jouwe joh.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik vind die kadden van jou zulke leuke beesten.
Oh trouwens Sjaan, ik wil graag mijn laptop gebruiken als wifi access point zodat mijn telefoon op die manier op mijn internet kan, want ik heb alleen een kabeltje. Weet jij hoe dat moet?
dinsdag 2x en woensdagochtend vast ook welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
1 post na de jouwe joh.
Oeh, en dinsdag 3x batsen dan?
Op mijn telefoon via m'n laptop. Want ik ga te hard door mijn mobiel internet heen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
wil je internet op je telefoon via pc of internet op pc via telefoon?
euh, geen idee zo, oet ik ff uitzoeken, dan zal je laptop dus moeten functioneren als modem voor je telefoon, nog nooit gedaan. Zit je laptop niet op het wifi? Waarom pleur je telefoon niet op wifi?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op mijn telefoon via m'n laptop. Want ik ga te hard door mijn mobiel internet heen.
Nouja, zoals ik zei, heb ik dus alleen een kabeltje. Daarom wil ik m'n laptop instellen als wifi access point. Het schijnt te kunnen, maar ik heb er niet zoveel verstand van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
euh, geen idee zo, oet ik ff uitzoeken, dan zal je laptop dus moeten functioneren als modem voor je telefoon, nog nooit gedaan. Zit je laptop niet op het wifi? Waarom pleur je telefoon niet op wifi?
oh ik dacht dat je met kabeltje bedoelde van de telefoon naar de laptop.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, zoals ik zei, heb ik dus alleen een kabeltje. Daarom wil ik m'n laptop instellen als wifi access point. Het schijnt te kunnen, maar ik heb er niet zoveel verstand van.
HOLO!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WEET NIET WELKE LAK IK OP MIJN TENEN MOET LAKKEN
Oh, nee, bedoelde internetkabeltje. Telefoon kan dus wel op de wifi, maar ik heb geen wifi.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je met kabeltje bedoelde van de telefoon naar de laptop.
heb je win7?
VISTAquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, nee, bedoelde internetkabeltje. Telefoon kan dus wel op de wifi, maar ik heb geen wifi.
Windows vista.Moet nog ooit een keer gaan updaten naar windows 7.
Weet ik toch.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VISTA
dan weet ik het al helemaal niet uit mijn hoofd, zit op een mac
als je ff googeled laptop windows vista as acces point?
je mag em welk keer hier lakken ... hij is tof hoor maar niet zoveel geld waard, zijn genoeg die er redelijk op lijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:53 schreef Mss het volgende:
Ik wil finger paints asylum. Er staat er één op ebay en die is alleen voor verzending binnen de VS.
Isgoedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je mag em welk keer hier lakken ... hij is tof hoor maar niet zoveel geld waard, zijn genoeg die er redelijk op lijken
yequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:05 schreef Mss het volgende:
Hmm ja, inderdaad. Maar nu is het ook wel weer laat. Ik kom wel lekker een andere keer!
dan kan ik gelijk aan jouw tetten zitten!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:08 schreef Mss het volgende:
Want ik heb ook nog een lakjon voor jou. En dan kan ik je kadders jatten van het uitzicht genieten!
nu met 50% korting!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:18 schreef Mss het volgende:
Ik heb besloten toch voor Hilfiger sleehakken te gaan, die waren in de bijenkorf te krijgen toch?
ja wel ff doen, want ik heb meestal normale schoenen 39, van ballarinas heb ik altijd 40 maar bij tommy H weer ballarinas 39quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:20 schreef Mss het volgende:
Store locator op hun website geeft bijenkorf trouwens niet aan, maar ik loop er morgen wel even binnen. De webshop heeft er ook wel, maar ik wil ze gewoon kunnen passen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:47 schreef Lindytje het volgende:
En doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Theheehhequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehehe Lindy ik heb van iemand tabellen gehad voor dat verslag voor pie dus nu kan ik nog later beginnen![]()
![]()
Ja want is wel een fatsoenlijk iemand en ik heb zelf de spss dingen gedaan dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Theheehhe![]()
Weet je wel zeker dat de tabellen kloppen?
Ah, kijk, dan is het goedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja want is wel een fatsoenlijk iemand en ik heb zelf de spss dingen gedaan dus
Dat mag tochquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
Heb nog nooit iemand ontmoet waar ik het oprecht mooi vond bij staan. Het is mijn ding niet; vrees ik
En doneHet staat je opzich wel maar ik vond je andere haar mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat magquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het staat je opzich wel maar ik vond je andere haar mooier
Uurtje of 6 in totaal denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:24 schreef Diconnected het volgende:
Je haar is suuuupertof Lin! Hoelang ben je er mee bezig geweest? Ik wil echt al sinds ik klein ben dreads
Oh dat valt me meequote:
En doneTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang laat je die zitten?
Ik ga onverwachts op vakantieZo leuk.
Kan een maand of twee geloof ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tof!Hoe lang laat je die zitten?
Ik ga onverwachts op vakantieZo leuk.
Ja, is te doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dat valt me mee
Heb vanmiddag geshopt, 2 shirtjes, rokje en jurkje voor 40 euro bij elkaarsale
en dat dankzij mams die mij heeft gesponsord
Het is wel heel gaaf in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan een maand of twee geloof ikAls ik het goed heb gevlochten. Maar wie weet ben ik het na 2 weken alweer beu, dat kan ook
Oeh tof! Waar heen?
Oeh, toffe shit!! Wanneer ga je?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is wel heel gaaf in ieder gevalWas het veel werk?
Ja Texel! Ik werd gebeld door de vader van Fiets en het enige wat ik dacht was "er is iemand dood. Waarom zou hij me anders bellen?", maar gelukkig was dat het niet!
mwehehe naja je hebt je in ieder geval vermaaktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, is te doen
Eens even rekenen... 15 afleveringen modern family en een film. Zo langVooruit, 7 uur denk ik
Als je kunt vlechten, dan kun je het ook goed zelf doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mwehehe naja je hebt je in ieder geval vermaakt
Hmmmmz ik ga eens kijken wie dat bij mij zou kunnen doen
Kun je vet snel spelletj0ns spelen jonguhquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn foon is snel jongeuh !!Cif heeft hem geupdate
![]()
Zekerrrrrsssquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je vet snel spelletj0ns spelen jonguh
Dat is hendig ja! Ik was daar ook zeer content meequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zekerrrrrsss
En bij de eerste galaxy s heb je dus ook 7 tabbladen; maar kan je normaal niet scrollen van 7 naar 1.. je moet terugkeren. Maar nu met de update kan dat wel !!! Ik heb geen idee waarom ik daar zo blij van wordThehehe...
Oh, lang zeg, ik had niet door dat het over je haar gingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, toffe shit!! Wanneer ga je?
Oh, en zie de post boven je
Ik alleen op Terschelling en die is wel vele malen kleinerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:44 schreef Diconnected het volgende:
Oh en leuk Ren, Texel! Ik ben echt nog nooit op een van die eilanden geweest, lijkt me echt leuk
Ohai kutkaddersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT IS DEZE
MIKA MET EEN DRUIF ER VANDOOR
Wat een boutzooiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
GODVER MIJN SITE IS WEER DOWN
morgen verhuizing aanvragen, wat een baggerzooi
Oehhhh dierentuinquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:17 schreef Lindytje het volgende:
Off to bed!
Morgen de hele dag door de dierentuin stampen. Ja, in de regen. Ja, ik ben vandaag een paraplu wezen kopen![]()
Thehehhehequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:18 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha.. ik lollerde
[ afbeelding ]
[..]
Oehhhh dierentuinWel tof
Lang geleden datik er nog ben geweest! Truste chickie
Ouwehands, in Rhenen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Burp, sateetje warm maken of verder chips vreten... Keuzes
Naar welke dierentuin ga je lin?
Die van ons gaat ook af als het heel hard waait.. .quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gaat het rookalarm opeens af. Geen rook te bekennen en na 5x piepen stopte het weer...
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van ons gaat ook af als het heel hard waait.. .
Uhquote:Op zondag 8 juli 2012 09:46 schreef Mirjam het volgende:
mogge, bed uitgetrommeld door brand
het stinkt hier nu.
pand tegenover ons staat in de fik, er is iig vréselijk veel rook, en de brandmelders gillen om het hardst.
So truequote:Op zondag 8 juli 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn poussen. Die dagen Satan himself nog uit als ze de kans krijgen
Geen onweer in ieder geval, dan gaat hij ergens onder zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Hing er iets in de lucht ofzo? Eny was vannacht ook opvallend aanhankelijk
Ja echt zoquote:Op zondag 8 juli 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Lol.. kadders![]()
Ohai; you be my bed now kthxbye !
Gewoon een tweepersoons kamer doen dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hostels zoeken in Berlijnik wil geen kamer met meer mensen hihaho
dan moet je geen hostel zoeken hihahoquote:Op zondag 8 juli 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hostels zoeken in Berlijnik wil geen kamer met meer mensen hihaho
Die hebben ook privekamers hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je geen hostel zoeken hihaho
Heeft diegene die 'm kapot heeft gemaakt zich gemeld?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Kenserprullenbakreserve onderdelen binnen, nergens een assembly manuel te vinden
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Kenserprullenbakreserve onderdelen binnen, nergens een assembly manuel te vinden
it was meeeee! mario!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Heeft diegene die 'm kapot heeft gemaakt zich gemeld?
nope.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Heeft diegene die 'm kapot heeft gemaakt zich gemeld?
Hmm... Lafquote:
die heb ik ookquote:Op zondag 8 juli 2012 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nieuwe verslaving dankzij schoonzus... pocket frogkikkers fokken op de iPad
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT IS DEZE!
Ik ga naar keuken, pannetje voor eitje bakken vies maar pannetje voor gekookt eitje niet, dus gekookt eitje wordt het ... pannetje op het vuur ...
HEB IK GEEN EITJES
nee, maar lollerquote:Op zondag 8 juli 2012 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar het idee was goed
Heb er nog 5; je mag er best komen lenen
En mn oog is rood... Daarom verlies ik van rumble.. D'uh![]()
Skjoe; had je gelezen dat cif blij was je te verslaan?![]()
Kwam heel trots naar beneden pehehe...
juuuupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |