quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Priem!
Song Pop, is dat dat je moet raden welk liedje je hoort?
Ik ook, maar het is wel tofquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar ben ik echt heel erg slecht in denk ik.
Boohquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Internet voor nodig. Geen wifi op mijn kamer.
Heb wel mobiel internet hoor, maar dat gaat al vrij hard dus durf niet zo goed nog meer spelletjes toe te voegen... Wel jammer.quote:
Hahaha, ik zit ook baco te zuupen en lidjes te radenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:15 schreef PriemGirl het volgende:
Liedjes raden met drank op, gaat goed jongeuh
Tot morgen babe! Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ok nu ga ik echt slapen, morgen verder spelen chickie
Toffe shitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker Priem!Doe mij zo'n vent!
Hij weet ook alle termen en gebeurtenissen in de nagellakwereld enzo.quote:
Tijd voor bed?quote:
Nee, van de dreadsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij weet ook alle termen en gebeurtenissen in de nagellakwereld enzo.Supergrappig!
[..]
Tijd voor bed?
Oooh, haha, ja logisch.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, van de dreadsIk moet er nog even aan wennen
Slaap lekker Bambi! Mooi dromen!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, haha, ja logisch.
Nou, mijn laptop gaat ook uit. Nog genoeg te doen morgen.Slaap lekker lieve Lin!
Hahaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hij schijnt hier non stop jonguh. Het wordt om half een donker en om half vier is 'ie er weer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh maar hey jij zit in het noorden daar mag de zon heul niet schijnen!
Ik wil hemquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoe is het afglopen met je school/kinderdagverblijf trouwens?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als ik een vraag stel, beantwoord die dan gewoon, ipv te gaan praten over hoe je denkt dat het ergens anders is.
HEB JIJ DREADSquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, van de dreadsIk moet er nog even aan wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |