Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Je mag je universele afstands bediening wel even uit komen proberen in mijn donkere TV holquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
Ja idd, wat een kut tt.
Maar die van mij mag wel dicht.
Ik ben te dik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
RIJST KAN NIET TYPEN MET ZIJN FRITUURVINGERS
Word.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Tim86 het volgende:
vdm, jij bent ook echt de grootste mongool die hier rondloopt he
Neequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Je mag je universele afstands bediening wel even uit komen proberen in mijn donkere TV hol
Nee klopt. Maar ik zag een aantal reacties, ik denk ik vraag het hier na omdat hier best slimme mensen zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon typisch EA Forum/Futhead. Daar lopen nog grotere mongolen rond dan hier en die praten elkaar allemaal na bij veel van die spelers. Niets van aantrekken joh.
Hoe kan je nu op een forum rondlopen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Tim86 het volgende:
vdm, jij bent ook echt de grootste mongool die hier rondloopt he
Geen dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik zag een aantal reacties, ik denk ik vraag het hier na omdat hier best slimme mensen zitten
Hommos die hand in hand lopen worden getiktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zeg jij met je avatar 'hand in hand'
wat een aapje, wel mijn aapje![]()
kusje schat
Zijn er al veel van te koop?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is nu precies 1.337.000 op een IF Maikon Leite geboden
Mwah, feyenoorders heb ik nog wel enig respect voorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hommos die hand in hand lopen worden getikt
quote:
Hou je bakkesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mwah, feyenoorders heb ik nog wel enig respect voor
Lekker volk ook vaak maar volgens mij ben jij net zon succes supporter als de meeste ajacieden
Hij woont in Friesland, hardcore supporter.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Lekker volk ook vaak maar volgens mij ben jij net zon succes supporter als de meeste ajacieden
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Kan nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:41 schreef diedjuh het volgende:
Even offtopic: weten jullie of je bij h2h wedstrijden de opstellingen kunt opslaan zodat je ze niet steeds weer alles opnieuw moet doen?
Kan nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:41 schreef diedjuh het volgende:
Even offtopic: weten jullie of je bij h2h wedstrijden de opstellingen kunt opslaan zodat je ze niet steeds weer alles opnieuw moet doen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:42 schreef Pino0 het volgende:
[..]
JE WINT EEN PRIJS
EEN GRATIS WANDELVAKANTIE NAAR DE SAHARA
Kom ik uit Den Bosch? Nee man, ik kom uit Friesland en ben niet voor boerenveen.quote:
Wie?quote:
Ik ben voor geen enkele Nederlandse clubquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Raar, je bent voor Ajax (toch?) en dan zeg je dat.
Cambuurquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom ik uit Den Bosch? Nee man, ik kom uit Friesland en ben niet voor boerenveen.
Dan meeten we daar ok?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Ga ik nu naar de hel?
En it leit aan de singel.quote:
quote:
Zie je, diep van binnen, gewoon geel en blauw wat je bloedtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
En it leit aan de singel.
We hewwe een arkje
Het scheelt dat ajax niet veel Nederlanders in de selectie heeft want anders was de lijst voor de eerste interland al bekendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
Louis van gaal nieuwe bondscoach, zeg het maar jongens. Ik gooi het op tafel.
Louis is er voor de media, Scholletje is het echte brein.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
Louis van gaal nieuwe bondscoach, zeg het maar jongens. Ik gooi het op tafel.
Hoort erbijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Pino0 het volgende:
Blijft mooi![]()
altijd ofcourse weer beef beetje op t einde
Doe nou is een keer niet zo tering dom.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het scheelt dat ajax niet veel Nederlanders in de selectie heeft want anders was de lijst voor de eerste interland al bekend
Weest wel, ik bin een echten een ût Liwwadden. It het nooit wat weest en it sil nooit wat wurde, ast in Liwwadden geboren bist dan kest it wel skudde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie je, diep van binnen, gewoon geel en blauw wat je bloedt
Alsof je tegen een blinde zegt dat hij beter uit z'n doppen moet kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe nou is een keer niet zo tering dom.
Die is wel baas.quote:
Die coinsquote:
haha fucking briljant!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Pino0 het volgende:
Blijft mooi![]()
altijd ofcourse weer beef beetje op t einde
Klopt, maar de boodschap is wel indrukwekkend. Als je uit Leeuwarden komt..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die is wel baas.
maar die mongool die de hele tijd 'kankerlul' roept tegen volgens mij verstandige jongens moeten ze afschieten..
Filmpje toch nog gevonden?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef Pino0 het volgende:
GJE, hier loop ik door het beeld op 1:41
Ik voel de afdruk van die gummiknuppel nog steeds in mijn hoofd als ik er aan terug denk
Ben benieuwd of het gaat lukken met die aanvallende flanken..keep us postedquote:
oh dus daar is het misgegaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef Pino0 het volgende:
Ik voel de afdruk van die gummiknuppel nog steeds in mijn hoofd als ik er aan terug denk
gelukkig kan er bij jou niks kapotquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef Pino0 het volgende:
Nee dat was bij de geboorte alquote:
Wat ben jij een idiote pauper zeg. Ik hoop dat ze je nog een paar keer aanpakken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Pino0 het volgende:
Ja ik had contact gezocht met de webmaster van het utreg forum.
Hij heeft hem er weer opgezet
En tijd geleden de rechts zaak bijgewoond, mijn vader (1:31-met die grijze shawl), is advocaat voor 'fc utrecht', nog steeds geen conclusie getrokken door de rechters
Duurt lang hoor voordat iets uitgezocht is. Ik zat dit jaar ook bij een aantal rechtszaken maar die waren gewoon van meer dan 3 jaar terugquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Pino0 het volgende:
En tijd geleden de rechts zaak bijgewoond, mijn vader (1:31-met die grijze shawl), is advocaat voor 'fc utrecht', nog steeds geen conclusie getrokken door de rechters
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn Doumbia werdt ingehaald door Bruno Alves
rechts zaakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Pino0 het volgende:
Genotquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn Doumbia werdt ingehaald door Bruno Alves
Pauper nog welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ben jij een idiote pauper zeg. Ik hoop dat ze je nog een paar keer aanpakken.
Ja zeker, tegenwoordig doe ik GHBquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben je trouwens van je wiet af Pino?
Als je beweert IRL normaal te zijn, waarom doe je dat hier dan niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:54 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Pauper nog wel![]()
Ben gewoon rustige jongen in het echt hoor.
Maar ja jij bent een stoere knul natuurlijk in het echt met je zwarte iron maiden rock shirts met alle concerten erop gedrukt op de achterkant
Je liegt manquote:
Doe ik ook niet, internet maakt het makkelijker om je als een mongool te gedragen en ermee weg te komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je beweert IRL normaal te zijn, waarom doe je dat hier dan niet?
Anoniem ragenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je beweert IRL normaal te zijn, waarom doe je dat hier dan niet?
Die flanken had ik al, heb alleen Falcao en Benz erbij gehaald.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het gaat lukken met die aanvallende flanken..keep us posted
Sowieso een geil team
Haha nee ik ben gestopt manquote:
GODVERDOMME WAT BEN JE TOCH GOED!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Anoniem ragen![]()
Mensen die happen online en zich zo druk maken om mijn online 'status' van een IQ loze tokkie terwijl mijn pa in een dik huis woont, ma ook, hebben alles, zusje doet 5 vwo, hebben 2 volvo's, mama heeft een mooie volkswagen, gaan vaak op vakantie, grote tuin, dure stuff etc..
Om het vooroordeel maar even te bevestigen
Ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar de boodschap is wel indrukwekkend. Als je uit Leeuwarden komt..
Je bent dus het lulletje van de familie en zoekt nu op internet aandacht en erkenningquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Anoniem ragen![]()
Mensen die happen online en zich zo druk maken om mijn online 'status' van een IQ loze tokkie terwijl mijn pa in een dik huis woont, ma ook, hebben alles, zusje doet 5 vwo, hebben 2 volvo's, mama heeft een mooie volkswagen, gaan vaak op vakantie, grote tuin, dure stuff etc..
Om het vooroordeel maar even te bevestigen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Haha nee ik ben gestopt man
Als je een keer in de buurt bent kunnen we nog wel een keertje een toetertje roken
hahahahaha kijk hier gaan ze alquote:
oja, jij kan het met je pa he? dat lijkt me echt relaxtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had het er laatst nog over hier dat ik het wilde proberen
Ja klopt, als ik wil blowen moet ik het hem doen de eerste keerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
oja, jij kan het met je pa he? dat lijkt me echt relaxt
Ik hou van trollenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom zet je al die persoonlijke informatie hier man, maakt je echt niet beter ofzo
Noord-Holland valt niet onder buitenland johquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
Mijn vader is heel vaak in het buitenland (hoertjes neuken) voor zijn werk, ben ik nu ook rijk?
Jou pa is schijnbaar ook een advocaat die zijn zoontje die zich gedroeg als een tering hooligan gaat verdedigen dus dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef Pino0 het volgende:
[..]
hahahahaha kijk hier gaan ze al
oja, mijn pa heeft een hypotheek van 8 ton, thorb, jij bent de ubernerd, reken dat is uit hoeveel je daar per jaar moet voor verdienen?
Kom morgen weer eens op skype ofzo, beetje slap ouwehoeren weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:00 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik hou van trollen![]()
De eerste happer was er al namelijk
Schotland, Engeland, Duitsland, Frankrijk, België, Zwitserland, Spanje en Portugal dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Noord-Holland valt niet onder buitenland joh
Skypen met Pino. Dat zo echt een hit kunnen zijn op de radioquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom morgen weer eens op skype ofzo, beetje slap ouwehoeren weer
Lolquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou pa is schijnbaar ook een advocaat die zijn zoontje die zich gedroeg als een tering hooligan verdedigen dus dat zegt eigenlijk al genoeg.
Verder doe gewoon normaal.
Eind reizen voor wat hoeren. Snap wel dat je het buiten Friesland zoekt, maar dit is wel overkill.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schotland, Engeland, Duitsland, Frankrijk, België, Zwitserland, Spanje en Portugal dan?
Nee man, op Skype is 'ie altijd rustigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Skypen met Pino. Dat zo echt een hit kunnen zijn op de radio
Hangt er net vanaf welke persoonlijkheid er op dat moment dominant is denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, op Skype is 'ie altijd rustig
Tsja, een pooier moet eerst het goede spul proeven voordat hij het zijn klanten voorwerpt. En in het buitenland zijn ze nou eenmaal goedkoper.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eind reizen voor wat hoeren. Snap wel dat je het buiten Friesland zoekt, maar dit is wel overkill.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt er net vanaf welke persoonlijkheid er op dat moment dominant is denk ik.
Uitvak 020. Ben ik ook geweest alleen zonder problemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef Pino0 het volgende:
Haha, GJE tochquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, op Skype is 'ie altijd rustig
Wanneer ga je een headset kopen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Loop maar te trollen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Lol
Kijk dat filmpje nog is en oordeel dan, dacht je dat dat kind dat word aangepakt door de ME ook een stoere hooligan is? Dacht je dat ik echt zo dom ben om te gaan vechten als ik geen ruimte heb en tegen een peleton ME met knuppels, schilden, beschermende pakken en helmen?
Komop man
homo jongequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Haha, GJE toch
Moet ff kijken man, heb wel ergens tijd denk ik, maar ik houd erg van mijn muziek dus ook al is het mijn tante in Amerika prefereer ik vaak nog steeds iTunes <3
Jij hapt ook altijd en bent ook wel eens een mongool.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Loop maar te trollen.
Jij hapt wel lekker.
Hypocriet ben jij zeg.
HAP HAP HAPquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hapt ook altijd en bent ook wel eens een mongool.
/care, het is maar internet. Als je alles volgens jouw wetten wilt moet je maar een bijbelclubje oprichten en praten over de 10 geboden.
De zogenaamde hooligans stonden op de trap en wilden niet de trein in, en mensen zoals ik en mijn vader die geen ruzie wilden, bleven achter aan om de onrust stokers te vermijden, helaas ging de ME er gewoon vol op in en pas later werd het ze duidelijk dat ze echt van de trap af moesten en terug naar de trein moesten gaan zodat wij naar boven konden en niet werden kapot geslagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Uitvak 020. Ben ik ook geweest alleen zonder problemen.
Respect dat die boys opkwamen voor de kinderen!
En waarom begonnen op het einde die mongolen te meppen en begon iedereen te sprinten?
Zo te zien moet je hem spits maken, een kerel scoorde er 6x in 1 wedstrijd meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ontopic]Ik was op zoek naar deze speler (0 weight maar pas sinds januari) en ineens stond hij daar voor 750c BIN. Ik kocht hem snel voordat iemand anders hem kocht. http://www.futhead.com/12/player/2214[/ontopic]
Hoe oud was dat kindje ongeveer ? 14?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Lol
Kijk dat filmpje nog is en oordeel dan, dacht je dat dat kind dat word aangepakt door de ME ook een stoere hooligan is? Dacht je dat ik echt zo dom ben om te gaan vechten als ik geen ruimte heb en tegen een peleton ME met knuppels, schilden, beschermende pakken en helmen?
Komop man
Goed duo met Kandjiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo te zien moet je hem spits maken, een kerel scoorde er 6x in 1 wedstrijd mee
DIe is van jou zeker, wat denk je, die kan ik even snel met 10 coins profit slijten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goed duo met Kandji
Er staat nu 1 voor 800c BIN trouwens.
Mijn Fok! deed raar, dus de laatste post moet je niet lezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef Pino0 het volgende:
[..]
De zogenaamde hooligans stonden op de trap en wilden niet de trein in, en mensen zoals ik en mijn vader die geen ruzie wilden, bleven achter aan om de onrust stokers te vermijden, helaas ging de ME er gewoon vol op in en pas later werd het ze duidelijk dat ze echt van de trap af moesten en terug naar de trein moesten gaan zodat wij naar boven konden en niet werden kapot geslagen.
Ik zat helemaal vast en je kon geen kant op, ik rende bijna zonder enig resultaat de trap op maar gewoon om die klappen te vermijden, kreeg ik alsnog een flinke tik op mijn achterhoofd.
Welke club support jij dan?
8/9 ofzo, en omdat een groepje spreekkoren zong besloot mr cohen ons weer terug te sturen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe oud was dat kindje ongeveer ? 14?
En waarom begonnen ze jullie in te sluiten, en op een gegeven moment te meppen?
Eerder Jet Liquote:
Wtf, ik dacht daar meteen aan toen ik dat plaatje zagquote:
Mmm, PSV, beetje twijfels over die club helaas. Vaak prima spel alleen de supporters vind ik maar mwah mwahquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mijn Fok! deed raar, dus de laatste post moet je niet lezen
Ik support PSV
Al paar jaar een seisoenskaart en sinds 2 seizoenen ook naar uitwedstrijden. Naar ajax was wel mooi, en ik herinner me die trap nog goed. daar was iedereen aan het sprinten om in trein 1 te komen
Nee, ik stuur alle 0 weights die ik nog niet heb naar mijn clubquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe is van jou zeker, wat denk je, die kan ik even snel met 10 coins profit slijten?
Maakt al je posts meteen geloofwaardig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
8/9 ofzo, en omdat een groepje spreekkoren zong besloot mr cohen ons weer terug te sturen.
als je goed kijkt zie je op het eind iedereen schreeuwen dat ze niet verder kunnen en iedereen onderaan die naar boven probeert te komen helemaal niet opschiet en weer klappen krijgt.
ACAB
welke club ben jij ?
Mag ik vragen hoe jij supporters beoordeeld dan? Op basis van wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mmm, PSV, beetje twijfels over die club helaas. Vaak prima spel alleen de supporters vind ik maar mwah mwah
Oh, echt sneu dat ze dan gaan slaan. wel mooi dat ze het opnemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
8/9 ofzo, en omdat een groepje spreekkoren zong besloot mr cohen ons weer terug te sturen.
als je goed kijkt zie je op het eind iedereen schreeuwen dat ze niet verder kunnen en iedereen onderaan die naar boven probeert te komen helemaal niet opschiet en weer klappen krijgt.
ACAB
welke club ben jij ?
Ik ben 5 of 6 jaar terug naar een wedstrijd van Feyenoord - PSV geweest, toen won PSV met 0-1 na een rode kaart van Hofs maar ik heb ze toen vrijwel niet gehoord, enkel bij het doelpunt. Dat viel mij wel op toen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mmm, PSV, beetje twijfels over die club helaas. Vaak prima spel alleen de supporters vind ik maar mwah mwah
Wat ik vaak in het publiek zie zitten, de sfeer in het stadion, gevechten vd hooligans.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe jij supporters beoordeeld dan? Op basis van wat?
Mag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Daarom hebben ze tegenwoordig een actie in een bepaalde minuutquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben 5 of 6 jaar terug naar een wedstrijd van Feyenoord - PSV geweest, toen won PSV met 0-1 na een rode kaart van Hofs maar ik heb ze toen vrijwel niet gehoord, enkel bij het doelpunt. Dat viel mij wel op toen.
Dafaq?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:13 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat ik vaak in het publiek zie zitten, de sfeer in het stadion, gevechten vd hooligans.
Utrecht is ook een tokkie club en het is vrijwel altijd gezellig alleen de sfeer is zoveel minder.
Dat vind ik echt achterlijk. Staat er zo'n fopneus met zo'n toeter 90 minuten met de rug naar het veldquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mag.
afgelopen paar seizoenen is de sfeer ook bedroevend in thuiswedstrijden. er zijn genoeg plannen om het te verbeteren zoals staanplaatsen op Oost, en er komt waarschijnlijk een Capo.(niet zoals bij 020 waar hij oerwoudgeluiden schreeuwt en alles voor hem moet. alleen om meer vakken op te zwepen)
dat komt omdat je waarschijnlijk aan de andere kant van het stadion zat. en 2000 (?) tegen 50000 is niet gek dat je het niet hoort.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben 5 of 6 jaar terug naar een wedstrijd van Feyenoord - PSV geweest, toen won PSV met 0-1 na een rode kaart van Hofs maar ik heb ze toen vrijwel niet gehoord, enkel bij het doelpunt. Dat viel mij wel op toen.
Dan moet FC Japan hoog scorenquote:
Ja, dat is wel slim, maar werd je alsnog terug gestuurd uit het stadion?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mag.
afgelopen paar seizoenen is de sfeer ook bedroevend in thuiswedstrijden. er zijn genoeg plannen om het te verbeteren zoals staanplaatsen op Oost, en er komt waarschijnlijk een Capo.(niet zoals bij 020 waar hij oerwoudgeluiden schreeuwt en alles voor hem moet. alleen om meer vakken op te zwepen)
de PSV hooligans vechten echt bijna nooit hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:13 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat ik vaak in het publiek zie zitten, de sfeer in het stadion, gevechten vd hooligans.
Utrecht is ook een tokkie club en het is vrijwel altijd gezellig alleen de sfeer is zoveel minder.
Niet meer in packs?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Anelka zo duur is?
Nee, ik zit niet in Vak S of X ofzo, ik zit meestal in E of D en dat is vlak bij het uitvak.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat komt omdat je waarschijnlijk aan de andere kant van het stadion zat. en 2000 (?) tegen 50000 is niet gek dat je het niet hoort.
Wil je tegen mij?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:14 schreef pascal08 het volgende:
Eerste wedstrijd met Falcao en Benzema verloren. Met zo'n team krijg je natuurlijk vaak dat je tegenstander gaat containen als een achterlijke. Ik scoorde met Falcao met een prachtig hard schot al in de 64ste minuut en hij maakte gelijk door een van richting veranderde bal in de 87ste minuut. Helaas verlies ik de laatste tijd vaak met penalties. Ach, m'n team is wel facking baas zo.
Dit is zo een bullshit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom hebben ze tegenwoordig een actie in een bepaalde minuut
Ik zeg : Juist niet zoals 020.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vind ik echt achterlijk. Staat er zo'n fopneus met zo'n toeter 90 minuten met de rug naar het veld
Dan weet je hoe levendig een club van binnen is heb ik altijd het gevoel.quote:
Gepost vanuit z'n kamer met een big ass Utrecht vlagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:16 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dan weet je hoe levendig een club van binnen is heb ik altijd het gevoel.
Ik ben zelf geen hooligan en keur het bijna altijd af, maar clubs waar bijna nooit een fittie is zijn over het algemeen ook een stuk imago-lozer.
Andersom. Ik doe het uit voorzorg voor jou.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je wilt niet geslacht worden voor de stream hè?
Nee in het stadion deden ze niks meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel slim, maar werd je alsnog terug gestuurd uit het stadion?
En staanplaatsen =![]()
Zoveel sfeer verbeterend
ik weet die vakken niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in Vak S of X ofzo, ik zit meestal in E of D en dat is vlak bij het uitvak.
Ik wil wel voor de stream hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Andersom. Ik doe het uit voorzorg voor jou.
Wil je mijn kamer zien? Ik heb er al 8 jaar lang niets aan veranderd aan de muren etc.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gepost vanuit z'n kamer met een big ass Utrecht vlag![]()
Je keurt het bijna af, maar toch vind je het schijnbaar sfeervoller dan niet vechten? Of in jou eigen woorden: je vind dat vechten een club levendiger maakt? En imago heeft volgens mij meer te maken met prijzen winnen en goed spel. Alleen voor slechte clubs is het misschien interessant om eens in het nieuws te komen door een knokpartijtje .quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:16 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen hooligan en keur het bijna altijd af, maar clubs waar bijna nooit een fittie is zijn over het algemeen ook een stuk imago-lozer.
Ik heb echt een volwassen kamer, geen postertje niksquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil je mijn kamer zien? Ik heb er al 8 jaar lang niets aan veranderd aan de muren etc.Enkel wat meer shirts aan de muren gehangen.
Voor de rest posters van Britney Spears, Beyonce![]()
Vechten is er nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:16 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens bij Heerenveen omdat mijn pa kaarten van zijn werk krijgt maar dat is echt hilarischquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik weet die vakken niet.
Psv is in uitwedstrijden 9/10 x gewoon goed te horen.
Wat een homo ben jijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil je mijn kamer zien? Ik heb er al 8 jaar lang niets aan veranderd aan de muren etc.Enkel wat meer shirts aan de muren gehangen.
Voor de rest posters van Britney Spears, Beyonce![]()
020-ers dom? Als ik mezelf reken tot de 020-ers, dan durf ik te wedden dat mijn IQ nog steeds hoger is dan het hele PSV-stadion gevuld met boeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee in het stadion deden ze niks meer.
020érs zijn wel dom zeg. Gaan ze na de wedstrijd allemaal stoer doen, en ons na-apen qua dingen. Gaat de F side met een vlag van hun leider zwaaien(die picornie ofso) en zingt het PSV publiek :
Waar is die leider nou, waar is die leider nou, waar is die leider nou.
gaan ze na de wedstrijd zeggen dat we on respectvol zijn enzo
Sowieso spreken van 020, 010 etcquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
020-ers dom? Als ik mezelf reken tot de 020-ers, dan durf ik te wedden dat mijn IQ nog steeds hoger is dan het hele PSV-stadion gevuld met boeren.
klopt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens bij Heerenveen omdat mijn pa kaarten van zijn werk krijgt maar dat is echt hilarischhet Friese volkslied zing ik altijd mij (Nationalist pur sang) maar de overige 90 minuten hoor je niets
Homo omdat ik posters van lekkere chicks in bikini heb?quote:
Houten muur?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Homo omdat ik posters van lekkere chicks in bikini heb?
Tevens gewoon hout op de muur, ziet er mooier dan behang uit.
ik denk van niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
020-ers dom? Als ik mezelf reken tot de 020-ers, dan durf ik te wedden dat mijn IQ nog steeds hoger is dan het hele PSV-stadion gevuld met boeren.
Ja maar niet gewoon platenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Houten muur?
Ik heb gewoon stuc
Jij spreekt van 020-ers, dan spreek ik van boeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik denk van niet.
Alleen die zin al, niemand bij het psv publiek is daadwerkelijk een boer .
Pics including de 2 sma'squote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar niet gewoon platennet zoals in zo'n luxe boshut. Ben geen pauper
Geen idee. Heb de mijne 2 jaar geleden uitgeleend en nooit meer terug gezien. Ook geen seconde gemist eigenlijkquote:
ajax supporters gingen klagen dat Pieters op twitter Fc utrecht vs 020 zei.quote:
Binnenkortquote:
Bamboebladeren bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar niet gewoon platennet zoals in zo'n luxe boshut. Ben geen pauper
doe dan 040'ers.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij spreekt van 020-ers, dan spreek ik van boeren.
Dus doe je er aan mee! Meeloopgedragquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ajax supporters gingen klagen dat Pieters op twitter Fc utrecht vs 020 zei.
En ze noemen zichzelf ook gewoon 020. dat is het voetbal Anno nu.
Aight, ben benieuwd in welke staat ons VDM'etje verkeertquote:
Of van die gekke twitterboy die zei #020isdebaasin010 en vervolgens niet meedoen en 4-2 pakkie krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ajax supporters gingen klagen dat Pieters op twitter Fc utrecht vs 020 zei.
En ze noemen zichzelf ook gewoon 020. dat is het voetbal Anno nu.
Jawel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
doe dan 040'ers.
ik zeg toch ook geen joden?
Bullshit.quote:
Geen groot bed, mag niet van mijn oudersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight, ben benieuwd in welke staat ons VDM'etje verkeert
?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of van die gekke twitterboy die zei #020isdebaasin010 en vervolgens niet meedoen en 4-2 pakkie krijgenwat een domme kneus is die twitterboy.
Ik noem jullie 020. Ik zeg geen joden. (vandaag dan)quote:
Van der Wiel die mag nogal graag dingen tweeten en tweette dat voor Feyenoord ajax.quote:
Mijn nieuwe, elektrische bed staat er maandag over een weekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen groot bed, mag niet van mijn oudersIk heb ook nog nooit een meisje mee naar huis genomen, zelfs toen ik een vriendinnetje had
had ik geen zin aan omdat mijn moeder het zo altijd zat te pushen
.
Ik was 16 en zei ze, wanneer neem je haar eens een keer mee? Ja, niet voordat er niet meer naar gevraagd wordtNa 3 maand vond ik het niet meer leuk en zij was een vieze bemoeial
Als jij jezelf een mongool noemt ga ik jou ook geen mongool noemen. Als Pascal zich een Jood noemt, ga ik hem geen Jood noemen. Je kan ook zelf nadenken en zien dat termen als Joden, 020, 010 etc kortzichtig zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bullshit.
Of ik nou Ajax of 020 zeg boeit niks. Ajax noemt zichzelf 020. dus het is toch gewoon hetzelfde?
Waar heb je haar dan geneukt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen groot bed, mag niet van mijn oudersIk heb ook nog nooit een meisje mee naar huis genomen, zelfs toen ik een vriendinnetje had
had ik geen zin aan omdat mijn moeder het zo altijd zat te pushen
.
Ik was 16 en zei ze, wanneer neem je haar eens een keer mee? Ja, niet voordat er niet meer naar gevraagd wordtNa 3 maand vond ik het niet meer leuk en zij was een vieze bemoeial
Ik noem "jullie" boeren. Ik zeg geen 040.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik noem jullie 020. Ik zeg geen joden. (vandaag dan)
Bij haar thuis als ik daar was. Ik was er meestal na school en heb er in het weekend weleens geslapen.quote:
En dat liet je Erik in de steekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij haar thuis als ik daar was. Ik was er meestal na school en heb er in het weekend weleens geslapen.
Maar care, meer vertel ik niet
ooh ik wist niet over wie je het had.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Wiel die mag nogal graag dingen tweeten en tweette dat voor Feyenoord ajax.
Jonge, die was nog maar 4 en was nog maar net slim genoeg om te poepenquote:
Alles wat jij benoemt zijn beledigingen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jij jezelf een mongool noemt ga ik jou ook geen mongool noemen. Als Pascal zich een Jood noemt, ga ik hem geen Jood noemen. Je kan ook zelf nadenken en zien dat termen als Joden, 020, 010 etc kortzichtig zijn.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, die was nog maar 4 en was is nog maar net slim genoeg om te poepen
Niets, ik voegde wat toequote:
Bij haar thuis als ik daar was. Ik was er meestal na school en heb er in het weekend weleens geslapen.quote:
Als je er niets mee bedoelt zou je wel Amsterdam zeggen. Ik ga toch niet zeggen: 'He is ga even naar 020'. Of zeg je dat bij je eigen woonplaats ook: 'He ik ga even naar 0242'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Alles wat jij benoemt zijn beledigingen.
020 is geen belediging, het doelt gewoon op Amsterdam.
En dat klopt niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik noem "jullie" boeren. Ik zeg geen 040.
040...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je er niets mee bedoelt zou je wel Amsterdam zeggen. Ik ga toch niet zeggen: 'He is ga even naar 020'. Of zeg je dat bij je eigen woonplaats ook: 'He ik ga even naar 0242'
Een feyenoord fan op TV kon geen ajax zeggen dus zei die 020.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat met dat netnummer ook maar wat debiel. Gewoon Amsterdam, Rotterdam, ajax, Feyenoord. Who cares.
Die man was specifiek je vader, die vrouwen kende je die?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef pascal08 het volgende:
Dafuq tref ik beneden aan. Twee jankende vrouwen en een vader die met z'n mond open ligt te snurken.
...waren ze Herbie aan het kijken.
Dat vind ik wat zielig, het is maar een naam, je gaat er niet dood aan ofzo. Maar in de kuip dan hoor ik vaak (als ik er ben) als die tussenstanden langskomen van hoeveel staat 020 of hoeveel staan de lampies.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een feyenoord fan op TV kon geen ajax zeggen dus zei die 020.
Geen Beavis & Butt-head aan hebben staan rond dit tijdstipquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef pascal08 het volgende:
Dafuq tref ik beneden aan. Twee jankende vrouwen en een vader die met z'n mond open ligt te snurken.
...waren ze Herbie aan het kijken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die man was specifiek je vader, die vrouwen kende je die?
Ik kon ook m'n zusje en m'n moeder zeggen, maar dan werd het zo'n onhandig lange zin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die man was specifiek je vader, die vrouwen kende je die?
vind ik wel leuk als psv supporterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vind ik wat zielig, het is maar een naam, je gaat er niet dood aan ofzo. Maar in de kuip dan hoor ik vaak (als ik er ben) als die tussenstanden langskomen van hoeveel staat 020 of hoeveel staan de lampies.
Erg goed nummer overigensquote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal boeren, maar ze werken allemaal bij Philips?
Jouw mening.quote:
Lutetia is dat hoor en dat is Parijs!quote:
Wat een ** nummer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jouw mening.
Ik vind zo'n harde bassline onder een nummer wel vet
ook goed. maar de Lampies is niet echt een belediging en vind het wel grappig. Staat ook op de vlag van LMquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje overdreven, laten we zeggen dat Eindhoven zich graag profileert als de lichtstad.
SHOUT OUT TO ASIAN GIRLS LET THEM LIGHTS DIM SUMquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is wel mijn favoriete nummer eigenlijk
Met die Chineze lampies tochquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
SHOUT OUT TO ASIAN GIRLS LET THEM LIGHTS DIM SUM![]()
![]()
Snap je hem? Nee ik denk het niet
Nou, het is wel een goed nummer.quote:
quote:Breaking news: Geen interlands meer in De Kuip
De KNVB heeft zojuist in een persbericht naar buiten gebracht dat er minimaal de komende twee jaar geen interlands in De Kuip worden gespeeld. Reden voor deze beslissing is de keuze die de heren uit Zeist hebben genomen met het aanstellen voor het duo Louis van Gaal en Danny Blind als bondscoach en zijn billenlikker.
In het persbericht staat dat men in Rotterdam en zeker bij Feyenoord al weinig van het Nederlands Elftal en de Oranje clowns moet hebben – ondanks dat De Kuip in de huidige vorm het meest sfeervol is – maar dat het met de aanstelling van het duo uit ‘Neerlands grootste poel des verderfs‘ de antipathie tegen het Nederlands Elftal en de KNVB alleen maar groter gaat worden.
KNVB-directeur Bert van Oostveen meldde in een kort statement: “We weten natuurlijk al jaren dat Feyenoord-supporters niet veel met het Nederlands Elftal hebben en dat ze eigenlijk alleen fan van hun eigen club zijn. Met het aantrekken van Bert van Marwijk vier jaar geleden en de belangrijke rol die enkele spelers van Feyenoord hebben gehad, is dat beeld wel enigszins gewijzigd. Maar wij kregen toch het idee dat er in Rotterdam anders tegen ons werd aangekeken. Met het aanstellen van het nieuwe duo en de begeleidingsgroep met een verleden bij de aartsrivaal, lijkt het de KNVB een slecht plan om nog langer interlands in De Kuip te spelen”.
De voetbalbond laat tevens weten dat de noodzaak van een nieuw stadion in Rotterdam er met deze beslissing feitelijk niet meer is en wat hen Stadion Feyenoord nog jaren kan blijven bestaan.
http://lunaticnews.nl/
Ik heb bier op, dus we staan quitte. Hup.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:46 schreef stoereboii het volgende:
@Lind kan nu niet meer spelen (tour en gewoon moe). Had je vanavond een paar berichten gestuurd maar denk dat je offline was (je moet me nog aanvaarden)
Keihard 2 halve liters kanon achter de kiezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb bier op, dus we staan quitte. Hup.
Nee, twee biertjes maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keihard 2 halve liters kanon achter de kiezen
Dan mag je nu alweer stoppen met drinkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, twee biertjes maar.Ik moet nog rijden vannacht.
Ja, kan ook wel. Maar nu hebben we allebei tijd, dus ik dacht dat het wel kon.quote:
Ik kan er wel om lachen, Lunaticnews komt altijd met dit soort berichten, niet te serieus nemen. Maar jij neemt het wel weer serieus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
Feyenoorders. Wat een kensloos bericht weer.
Hij wilt graag zijn coins hèquote:
Beneden waar mn ps3 nu staat wordt er wel tv gekeken dus kan eig ook gewoon nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, kan ook wel. Maar nu hebben we allebei tijd, dus ik dacht dat het wel kon.
Sorry, maar neequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een grotere kans maak om te winnen.
Oké!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Beneden waar mn ps3 nu staat wordt er wel tv gekeken dus kan eig ook gewoon niet
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een grotere kans maak om te winnen.
Jawelquote:
Nee, ik dacht verschil tussen jou en lindquote:
Ik bedoel dat ik een betere kans maak dan Stoereboii om te winnen van Lindgren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik dacht verschil tussen jou en lind
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik een betere kans maak dan Stoereboii om te winnen van Lindgren.
Je moet me aanbidden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Tijd terug dat ik tegen El Belgiko gespeeld heb
Had je me maar moeten laten winnenquote:
Kan die nog een beetje koppen met z'n 1.70?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef pascal08 het volgende:
Tim86, die Falcao is echt een beest man. Jezus wat is die gast sterk, snel en wat heeft ie een heerlijk schot. Benzema valt me nog een beetje tegen, maar dat komt wel denk ik. Bedankt voor je tip!
Nicequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef pascal08 het volgende:
Tim86, die Falcao is echt een beest man. Jezus wat is die gast sterk, snel en wat heeft ie een heerlijk schot. Benzema valt me nog een beetje tegen, maar dat komt wel denk ik. Bedankt voor je tip!
3 goals, 2 kopgoals.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan die nog een beetje koppen met z'n 1.70?
Hard. Die SIF kon er niks van.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
3 goals, 2 kopgoals.Jumping 97 en Strength 91 geloof ik.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Post jouw superteam nog eens met Ibra en Di Natale.
udb kan je het ook zienquote:
Nee, er zijn echt 100 betere optiesquote:
Jawel, beste zilver spits na Velaquote:
De Braziliaanse..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |