Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Je mag je universele afstands bediening wel even uit komen proberen in mijn donkere TV holquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
Ja idd, wat een kut tt.
Maar die van mij mag wel dicht.
Ik ben te dik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
RIJST KAN NIET TYPEN MET ZIJN FRITUURVINGERS
Word.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Tim86 het volgende:
vdm, jij bent ook echt de grootste mongool die hier rondloopt he
Neequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Je mag je universele afstands bediening wel even uit komen proberen in mijn donkere TV hol
Nee klopt. Maar ik zag een aantal reacties, ik denk ik vraag het hier na omdat hier best slimme mensen zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon typisch EA Forum/Futhead. Daar lopen nog grotere mongolen rond dan hier en die praten elkaar allemaal na bij veel van die spelers. Niets van aantrekken joh.
Hoe kan je nu op een forum rondlopen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Tim86 het volgende:
vdm, jij bent ook echt de grootste mongool die hier rondloopt he
Geen dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik zag een aantal reacties, ik denk ik vraag het hier na omdat hier best slimme mensen zitten
Hommos die hand in hand lopen worden getiktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zeg jij met je avatar 'hand in hand'
wat een aapje, wel mijn aapje![]()
kusje schat
Zijn er al veel van te koop?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is nu precies 1.337.000 op een IF Maikon Leite geboden
Mwah, feyenoorders heb ik nog wel enig respect voorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hommos die hand in hand lopen worden getikt
quote:
Hou je bakkesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mwah, feyenoorders heb ik nog wel enig respect voor
Lekker volk ook vaak maar volgens mij ben jij net zon succes supporter als de meeste ajacieden
Hij woont in Friesland, hardcore supporter.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Lekker volk ook vaak maar volgens mij ben jij net zon succes supporter als de meeste ajacieden
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Kan nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:41 schreef diedjuh het volgende:
Even offtopic: weten jullie of je bij h2h wedstrijden de opstellingen kunt opslaan zodat je ze niet steeds weer alles opnieuw moet doen?
Kan nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:41 schreef diedjuh het volgende:
Even offtopic: weten jullie of je bij h2h wedstrijden de opstellingen kunt opslaan zodat je ze niet steeds weer alles opnieuw moet doen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:42 schreef Pino0 het volgende:
[..]
JE WINT EEN PRIJS
EEN GRATIS WANDELVAKANTIE NAAR DE SAHARA
Kom ik uit Den Bosch? Nee man, ik kom uit Friesland en ben niet voor boerenveen.quote:
Wie?quote:
Ik ben voor geen enkele Nederlandse clubquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Raar, je bent voor Ajax (toch?) en dan zeg je dat.
Cambuurquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom ik uit Den Bosch? Nee man, ik kom uit Friesland en ben niet voor boerenveen.
Dan meeten we daar ok?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Ga ik nu naar de hel?
En it leit aan de singel.quote:
quote:
Zie je, diep van binnen, gewoon geel en blauw wat je bloedtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
En it leit aan de singel.
We hewwe een arkje
Het scheelt dat ajax niet veel Nederlanders in de selectie heeft want anders was de lijst voor de eerste interland al bekendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
Louis van gaal nieuwe bondscoach, zeg het maar jongens. Ik gooi het op tafel.
Louis is er voor de media, Scholletje is het echte brein.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
Louis van gaal nieuwe bondscoach, zeg het maar jongens. Ik gooi het op tafel.
Hoort erbijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Pino0 het volgende:
Blijft mooi![]()
altijd ofcourse weer beef beetje op t einde
Doe nou is een keer niet zo tering dom.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het scheelt dat ajax niet veel Nederlanders in de selectie heeft want anders was de lijst voor de eerste interland al bekend
Weest wel, ik bin een echten een ût Liwwadden. It het nooit wat weest en it sil nooit wat wurde, ast in Liwwadden geboren bist dan kest it wel skudde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie je, diep van binnen, gewoon geel en blauw wat je bloedt
Alsof je tegen een blinde zegt dat hij beter uit z'n doppen moet kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe nou is een keer niet zo tering dom.
Die is wel baas.quote:
Die coinsquote:
haha fucking briljant!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Pino0 het volgende:
Blijft mooi![]()
altijd ofcourse weer beef beetje op t einde
Klopt, maar de boodschap is wel indrukwekkend. Als je uit Leeuwarden komt..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die is wel baas.
maar die mongool die de hele tijd 'kankerlul' roept tegen volgens mij verstandige jongens moeten ze afschieten..
Filmpje toch nog gevonden?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef Pino0 het volgende:
GJE, hier loop ik door het beeld op 1:41
Ik voel de afdruk van die gummiknuppel nog steeds in mijn hoofd als ik er aan terug denk
Ben benieuwd of het gaat lukken met die aanvallende flanken..keep us postedquote:
oh dus daar is het misgegaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef Pino0 het volgende:
Ik voel de afdruk van die gummiknuppel nog steeds in mijn hoofd als ik er aan terug denk
gelukkig kan er bij jou niks kapotquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef Pino0 het volgende:
Nee dat was bij de geboorte alquote:
Wat ben jij een idiote pauper zeg. Ik hoop dat ze je nog een paar keer aanpakken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Pino0 het volgende:
Ja ik had contact gezocht met de webmaster van het utreg forum.
Hij heeft hem er weer opgezet
En tijd geleden de rechts zaak bijgewoond, mijn vader (1:31-met die grijze shawl), is advocaat voor 'fc utrecht', nog steeds geen conclusie getrokken door de rechters
Duurt lang hoor voordat iets uitgezocht is. Ik zat dit jaar ook bij een aantal rechtszaken maar die waren gewoon van meer dan 3 jaar terugquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Pino0 het volgende:
En tijd geleden de rechts zaak bijgewoond, mijn vader (1:31-met die grijze shawl), is advocaat voor 'fc utrecht', nog steeds geen conclusie getrokken door de rechters
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn Doumbia werdt ingehaald door Bruno Alves
rechts zaakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Pino0 het volgende:
Genotquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn Doumbia werdt ingehaald door Bruno Alves
Pauper nog welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ben jij een idiote pauper zeg. Ik hoop dat ze je nog een paar keer aanpakken.
Ja zeker, tegenwoordig doe ik GHBquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben je trouwens van je wiet af Pino?
Als je beweert IRL normaal te zijn, waarom doe je dat hier dan niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:54 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Pauper nog wel![]()
Ben gewoon rustige jongen in het echt hoor.
Maar ja jij bent een stoere knul natuurlijk in het echt met je zwarte iron maiden rock shirts met alle concerten erop gedrukt op de achterkant
Je liegt manquote:
Doe ik ook niet, internet maakt het makkelijker om je als een mongool te gedragen en ermee weg te komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je beweert IRL normaal te zijn, waarom doe je dat hier dan niet?
Anoniem ragenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je beweert IRL normaal te zijn, waarom doe je dat hier dan niet?
Die flanken had ik al, heb alleen Falcao en Benz erbij gehaald.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het gaat lukken met die aanvallende flanken..keep us posted
Sowieso een geil team
Haha nee ik ben gestopt manquote:
GODVERDOMME WAT BEN JE TOCH GOED!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Anoniem ragen![]()
Mensen die happen online en zich zo druk maken om mijn online 'status' van een IQ loze tokkie terwijl mijn pa in een dik huis woont, ma ook, hebben alles, zusje doet 5 vwo, hebben 2 volvo's, mama heeft een mooie volkswagen, gaan vaak op vakantie, grote tuin, dure stuff etc..
Om het vooroordeel maar even te bevestigen
Ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar de boodschap is wel indrukwekkend. Als je uit Leeuwarden komt..
Je bent dus het lulletje van de familie en zoekt nu op internet aandacht en erkenningquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Anoniem ragen![]()
Mensen die happen online en zich zo druk maken om mijn online 'status' van een IQ loze tokkie terwijl mijn pa in een dik huis woont, ma ook, hebben alles, zusje doet 5 vwo, hebben 2 volvo's, mama heeft een mooie volkswagen, gaan vaak op vakantie, grote tuin, dure stuff etc..
Om het vooroordeel maar even te bevestigen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Haha nee ik ben gestopt man
Als je een keer in de buurt bent kunnen we nog wel een keertje een toetertje roken
hahahahaha kijk hier gaan ze alquote:
oja, jij kan het met je pa he? dat lijkt me echt relaxtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had het er laatst nog over hier dat ik het wilde proberen
Ja klopt, als ik wil blowen moet ik het hem doen de eerste keerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
oja, jij kan het met je pa he? dat lijkt me echt relaxt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |