Heeft meer lol als sommige mensen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Morgen viert Oma haar verjaardag. maar de feestvreugde is vanavond al begonnen.
Oma en Grote Oma stelen de show op de dansvloer als het nummer 'de Woonboot' klinkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Typisch de moves van een jaren lange rug patiënt ,jammer dat sommige instanties hier geen kijkje nemen.quote:
Die zijn te druk met het controleren van bouwvakkers die onterecht in de bijstand zittenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:56 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Typisch de moves van een jaren lange rug patiënt ,jammer dat sommige instanties hier geen kijkje nemen.
Jaaa vandaar dat ze natuurlijk opaatjes deur al jaren voorbij zijn gelopen ,zijn ze bij jou al langs geweest trouwens ,of heb jij ook de mazzel net als opaatje...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zijn te druk met het controleren van bouwvakkers die onterecht in de bijstand zitten
Alleen maar denken in termen van instanties en op een ander letten terwijl je hem niet moetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:56 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Typisch de moves van een jaren lange rug patiënt ,jammer dat sommige instanties hier geen kijkje nemen.
Bij ons hebben de accountants vorige week de jaarrekening afgerond. Voor de laatste keer, want wij hebben onze toko prima verkocht en hebben nu voorlopig een tijdje sabbaticalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:18 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Jaaa vandaar dat ze natuurlijk opaatjes deur al jaren voorbij zijn gelopen ,zijn ze bij jou al langs geweest trouwens ,of heb jij ook de mazzel net als opaatje...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons hebben de accountants vorige week de jaarrekening afgerond. Voor de laatste keer, want wij hebben onze toko prima verkocht en hebben nu voorlopig een tijdje sabbatical.
Heb je goed gedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons hebben de accountants vorige week de jaarrekening afgerond. Voor de laatste keer, want wij hebben onze toko prima verkocht en hebben nu voorlopig een tijdje sabbatical.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef Dottey het volgende:
ik snap dat gehele undercover stuff niet ..![]()
maar dat zal wel aan mij liggen
Ja zeker, want 12.00 uur is extra vroeg voor hemquote:Op zondag 15 juli 2012 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Potverdikkie zeg, dan zal-ie de wekker wel moeten zetten
Sterke post Tita heb je niets anders dan steeds dezelfde text hahahah ,de enige die jankt ben jij steeds ,doooooei veel sucses met je volgende posten ...zo en nu ga ik weer ontopic zou jij ook moeten doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
Dotje ben je niet de enigste, degene wil zo graag *lollig* doen maar SLAAT MET ZIJN HAMERTJE steeds de plank mis, Calimero, hunnie wel en ikke niet jank ween en huilie
![]()
Herstel we hebben beeld ,maar wat zie ik nu is het afgezegd ,geen gasten ??????quote:Op zondag 15 juli 2012 14:22 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Het weer zit niet mee in Den Haag dus Omaatje zal de koekenpannen uit de kast moeten halen ,om de BBQ nog enigszins te redden.
Oops cam is ook niet aan dus de feestelijkheden zullen wel binnenshuis plaats vinden.
Dit om de privacy van de vele gasten te waarborgen ,zal dringen worden in dat kippenhok.
Volgens mij heb jij een heel triest leven.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:29 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Herstel we hebben beeld ,maar wat zie ik nu is het afgezegd ,geen gasten ??????
ik zie alleen de dagelijkse opstelling Oop op zijn stoel en Omaatje op de bank ?????
Ze zullen toch niet hebben af gezegd ???
Dan wordt het wel dikwijls hamburgers eten deze week voor Oop..
[ afbeelding ]
Nee hoor annie anders poste ik hier niet .quote:Op zondag 15 juli 2012 14:46 schreef annie68 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel triest leven.
Of chat4all is uitgeblust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |