Ach, Oop is zo onderhand een echte BN'er aan het worden en in deze houding kent iedereen hem. Het is trouwens opmerkelijk: de Haagse wijk Rustenburg wordt zo onderhand een centrum van BN'ers:quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef pullup het volgende:
Tussen al dat gefilosofeer over opa en de zin van zijn leven ( geen 42 maar Heineken) maar weer eens flitsende actiecap
[ afbeelding ]
En hij laat maar eens zien waar al het bier is geblevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, Oop is zo onderhand een echte BN'er aan het worden en in deze houding kent iedereen hem. Het is trouwens opmerkelijk: de Haagse wijk Rustenburg wordt zo onderhand een centrum van BN'ers:
Hier hebben we iemand die praktisch een buurman van Oop is
[ afbeelding ]
Het is een echte avonturier hè?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een nieuw soort zoutjes ontdekt.. Het schijnt Sunmoonstars te heten...
[ afbeelding ]
Kudo's voor de briljante bedenker van deze originele naam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een nieuw soort zoutjes ontdekt.. Het schijnt Sunmoonstars te heten...
[ afbeelding ]
Echt welquote:
Ja, Oop eet ze niet voor niets...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef pullup het volgende:
Oma sleept de biertjes in rap tempo af en aan. Al die moonsunstars maken dorstig natuurlijk
Whut ??quote:
I agree.quote:
Ah er is iets verdwenen. Het staat een beetje raar nu inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Er worden posts gehusseld en aangepast, zodat mijn posts heel vreemd overkomen.
Dat!
Tja, persoonlijk aanvallen worden verwijderd. Dus dat kan idd een beetje vreemd staan, maar dat is het risico en nee Mootie, ik doel niet op jou en ook niet op BQ.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah er is iets verdwenen. Het staat een beetje raar nu inderdaad
Ik heb ook geen flauw idee waarom die posting is aangepast en die link is weggehaald.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Er worden posts gehusseld en aangepast, zodat mijn posts heel vreemd overkomen.
Dat!
Dat snap ik ook wel, dat je niet op mij doelt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk aanvallen worden verwijderd. Dus dat kan idd een beetje vreemd staan, maar dat is het risico en nee Mootie, ik doel niet op jou en ook niet op BQ.
Neen, dat lijkt me logisch. Je bent geen mod, muts.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb het zelf in ieder geval niet gedaan.
Hahaha.. misschien gaat er een heel nieuwe wereld voor je open, maar posters kunnen ook hun eigen postings aanpassen of een verzoek daartoe doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, dat lijkt me logisch. Je bent geen mod, muts.
Echt Sherlock? Maar dan staat er niet dat Lavenderr de post aangepast heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha.. misschien gaat er een heel nieuwe wereld voor je open, maar posters kunnen ook hun eigen postings aanpassen of een verzoek daartoe doen
Dat was hier dus duidelijk niet het geval
En dat was dus precies wat ik even wilde benadrukkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt Sherlock? Maar dan staat er niet dat Lavenderr de post aangepast heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |