abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113866430
Na etappe 6:
4. USA VAN GARDEREN Tejay 9 BMC RACING TEAM 29h 22' 46'' + 00' 10''

Tejay heeft een Nederlandse vader en doet mee in het jongerenklassement waar hij uiteraard eerste staat. Zijn grootste concurrent is Taaramäe (Est) maar daar hoeven wij helemaal niet bang voor te zijn. Tejay is gewoon kandidaat om de Tour te winnen, zelfs zijn ploeggenoot Cadel Evans zal hem niet bij kunnen houden. In de tijdrit werd hij al vierde op 10 seconden van Cancellara en 7 seconden vóór Evans.

Twitter: Nee daar doet deze man niet aan.
pi_113868156
_O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_113873827
Ik weet het niet hoor, Amerikanen die bovenin meedraaien met de Tour :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_113876985
Weer zo'n rabo man die het elders wel goed doet :(
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_113884333
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:22 schreef StevenHyde het volgende:
Weer zo'n rabo man die het elders wel goed doet :(
???
Toen hij bij Rabo reed was hij juist heel goed bezig. Hij won het Circuito Montanes en werd op 1" 2e in de Ronde van de Toekomst. (twee van de belangrijkste wedstrijden voor jonge ronderenners)

Overigens gaat hij in de bergen veel te veel tijd verliezen, waarschijnlijk ook voor het wit.
Winnaar Wielerprono 2014, 2015
pi_113884491
Van Garderen zal nooit de tour winnen, net zo'n type als VandeVelde of Nibali of Kreuziger of Gesink of Van den Broeck of..... Zo'n net niet-renner. Altijd wel een val of mindere dag. Kan nooit een beslissende aanval plaatsen om de rest van de concurrenten achter zich te laten, kan altijd alleen maar aanklampen.

Maar veel plezier in dit topic hoor, daar niet van, temper alleen de verwachtingen :P
Only the strong survive
pi_113884508
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:08 schreef TheGOAT het volgende:
Van Garderen zal nooit de tour winnen, net zo'n type als VandeVelde of Nibali of Kreuziger of Gesink of Van den Broeck of..... Zo'n net niet-renner. Altijd wel een val of mindere dag. Kan nooit een beslissende aanval plaatsen om de rest van de concurrenten achter zich te laten, kan altijd alleen maar aanklampen.

Maar veel plezier in dit topic hoor, daar niet van, temper alleen de verwachtingen :P
Nibali een net-niet renner? :')
pi_113884796
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Nibali een net-niet renner? :')
Heeft alleen de Vuelta gewonnen in 2010, wat heeft hij ooit in de Tour laten zien? Je maakt je naam waar in de Tour, je kan de Giro of de Vuelta winnen, misschien zwaardere koersen dan de Tour, maar de druk, het mentale aspect, het geld, de allure, de sponsoren, de geschiedenis, de TV-kanalen, de hype, etc. is niet te vergelijken. Als je het in de Tour laat afweten, pas je in dit rijtje thuis. Renners die een mooi klassement kunnen rijden en top 10 kunnen rijden, maar eigenlijk nooit top 3 rijden en sowieso nooit winnen. Dat extra stapje missen ze
Only the strong survive
pi_113886146
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:30 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Heeft alleen de Vuelta gewonnen in 2010, wat heeft hij ooit in de Tour laten zien?
Hij is 7e geworden op 24-jarige leeftijd. Niet slecht. Sindsdien heeft hij geen tour meer gereden, maar dit jaar zou hij zomaar 3e of 4e kunnen worden. Naast die winst in de Vuelta heeft hij ook nog twee keer het podium in de Giro gehaald.
Ok, het podium in Parijs heeft hij nog niet gehaald, maar dat kan altijd nog. Hij is 'nog maar' 27. Het lijkt me dus te vroeg om hem al een net-niet renner te noemen.
pi_113886331
Hij is vooral goed in het sturen, dalen etc. Is een echte klassementsrenner. Hij kan redleijk tijdrijden, maar minder dan bv Gesink en qua klimmen hoort hij absoluut niet bij de beste 5. Vorig jaar in de Giro en Vuelta zakte hij in een aantal bergritten volledig door het ijs. De vuelta die hij won die was tegen een zwakke bezetting. Hij is idd echt een net niet renner (voor de tour dan), al is het dan knap dat hij de Vuelta heeft gewonnen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:52:25 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_113886489
Nibali reed de laatste 3 jaar top 10 in elke grote ronde waarin hij startte, waarbij hij zelfs 3 keer van de 5 een podium haalde. Verder won hij dit jaar de Tirreno en reed hij podium in Milaan - San Remo en Luik - Bastenaken - Luik. Nibali hoort tegenwoordig gewoon bij de 10 beste renners van het peloton.

Ontopic zal Van Garderen wel ergens kraken, vermoed ik.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_113888202
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nibali reed de laatste 3 jaar top 10 in elke grote ronde waarin hij startte, waarbij hij zelfs 3 keer van de 5 een podium haalde. Verder won hij dit jaar de Tirreno en reed hij podium in Milaan - San Remo en Luik - Bastenaken - Luik. Nibali hoort tegenwoordig gewoon bij de 10 beste renners van het peloton.

Ontopic zal Van Garderen wel ergens kraken, vermoed ik.
Ja dat zeg ik toch juist; dat doen ze altijd, maar het stapje verder omhoog, naar de top 3, dat hebben ze niet. Altijd een slechte klimdag, slechte tijdritdag, niet goed opgelet dus gevallen, etc. Van Garderen is net zo'n type man. Die felheid, dat competatieve, dat hebben slechts weinigen. Evans heeft het wel bijvoorbeeld, ondanks dat hij zelden aanvalt. Maar hij doet het wel wanneer het moet, en slechte dagen heeft hij zelden.

Nibalia nog 'maar' 27? Het feit dat hij z'n lijn van de Vuelta niet doortrekt vertelt genoeg. Wat goed is, komt snel. Ik heb nooit geloofd in dat 'ge-plan'. Eerst top 20, dan top 10, dan top 5, dan podium, dan... etc. In elke sport is dat zo. Die laatste paar procentjes zijn juist het moeilijkste, dus als die stap niet snel komt, zal hij waarschijnlijk nooit komen. Het is alleen voor de allergroten in de sport weggelegd. En dat is niet erg, het is geen schande om 4e of 5e in de Tour te worden (verre van dat, een uitzonderlijke prestatie!). Alleen moet je niet zeggen dan dat Van Garderen ooit de Tour wint.
Only the strong survive
pi_114118339
Jammer dat hij bij Evans moest blijven.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:40:00 #14
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114119277
Halve Nederlander?
Trotse Belg.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:43:32 #15
67640 SaintOfKillers
pi_114119404
Vandaag veel beter dan ik had verwacht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114121844
Ik hoop dat hij nu voor eigen kansen mag
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_114122083
Nibali een net niet renner noemen. :')
pi_114122265
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef Sasman het volgende:
Halve Nederlander?
Nederlandse vader, Amerikaanse moeder. Heeft een paar jaar in Alphen aan den Rijn gewoond bij Nederlandse familie toen hij bij Rabo Continental reed.
pi_114122344
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 12:54 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Nibalia nog 'maar' 27? Het feit dat hij z'n lijn van de Vuelta niet doortrekt vertelt genoeg. Wat goed is, komt snel. Ik heb nooit geloofd in dat 'ge-plan'. Eerst top 20, dan top 10, dan top 5, dan podium, dan... etc. In elke sport is dat zo. Die laatste paar procentjes zijn juist het moeilijkste, dus als die stap niet snel komt, zal hij waarschijnlijk nooit komen. Het is alleen voor de allergroten in de sport weggelegd. En dat is niet erg, het is geen schande om 4e of 5e in de Tour te worden (verre van dat, een uitzonderlijke prestatie!). Alleen moet je niet zeggen dan dat Van Garderen ooit de Tour wint.
Evans is eigenlijk iemand bij uitstek die stapsgewijs tot de absolute top ging horen. Hoewel zijn stijgende prestatiecurve in de Tour ook wel komt door een soort van machtsvacuüm. Na het tijdperk-Armstrong is het niveau gedaald, waar iemand als Evans dankbaar gebruik van maakte. Ook wel Sastre trouwens. Tijdens de Tours van Armstrong was dat iemand voor de plekken 6 t/m 12. Evans en Sastre hebben dan ook nog het geluk dat het tijdperk-Contador door problemen is gedwarsboomt, zonder iets op de Tourzeges van deze twee renners te willen afdingen.

Vinokourov is eigenlijk ook iemand die geleidelijk steeds beter werd.
  donderdag 12 juli 2012 @ 19:57:44 #20
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114122596
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nederlandse vader, Amerikaanse moeder. Heeft een paar jaar in Alphen aan den Rijn gewoond bij Nederlandse familie toen hij bij Rabo Continental reed.
Dus Wiggins is een hele Belg? Want, in België geboren. Wat een verrader!
Trotse Belg.
pi_114122643
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Sasman het volgende:

[..]

Wat heeft Wiggins dan nog meer connectie met België behalve dat hij er geboren is?

Nogmaals Van Garderen is gewoon half Nederlands, maar bijna niemand die hem hier zo ziet hoor. Tenminste, ik absoluut niet.
  donderdag 12 juli 2012 @ 20:01:04 #22
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114122773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:58 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wat heeft Wiggins dan nog meer connectie met België behalve dat hij er geboren is?

Nogmaals Van Garderen is gewoon half Nederlands, maar bijna niemand die hem hier zo ziet hoor. Tenminste, ik absoluut niet.
Die connectie lijkt me toch sterk genoeg. :+
Trotse Belg.
pi_114122806
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Sasman het volgende:

[..]

Wiggins is een halve Australiër. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_114122808
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:01 schreef Sasman het volgende:

[..]

Die connectie lijkt me toch sterk genoeg. :+
Voor Wuyts misschien :+
  donderdag 12 juli 2012 @ 20:03:28 #25
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114122900
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

Voor Wuyts misschien :+
Hopelijk komt hij het nooit te weten. Anders kan hij zich weer gaan suf rukken op Wiggo.
Trotse Belg.
  donderdag 12 juli 2012 @ 20:03:51 #26
67640 SaintOfKillers
pi_114122917
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:01 schreef Felagund het volgende:

[..]

Wiggins is een halve Australiër. :+
Alleen als hij verliest.

Als hij wint, dan is hij even Brits als Murray.
pi_114122977
Vandaag erg goed gereden, witte trui in Parijs misschien toch binnen bereik. Pinot gaat misschien ook nog een slechte dag hebben en in de tijdrit wint Van Garderen sowieso tijd op hem.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 12 juli 2012 @ 20:05:52 #28
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114123032
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Alleen als hij verliest.

Als hij wint, dan is hij even Brits als Murray.
Misschien is een ook een Bradley Wiggins meter? Om te kijken hoeveel % hij Brit is. Eigenlijk gelijk Murray er een heeft.
Trotse Belg.
pi_114126244
Hij praat ook gewoon Nederlands.

pi_114193335
Wat ene chuavinistisch gedo zeg, jullie worden erger dan Fransen...

Toevallig een NL vader en hij wordt door de NL geadopteerd :')

Durf te wedden als hij witte trui oid pakt; hij echt niet zich laat huldigen in Alphen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')