Hoop het nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef CesarMilan het volgende:
Gaat Jack eruit? NEEEEEEEEE! zo'n stoere politieman!
Wat was Meta dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:22 schreef loezzzje het volgende:
Timberley. De eerste transgender van Meerdijk!
quote:
Het zijn de interessantste personages. Zelfs Ludo kan niet aan hen tippen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, ligt het aan mij of draaide de cliffhanger gewoon wéér om de vier zelfde personages, net zoals 2 jaar geleden? Jack, Bing, Sjors en Lorena.
Niet meer nee, maar Ludo blijft wel een echte baasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het zijn de interessantste personages. Zelfs Ludo kan niet aan hen tippen.
Nee, een LG Optimus Blackquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Heb er geen problemen mee. Heb je een Galaxy? Want ik hoorde van een aantal mensen dat ie op de Galaxy niet lekker loopt. Heb zelf een iphone en daar werkt hij prima op. Kan alleen niet verder komen maar ik denk dat ik tot volgende week moet wachten ofzo.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het zijn de interessantste personages. Zelfs Ludo kan niet aan hen tippen.
Van mij mag die er best uit. Als politieman vind ik hem nou niet bepaald boeiend.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef CesarMilan het volgende:
Gaat Jack eruit? NEEEEEEEEE! zo'n stoere politieman!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:57 schreef roos94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral dat van Sjors. Heeft Frits als vader, Martine als moeder en dan is ze zo'n burgermuts.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
De 4 interessantste personages volgens de schrijvers![]()
Bing: Geen uitleg nodig, gewoonx infinity
Jack: Zou zijn achternaam moeten inleveren (als ie nog leeft)
Sjors: Burgermuts
Lorena: Niet echt interessant, maar ze heeft wel humor
Straks komt seizoen 6 op DVD uit en dan zien we weer de 'echte' Ludo.quote:
Hij heeft hangtieten.quote:
Dat is het al 3 seizoenen, schat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moet zo lachen om jullie, als ik zo weer eens de postings doorlees.![]()
Het is beter dan GTST.
Ja, daarom juist. Het is een soap op zich. Ik geniet er in ieder geval van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is het al 3 seizoenen, schat.
ik ben een mike-sopper ja..quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:44 schreef Hicham. het volgende:
[..]Zou een gtst spinoff moeten komen, 'bonje bij de Bouwhuisjes'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:44 schreef Hicham. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]Volgens mij zijn er vrij weinig personages die opgevoed zijn met al hun ouders en brusjes bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rik en Job, Dennis en Noud, Wiet/Jack/Sjors, Ludo en Stefano, Ludo en Nick, Ludo en Maxime en ga zo maar door
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |