Het zal toch niet? Ze willen zogenaamd allerlei onderwerpen kunnen bespreken..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:22 schreef loezzzje het volgende:
'Ik vertel ze wie ik ben als ik daar klaar voor ben. En dan veranderd alles'
Timberley. De eerste transgender van Meerdijk!
Zou niet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:32 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Ze willen zogenaamd allerlei onderwerpen kunnen bespreken..
Zou een afgrijselijke verhaallijn zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:32 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Ze willen zogenaamd allerlei onderwerpen kunnen bespreken..
Dochter van Marcus, toen hij een gezin moest stichten van Maximiliaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kijk al vanaf het begin, maar geen idee wie die kimberly is die hier steeds genoemd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Meta dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:22 schreef loezzzje het volgende:
'Ik vertel ze wie ik ben als ik daar klaar voor ben. En dan veranderd alles'
Timberley. De eerste transgender van Meerdijk!
de vraag is nu eerder, welke bekende had Tim aan de telefoon? kannog wel eens een verassing zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef Maartel het volgende:
Het 'wie is Tim' raadsel was er voor vanavond al, dus ter cliff hadden ze daar wel even iets meer mogen onthullen.
Martine natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:26 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
de vraag is nu eerder, welke bekende had Tim aan de telefoon? kannog wel eens een verassing zijn
Ohja. Metaquote:
quote:
Dat kun je niet menen. Hij is niet de knapste inderdaad, maar op zich best cute.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind die Tim niet echt knap. Dat voorhoofd ...
Op de facebookpagina van GTST heeft GTSTfanMarkde cliffhanger geüpload, maar hij heeft het deel waarin Bing Jack aanrijdt weggelaten.
![]()
Dat was juist het spannendste stuk ...
Ohw.. ok. Ik ben niet zo thuis in die wereldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Transgender en travestiet zijn niet echt hetzelfde.
Cliff voor volgens seizoen, hebben ze weer iets om weer veel te lang te kunnen rekkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Leuke scène met Lorena, Jack, Sjors en Bing. Het werd goed neergezet. Maar toch niet helemaal zomercliff waardig. En als de identiteit van Tim zó bijzonder is, hadden ze de onthulling juist in de cliff moeten stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:57 schreef roos94 het volgende:
Is dit waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem ook niet cute.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:07 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen. Hij is niet de knapste inderdaad, maar op zich best cute.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:57 schreef roos94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |